טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

ההיסטוריה של הרייקי

אם שאלתם את עצמכם מה זה רייקי? או איך עובד טיפול בעזרת רייקי מרחוק. הכנו עבורכם את כל התשובות.

מהי שיטת הטיפול רייקי?
שיטת הרייקי זכתה להתגלות בתחילת המאה ה – 19 ע"י כומר יפני ששמו היה ד"ר אוסוי. ד"ר אוסוי היה מנהל בי"ס נוצרי ביפן. יום אחד, אחד מתלמידיו שאל אותו מדוע לא שמעו דבר על שיטות הריפוי של ישו, והאם הוא יהיה מוכן ללמד אותם שיטות ריפוי אלו. ד"ר אוסוי לא ידע לענות על כך, והחליט להתחיל לחפש ולחקור אודות שיטות הריפוי שישו השתמש בהן.

במסגרת מסעותיו, הגיע ד"ר אוסוי לשיקגו בארה"ב, שם קיבל תואר ד"ר לדתות. אך מכיוון שלא מצא תשובות שסיפקו אותו, החליט להמשיך בחיפושיו והגיע להודו, של למד את הכתובים הקדושים ואת שפת הסנסקריט.

ד"ר אוסוי חזר ליפן, והחליט לעלות להר קדוש, הר הקוריאמה שבו יצום במשך 21 יום. הוא נכנס למדיטציה בצום כדי לטהר את גופו ולהיכנס לרמת מודעות גבוהה מאד, כדי שיוכל להבין את הסמלים שמצא בשפת הסנסקריט במסגרת מסעותיו.

אנרגיית הרייקי מתגלה

ד"ר אוסוי הניח 21 אבנים, כדי לזכור את 21 ימי הצום. בסיום כל יום, היה מסלק אבן אחת. לקראת סיום היום ה – 21, הבחין ד"ר אוסוי באור חזק מאד שהתקרב לעברו ונכנס דרך מרכז המצח שלו (עין III). בהתחלה, חשב ד"ר אוסוי שהוא הולך למות. יחד עם האור שחווה, ראה סמלים שהכיר משפת הסנסקריט, ושהתגלו מול עיניו בצבעי זהב זוהר. כך נולדה שיטת אוסוי לרייקי.

לאחר שקיבל ד"ר אוסוי את ההתגלות הזו, ירד בריצה מהירה מההר. מרוב התלהבות, פצע את בוהן רגלו. מתוך אינסטינקט הוא הניח על הבוהן את ידיו, שהפכו מיד לחמות מאד, והפצע נרפא. לאחר מכן, הגיע למסעדה, וביקש שיגישו לו ארוחה מלאה, למרות שצם במשך 21 יום, אך הוא אכל את הארוחה מבלי שחש כל הרגשת אי – נוחות. המלצרית שהגישה לו את הארוחה סבלה מכאב שיניים חזק, ולאחר שד"ר אוסוי הניח את ידיו על שני צדי פניה של המלצרית, חלף לה הכאב.

כאשר חזר למנזר, נאמר לו שראש המנזר מרותק למיטתו בשל התקף של דלקת פרקים. ד"ר אוסוי עשה לו טיפולים וראש המנזר החלים ממחלתו.
לאחר מכן, התחיל ד"ר אוסוי לטפל באנשים ונוכח שהאנשים מחלימים ממחלותיהם.

במשך הזמן, פגש אדם בשם היאשי, שהיה ממשיך דרכו של ד"ר אוסוי, וקיבל את תואר המאסטר לרייקי הראשון.

הרייקי מתחיל להתפשט בעולם

גם היאשי טיפל באנשים. במשך הזמן, הגיעה אליו אישה, גב' טקאטה, שהייתה חולה מאד. הייתה לה בעיה בשלפוחית השתן, דלקת בתוספתן וגידול ואבנים בכיס המרה. היא הייתה אמורה לעבור כמה ניתוחים, אך בלילה שלפני הניתוח הראשון וגם על גבי שולחן הניתוחים, שמעה קול שאמר לה שלא תעבור את הניתוח, כי הניתוח אינו נחוץ. גב' טקאטה שאלה את המנתח אם יש שיטת ריפוי אחרת חוץ מהניתוח. המנתח המליץ לה על המרפאה של היאשי.

מהר מאד הגיעה למרפאה של היאשי ביפן, ולאחר 4 חודשי טיפול בה, החלימה לחלוטין בגופה, בנפשה וברוחה, ואף החלה ללמוד רייקי, והייתה למאסטר. אח"כ עזבה את יפן וחזרה להוואי, שם הדריכה תלמידים ופתחה מרפאות. גב' טקאטה לימדה מאסטרים לרייקי, וכך התפתחה שיטת הרייקי בכל העולם.

עקרונות הטיפול ברייקי:

* רק היום אברך ואודה על כל מה שיש לי.
* רק היום לא אכעס.
* רק היום לא אדאג.
* רק היום אבצע את עבודתי ביושר.
* רק היום אנהג בנדיבות ובנימוס כלפי שכניי וכלפי כל יצור חי.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יפעת זולר

מחפשים טיפולי רייקי? לחצו למציאת מטפל או מטפלת ברייקי

Back to top button