הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 06-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מתנתקים מ'שותפות' לא בריאה שכבלה אתכם, לפחות מבחינה רגשית. יש לכם תחושת הקלה כיוון הניתוק נעשה בגלל התרחשויות חיצוניות ולא כתוצאה מיוזמה פרטית שלכם. אין צורך להתאים את עצמכם כול הזמן לרצונות של אחרים. התחשבות אין פירושה התבטלות עצמית. לא חידשנו שום דבר, אבל התזכורת נחוצה לכם. בתקופה זו אתם זוכים בהשראתם של כוחות עליונים ובהדרכתן של ישויות רוחניות.

שור
יש לכם הרגשה שאתם נתקלים בקיר אטום בכל כיוון אליו אתם פונים. הדבר אינו כך ואת זה אתם יודעים, מה שלא ממש עוזר לכם. מצב הרוח ירוד למדי ויידרש שינוי כדי לשפר את המצב. את התמיכה שאתם מבקשים תמצאו במפגש מרגש בעוצמתו שיתרחש ביוזמתכם, אך עדיין יפתיע. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לקריירה המתבצעת תחת אור הזרקורים.

תאומים
שיחה בפגישה מקרית מביאה אתכם להכרה שאתם אכן רוצים מאוד לשנות מקום עבודה. נצלו את הכישורים והקסם האישי שלכם שנמצאים בשיא בימים אלה. צפויה לכם הצלחה למרות שיש לכם הסתייגויות וחששות. זה טבעי. מפגש אשר ישא אופי רומנטי יתפוס אתכם לא מוכנים. הרקיע חוזה ידידות, נדיבות ושמחה. זהו עיתוי חלומי לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות.

סרטן
. אתם עסוקים יותר מידי בבזבוז כספים וזה רק מעיד שעליכם להתאפס ולתפוס שליטה על כל מה שקורה לכם בחיים. מוטב לגלות מעט יותר בגרות כלכלית וכללית. הרושם הראשוני שלכם ממישהו בכיר בעבודה – לא ממש מדהים, אך לא ירחק היום ותגלו ממש באותו מקום- ידיד של אמת. הרקיע רומז על מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים.

אריה
הקלה בענייני עבודה מאפשרת לכם להשקיע מחשבה מחודשת בכל מה שקשור לתוכניות אישיות, כמו גם בנוגע למעברים ושינויים במקום מגורים. התגובות שלכם אימפולסיביות במידה מסוימת, למרות שאותן מחשבות מסתובבות לכם בראש זמן רב. עדיף להיות ערים לאינטואיציה ולא לשמוע בקול אנשים אחרים שמדברים ב'היגיון' חיצוני שלא משכנע אתכם כלל. הרקיע מבטיח הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. זהו עיתוי של אור ואש.

בתולה
יום טוב מבחינה חברתית. אתם יודעים להקשיב וגם לתת עצה שלא תמיד מיישמים, אך בהחלט מעניקים לה חשיבות במערכת הכוללת של קבלת החלטות. אל תוותרו על זמנכם הפנוי למען אחרים. לעיתים יש לכם נטייה לעשות זאת ולצבור כעסים מיותרים. בעבודה יש פידבקים חיוביים. הרקיע רומז על תסכול בשל ביקורת עצמית רבה מדי וקובע כי עליכם לנהוג בסלחנות כלפי עצמכם.

מאזניים
יום שמאופיין במגמה להתפתחות אישית. אתם מחזקים את העצמאות ואת היכולות הפנימיות. הראיה שלכם לגבי הרבה מאוד דברים משתנה. מתאים לכם מאוד להירשם ללימודים בתחום חדש שלא נחשפתם אליו קודם לכן. מומלץ להתייעץ עם מישהו שיכול לשפוך אור על הנושא. העיתוי קשור במזל טוב ובדברים הטובים בחיים, בעיקר בכסף וברווחים חומריים.

עקרב
אתם סובלים מתחושת תסכול שעתידה לחלוף תוך זמן קצר. תנו לעצמכם זמן, ובמקביל הקפידו על מנוחה ופעילות גופנית מתונה. אל תאמרו 'כן' במקומות בהם מתחשק לכם לומר 'לא. תנו לעצמכם להתלהב ואפילו להתאהב. יש מי שמחזר אחריכם בהתלהבות. אל תפספסו את המומנטום. אתם עלולים למצוא את עצמכם מסתגרים ומתבודדים, בעוד המזל הטוב ממתין לכם במרחבים ובאופק.

קשת
צפוי יום נהדר הודות לקונסטלציה מרהיבה של גרמי הרקיע הפרוש מעליכם. אתם מקבלים תגובות אוהדות וזה מאנשים בעלי השפעה ומקצוענים, וכמובן שזה גורם לכם לעליה מוראלית כפי שלא הרגשתם מזה זמן רב. כול מה שעליכם לעשות זה להמשיך בכיוון הנכון ולהתמקד. השילוב הלא קונבנציונאלי של חשיבה מקורית והעזה, יביא אתכם בסופו של דבר לקו הסיום.

גדי
יום מתאים לאהבה. אם אתם לא נמצאים בקשר, אז היום הולך לקרות לכם משהו מרגש בתחום זה. אתם מתחברים לקופידון ששולח אתכם למקום טוב. מותר להתלהב אך כדי לא להתאכזב מומלץ להישאר עם הרגליים על הקרקע. טעות בשיפוט עלולה לעלות לכם ביוקר. אז אל תמהרו. זו תקופה בה אין לאגור או לחסוך אלא להיפך, יש לנהוג בנדיבות ואפילו בפזרנות מסוימת.

דלי
העוצמה הפנימית שעולה וצומחת בפנים גורמת לכם לפעול בקלילות יתרה כלפי אנשים אחרים ולגרום להם לרצון להתקרב. אתם ממגנטים מחזרים ויש בהחלט פוטנציאל לרומנטיקה. ערנות תתרום לכם המון בכול התחומים. זרימה חופשית של אנרגיה והתרחשויות חיוביות, מאותתות שאתם נמצאים ביום טוב במיוחד. זה הזמן לברר מי הם ידידי האמת שלכם, ומי הם אלה העסוקים באינטרסים הפרטיים שלהם.

דגים
מצב הרוח קליל ביותר. אתם מרוצים למדי. מפגש עליז יביא אתכם להכרה באפשרויות רומנטיות חדשות ומרגשות. היום יש לכם נטייה לראות את כל מה שקורה באור חיובי ואופטימי וטוב שכך. זה הזמן להתפייס עם יריבים ומתחרים. בשעות הערב תמצאו את עצמכם היום מהרהרים רבות בעתידכם, אז תקבלו הצעה שאינכם יכולים לסרב לה.

Back to top button