הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם ניצבים בפני מצב הדורש מכם היערכות מחודשת, כך שאתם לא ממש רוצים לראות אף אחד וטוב לכם להיות קצת לבד. אל תהיו כול כך מופתעים, זאת תופעה מבורכת שלא צריכה להימשך לאורך זמן, אך מעניקה לכם שהות להתאושש. זה בהחלט מובן בנסיבות הקיימות. אתם מסוגלים לקבוע מה המידה המתאימה. זכרו את היתרונות שהסביבה נותנת לכם- אל תשכחו את מי שעומד לצידכם. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.

שור
סידור זמני הופך למשהו קבוע ואתם לא בטוחים מה עמדתכם בנושא. נראה שיש משהו שמפריע לכם. כוחות הפועלים מתחת לפני השטח הם לעיתים בעלי משמעות גדולה מכפי שנוח לנו להודות. אז לא מתאים לכם הקצב? שיחה כנה בה תיקחו עליכם את מלוא אחריות, תעזור לכם לצאת מהפלונטר בעיתוי הנכון בלי לגרום נזק לאחרים. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם.

תאומים
אתם באמת משתדלים אבל המתח בזוגיות נשאר בעינו. סדרי העדיפויות שלכם אינם תואמים את אלה של אדם קרוב ומשמעותי, שמקפיד להודיע לכם כל פעם מחדש- מי הבוס. קשה לכם להירגע למרות שיש מי שמנסה לשכנע אתכם שהמצב לא נורא. נסו לקחת את הדברים ביתר קלות. לא נראה שאתם מתכננים שינוי של ממש. צפוי בילוי במקום שקט השופע שכיות חמדה.

סרטן
יום מתוח. אחרי הרבה מאוד זמן שהמצב היה רגוע במיוחד, נכנסה בכם רוח הרפתקנית. מתח בזוגיות משפיע לרעה על מצב הרוח. אתם נכנסים לתחושות של חוסר בטחון ודאגנות. שיחת טלפון עם מישהו קרוב, אדם מרתק, מעורר שאלות נוקבות לגבי מהות החברות ביניכם. אולי באמת הגיע הזמן לעשות ניפוי רציני במערכות יחסים. הרפתקנות אינה מלה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.

אריה
יום מרגש. כל היום הזה הוא הרפתקה אחת גדולה. מגיעים אורחים, ואתם יוצאים למקום חדש בו לא הייתם קודם לכן ופוגשים אנשים חדשים. בקיצור, חגיגה של ממש. יום תוסס וכייפי. נראה לכם (ובצדק) שאתם יכולים להשיג ולפתור כל בעיה בזכות האהבה. מי שפנוי אולי לא ימצא היום את אהבת חייו אבל בטוח שילך לישון עם חיוך רחב במיוחד. אל תנסו להילחם ברגשותיכם, להיפך, לכו איתם עד הסוף.

בתולה
אתם נוטים לגלוש לעולם הפנטזיה ולחשוב שתצליחו למרות כל הסיכויים. היום ייווצרו מצבים שיוכיחו לכם שהמצב לא ממש משביע רצון ויש צורך דחוף לנקוט בכמה שינויים. אל תדחו למחר את מה שניתן לעשות היום. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על אנשים המקנאים בכם. אל תיקחו ללב את מי שלא מחמיץ הזדמנות לעקוץ אתכם. במקום לריב איתו כדאי שתשימו פעמיכם אל מקום אחר.

מאזניים
תופעה קוסמית מכניסה אל חייכם רוח חדשה. אתם נהנים ממצב רוח מצוין. זאת בעקבות הרגשה פנימית של התחדשות ורעננות. קיבלתם החלטות והתחייבויות ולמרות הקשיים אתם נחושים בדעתכם ללכת הפעם עד הסוף. מה שהיה עבר ונגמר ועכשיו אתם מוכנים להתחיל בדרך חדשה ובאיכות חיים בלתי מתפשרת. באמת הגיע הזמן. יש מי שמתייחס ברצינות לכל מוצא פיכם. זו סיבה נוספת לשקול מילים ולא להתחייב לאשר אין ביכולתכם לקיים.

עקרב
תופעה קוסמית עלולה להוליד תחושה של "אם אין אני לי – מי לי". קשר רומנטי גורם לכם להתנתק מחברים ישנים וזה חבל. אין לדעת מתי תזדקקו או תרצו את חברתם, ואז אולי יהיה מאוחר מידי. הצורך החזק שהיה לכם באינטימיות ובגילויי אהבה נרגע. עם הזמן חשוב שתמצאו דרך לאזן בין כל הקשרים החברתיים שלכם. חיי חברה הם משהו שרק אתם תוכלו ליזום ולקיים. מומלץ לעשות במקום להתלונן.

קשת
מישהו שאתם לא סובלים במיוחד, מציק לכם מילולית. נראה שהדרך היחידה והנבונה להתמודד היא להקשיב ולהמתין, לתכנן ורק אז… להגיב. השתדלו לא להעביר מסר של נקמנות. פשוט אין טעם. הרווח הנקי שלכם יהיה תגובה שקולה וקרירה כלפי אותו אדם שרק מחכה שתמעדו. לא כדאי לתת לו את התענוג. לכו אל פגישותיכם עם אור גדול נסוך על פניכם. בדרך הזו תצליחו להמיס גם את ליבם של הקשוחים שבקשוחים.

גדי
הרגישות שלכם גורמת לכך שניתן להשפיע עליכם בקלות רבה, יחסית. יש לכם הרגשה שמישהו מנסה להפעיל עליכם מניפולציה ואולטימאטום. אם יש דבר שאתם לא סובלים זה בדיוק מצבים מסוג זה. המצב עומד להשתבש עוד יותר, לפני שהעניינים יחזרו לתקנם. אתם משתפים אדם חכם במה שאתם חווים ומתנסים בו. השאלה היא אם גם תקשיבו לאשר יש לו לייעץ לכם. הפיוס שאתם משליטים בין יריבים, תורם להאדרת שימכם.

דלי
עליכם להשקיע זמן ולבדוק את יעילות הדרך בה אתם נוקטים. דברים לא יקרו מעצמם. אתם מוצאים את עצמכם עוברים בפתאומיות ממצב רוח מרומם לשקיעה חדה כלפי מטה. מוטב לבדוק מה קורה – ולעומק. בן הזוג יפתיע במחווה שתהווה גורם מעודד. אתם עומדים בפני החלטה לא קלה. נסו לבקש עזרה. יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.

דגים
אתם מנסים לשפר את מצב הקטע החברתי ולהפיח חיים במה שנראה היום לא משהו. מול שפע הרעיונות המגיעים אליכם מכיוונים שונים, אתם מרגישים מוצפים. הימנעו מקבלת החלטות בשעות הקרובות. בני הזוג מדרבנים אתכם לעשייה אולם אתם עלולים לקבל החלטה פזיזה. שידוך שהייתם מעורבים בו, מצליח בגדול. נראה שניחנתם בכישרון להדביק זה לזו את בני הזוג הנכונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button