הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 03-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום עצבני במקצת בו אתם מנסים להשיג שליטה על המצב אבל זה לא ממש הולך לכם. קצרים בתקשורת גורמים לעימותים, בעיקר בקרב חברים לעבודה. יתכן מאוד שהמתיחות תגלוש גם ליחסים האישיים. עדיף להימנע ממילים שאי אפשר להחזיר. קחו בחשבון כי המשמעת העצמית משמשת לריסון ההפכפכות, אך אתם זקוקים להתאווררות קלה על מנת להחזיר לעצמכם את שיווי המשקל.

מזל שור
הריכוז והמיקוד עומדים במרכז הפעילות שלכם היום. אתם במרוץ מטורף נגד הזמן ומנסים להספיק לסיים פרויקט חשוב במיוחד. בקטע הזה יש לכם מזל יותר משכל. למרות התכנון הצולע קמעה, אתם מצליחים לעמוד במשימה כמעט בלתי אפשרית. חשוב לנצל את השפע, לא מחשש שהוא יסתיים אלא כדי לחגוג את החיים במיטבם. מצד שני, שזה לא יעלה לכם לראש יותר מידי. בדרך כלל אתם יותר מסודרים ומתוכננים וכך עדיף.

מזל תאומים
אתם עסוקים במחשבות ומחפשים את עצמכם במקומות הלא נכונים. משמעות הדבר היא שיש לכם צורך בשינוי מתוכנן מראש וכמה שיותר מוקדם- יותר טוב. הנסיבות אינן משקפות את הפוטנציאל האמיתי שלכם. מפתה אתכם לחשוב שאתם יכולים להגיע לעמדה בכירה הרבה יותר, אבל לא לגמרי בטוח שיש לכם את האומץ ללכת עד הסוף עם המחיר שתדרשו לשלם. ההצלחה תושג הודות לגישה אסרטיבית ומפוכחת.

מזל סרטן
ענייני כספים עולים לדיון עם אנשים קרובים לכם. ההוצאות הגבוהות גורמות למתח נוסף על הרגיל. נדמה לכם שיש מי שמסתיר מכם מידע בנוגע לתחום זה. הניחו ליריביכם לחשוב שאתם קטנים וחלשים מכפי שאתם באמת והובילו אותם אל המלכודת. ההתמקחות מותירה את כל המעורבים מותשים ללא תוצאות משמעותיות. הגיע הזמן לחפש דרכים כדי לפתור את הבעיה אחת ולתמיד ולא להשתמש בה כעילה לוויכוחים ולמאבקי כוחות.

מזל אריה
יום ככה – ככה. השיחות המרתוניות עם חברים לא יועילו להוריד את מפלס החרדה שתקפה אתכם היום. גם יועצי חינם לא ממש תורמים לכם משהו בעל ערך. מה שאתם זקוקים לו הוא לתפוס קצת שקט ולחשוב בקור רוח על מה שקורה לכם בחיים. הזוגיות היא משהו שטורד את מנוחתכם? אז במקום לנתח רצוי פשוט ליהנות ולזרום עם הדברים. אל תנסו לחנך את אף אחד.

מזל בתולה
אם אתם מרגישים קצת עייפים בבוקר- דחו את כל הסידורים ובמידת האפשר, דחו את הנסיעה לעבודה. קחו לעצמכם שעה קלה להתפנקות. במהלך היום התחושה שלכם תשתפר מאוד הודות לשיחת טלפון מפתיעה ומשמחת. חלקו את זמנכם ביעילות בין העבודה לבין המשפחה. מישהו מבני הבית זקוק למילה טובה, עצה ובעיקר-תשומת לב. כ'בתולות' אמיתיים עליכם לנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: סדר, ארגון, דייקנות ומשמעת עצמית- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

מזל מאזניים
מישהו שלא ממש סומך עליכם יופתע לטובה וגם יגיד לכם את זה, ישר בפנים. המחמאה תפתח פתח לשיחת נפש בה תגלו מידע מעניין מאוד בנוגע לאותו אדם. נסו לחשוב גם על האחרים ולא רק על עצמכם. לפעמים יש לכם נטייה לשכוח מהעולם מסביב. כ'מאזניים' אמיתיים עליכם לפעול למען ניצול תכונותיכם הטבעיות שהן: פייסנות, הרמוניה וחינניות- בדרך זו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

מזל עקרב
יש סיכוי מעולה להתפתחותו של רומן. האדם שיכנס לכם לחיים בהפתעה הינו בעל קסם אישי רב ועשוי לסחוף אתכם להרפתקה נהדרת. מצד שני, למרות ההתלהבות ההדדית, לשניכם דרוש המון מרחב, אז בבקשה… נא להתנהל באיפוק ובלי לחץ. אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים להתבטא, כדאי למצוא דרך דיפלומטית ותזמון מתאים לעשות זאת. כבני מזל עקרב אתם נמנים עם יסוד המים הנחשב ליסוד ש'הולך' טוב עם יסוד האדמה. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות שור, גדי ובתולה. בעיקר שור.

מזל קשת
שינוי הדרגתי מתאים לכם יותר מאשר צעד דרסטי של 'לשבור את כל הכלים'. תזרמו לכיוון שנראה לכם נכון. תבררו כמה שיותר פרטים לגבי כל אופציה שעולה על הפרק. אל תגררו למקומות שלא ממש מעניינים אתכם אלא מהווים המלצה של אנשים אחרים, ואל תתפתו לקטע של רגשות אשמה. פשוט חבל על הזמן. צפויה התחלה רומנטית חדשה הנובעת ממניעים רגשיים.

מזל גדי
היצירתיות בשיאה ושיפור כלכלי צפוי להתרחש בימים אלה. יום מתאים במיוחד לקניות או להשקעות. צפויה הצלחה רגשית שלא מהעולם הזה. את המתח המצטבר אתם יכולים לפרוק בפעילות גופנית. מוטב במשהו שקשור לשהות באוויר החופשי. אתם פתוחים לעשייה ולהצלחה. המשיכו בכיוון החיובי בו אתם הולכים, בנתינה ובעזרה לאחרים ואין סיבה שלא תצליחו.

מזל דלי
במפגשים עם דמויות בעלות השפעה אתם משאירים רושם טוב במיוחד. העניינים יצליחו לכם הודות למקוריות וחריגה מהמוסכמות. נצלו את אווירת הרומנטיקה. תנו דרור לדמיון וליצירתיות. אלה הן תכונות שפותחות לבבות וגם תורמות לאיכות קשרים אישיים קיימים. די עם הביקורתיות והלחץ. סבלנות וסובלנות הן מילות המפתח. לפנויים שביניכם צפוי ערב מוצלח.

מזל דגים
יום טוב בו אתם מוצאים מקורות כוח פנימיים כדי לקדם את עצמכם. התחושה במקום העבודה משתנה מן הקצה אל הקצה הודות לעובדה שהגישה שלכם שונה. אתם מבינים פתאום שיש לכם אופציות נוספות. כל העניין הזה יכול לשמש עבורכם תרגיל מחשבתי מאתגר לגבי ההבנה שיש לכם זכות בחירה בכל מצב. האמצעים הכספיים העומדים לרשותכם גדולים מכפי שאתם משערים. ייתכן כי אינכם מודעים לכל.

Back to top button