הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 23-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם מארס לבין הכוכבים נפטון ופלוטו, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 8. אתם נוקטים יוזמה חדשה בכול מה שקשור לחיי האהבה ולזוגיות. נדמה לכם שאתם פותחים דף חדש אבל זה בכלל לא בטוח. אתם תלויים עדיין יותר מידי במישהו קרוב אליכם שמפעיל עליכם לחץ מכוון. לא היה מזיק לברר בצורה מפורשת את עמדתו של הצד השני, כדי לחסוך לעצמכם בזבוז אנרגיות. מכל מקום, אסור לשותפות ממושכת לקפוא על שמריה גם אם מדובר בשותפות בתחום שבינו לבינה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם ונוס לבין הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. יכולת הביטוי וכישורי התקשורת שלכם די צולעים היום. יש לכם צורך בלתי נשלט להפגין כוח, דעתנות ועצמאות. העניין הזה מהווה סלע מחלוקת רציני במספר תחומים ואם אתם רוצים לסיים את היום הזה בשלום ובלי יותר מידי התכסחויות, כדאי שתיקחו בחשבון אפשרות של איפוק ושמירה על זכות השתיקה. קחו בחשבון כי אדם חכם מבין ששינויים שולטים בכל מהלך החיים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים יופיטר ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. מומלץ שתעמדו על המשמר ותקפידו לשמור את האצבע על הדופק. יש מי שזומם התקדמות מאחורי גבכם ואולי גם על חשבונכם. הדרך להימנע מעימות היא לנסות וליזום שיתוף פעולה על בסיס של אינטרסים משותפים. יחסי זוגיות עלולים להיות מושפעים מהמתח המצטבר. נסו לשמור על פרופורציות .צפויה לכם הצלחה בעקבות פנייה אל עולם הנסתר.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין הירח שליטכם לבין הכוכבים ונוס ומרקורי, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 5. המתח שחשתם בימים האחרונים נעלם כלא היה. מצב הרוח משתפר. צפויה נסיעה למקום אקזוטי עם קבוצת אנשים שאינכם מכירים היטב. בכל זאת ההנאה שלכם תהיה רבה. במהלך הנסיעה תגלו עניין רב בתחום חדש שמישהו יציג בפניכם. נסו להיפרד מעודף הרגישות. בתור מדיניות- קחו במהירות החלטות נחרצות ואל תחשבו פעמיים על אותו נושא. תחכום ומניפולטיביות יעלו ברשתכם את השלל המיוחל.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין השמש שליטתכם לבין הכוכבים נפטון ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 9. צפויה התפתחות מרגשת בתחום הרומנטי. אתם מקבלים הצעה שאינכם יכולים ואינכם רוצים לסרב לה. קחו את המצב בקלילות עם חיוך גדול. על תהיו כבדים כל כך ואל תנסו לצפות את העתיד. פשוט לכו עם מה שקורה מכל הלב. אתם תגלו את התשובות בזמן הקרוב. בתחום המקצועי צפויה לכם הפתעה נעימה. חתימה על הסכם או העלאה במשכורת בהחלט באות בחשבון בתקופה זו.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים יופיטר ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. האנרגיות הקוסמית עלולה להתברר כמבלבלות ותוקפניות. בימים אלה אתם חיים בתוך פרדוכס. קשה להשלים גם עם מה שידוע לכם מזמן. אתם מקבלים אירועים סתמיים כאותות משמיים ובכך רק מגבירים את הסבל. מה שנותר לכם לעשות זה לקבל את המצב מתוך הבנה שכל מה שצריך לקרות זה בדיוק מה שקורה. סיום מערכת יחסים מסוימת הוא צעד הכרחי בדרך לקשר הבא.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם ונוס לבין הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. אתם מושפעים מגרם שמיים האחראי על אתגרים וניתוקים. אכזבה מאדם קרוב מביאה אתכם למצב רוח מדוכדך למדי. הגיע הזמן להשלים עם הנושא שכבר עלה לדיון עשרות פעמים. אם אתם מרגישים מותשים, חבל על הזמן ועל בזבוז האנרגיות החיוניות. השקיעו את מרצכם בתחום החברתי. היכרות חדשה תתרחש היום. אם תתנו לעצמכם הזדמנות אמיתית תוכלו לפתח קשר רומנטי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם פלוטו לבין הירח והשמש, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 2. אתם יודעים לייעץ לאחרים אבל כשזה מגיע לחיים האישיים שלכם, אתם עושים לא מעט שגיאות. הזמן לא עוצר מלכת וכדאי שתחליטו על סדרי עדיפות והקפידו על עמידה בלוח הזמנים. אולי זה עניין של הרגל אבל אתם מעבירים מידע לקרובי משפחה שעלולים להשתמש בו בצורה הגרועה ביותר. שמרו על דיסקרטיות. צפויה לכם הצלחה הקשורה בילדים או בזיכרונות העבר.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם יופיטר לבין פלוטו וונוס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. הרקיע מבשר על מזל יותר משכל או על הצלחה שאינה מתוכננת. הניצחון בסיבוב הראשון מניע אתכם להתייחס ביתר אצילות וסלחנות כלפי האנשים המעורבים בעניין שגרם למחלוקת. אל תתנו לעצמכם להיכנס למלכודות רק בגלל שאתם מרחמים על היריבים. מגיע לכם יחס של כבוד ומי שלא מתייחס בצורה הוגנת לחבריו, שלא יתפלא שיקבל את אותו היחס בחזרה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם סטורן לבין אוראנוס ומרקורי, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. למרות שיש קשיים, אתם מתקדמים. אתם מרגישים שאין לכם מספיק ניסיון חיים כדי להתמודד עם כל מיני סיטואציות שמתעוררות אבל הרגישות, האמפטיה והסימפטיה מובילות אתכם לכיוון של ניצחון. יום טוב לקריירה וגם לחתימה על חוזים הקשורים בלימודים. יש לטפח את המוטיבציה ולהתמיד. אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו לטובה בלב העניינים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם אוראנוס לבין הכוכבים סטורן ויופיטר, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 6. יום רצוף כעסים ועוגמת נפש. אתם נמצאים בקונפליקט בין הצרכים האישיים לבין ההתחייבויות החיצוניות. הלחץ משפיע עליכם לרעה. אל תנסו לייחס לאירועים סביבכם משמעות נסתרת. הישארו מחוברים למציאות ושקלו היטב לפני שאתם נוקטים בפעולה. מישהו מנסה לעזור לכם אבל ללא שיתוף פעולה מצידכם שום דבר לא יתקדם. יש דברים שהשתיקה יפה להם, גם אם מאוד בא לכם להתוודות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

גלקסיית שביל-החלב צופה במחול קוסמי המתחולל בין כוכבכם נפטון לבין הכוכבים ונוס ומארס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. הזרימה הקוסמית תשתפר ותחושו הקלה. בכלל יהיה לכם יותר קל. המחשבה על העתיד צריכה לדרבן ולעודד אתכם. יש לכם לא מעט בעיות אבל אתם ממש בדרך החוצה. עוד מאמץ קטן בבקשה. ייתכן שאתם מאוהבים באדם שלא ממש שייך לכם. אם אכן זה כך, אל תרשו לו לרקוד על שתי חתונות. על-פי ספר קבלי ששמו "גורל קודש" [ לרבי חיים וויטאל], שמו של המלאך השומר עליכם הוא: סרהיאל, והוא זה אשר יעניק לכם בריאות טובה וחיים ארוכים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button