הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 14-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
העבודה שוחקת אתכם. שעות העבודה הארוכות הן משימה קשה מידי עבורכם ולמרות שאתם זקוקים למשכורת, יש לפנות ישירות לממונים עליכם ולהסביר את הרגשתכם. תופתעו מהתגובה. בתחום הביתי עליכם להבהיר לבני הבית שאינכם עומדים בעומס. מישהו שבשמו מופיעה האות ג' יגלה אמפטיה ויושיט יד לעזרה ממשית. דברים הנובעים מעולם התקשורת [מדיה, טלפון, אינטרנט] מזמינים אירועים משעשעים, ויוצרים קשרים שלא היו יכולים להיווצר בדרך אחרת.

שור
מצב הרוח סוער. חשוב להתמקד ולהתרכז. אחת מהצורות שלכם לעשות זאת היא בעזרת התבודדות והתבוננות. אפשרו לעצמכם את הזמן והמרחב הדרושים. עשו מאמץ מיוחד כדי שלא תעמיקו את המשבר המסתמן. אתם עלולים לגלות שאננות רבה מדי ביחסיכם עם אדם המתחרה בכם, הגיע הזמן לפקוח עין חשדנית. כוכב ונוס שליטכם, פותח בפניכם הזדמנויות המאפשרות הרחבת אופקים. התופעה מיטיבה עם הכיס, עם הנפש וגם סתם שוטפת את הראש.

תאומים
אתם מנסים להתחבר לקרקע על מנת לקבל החלטות חשובות אבל בכל זאת מתקשים להחליט. יותר מידי רעיונות מופשטים מסתובבים לכם בראש. לעיתים קרובות יש לכם את ההרגשה שאתם נמצאים בצומת דרכים ולא בטוחים בכיוון הנכון. אסור לאבד את הסבלנות. הפסיקו עם הביקורת העצמית. מידע חשוב עשוי לעזור לכם להשיג את מבוקשכם בפגישה הצפויה להתקיים בקרוב. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתבצעים לטובת ילידי מזל תאומים, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות דרומה מן המערב.

סרטן
אל תעבירו הלאה את מה שקשה לכם להתמודד איתו. נראה שאתם לא ממש לומדים לקח מדברים שעברתם בעבר. הסבלנות של בני משפחה קרובים עומדת לפקוע. אל תמתחו את החבל יותר מידי. בענייני עבודה עליכם להחיש את הקצב למרות שנדמה לכם שאתם עושים המון, בעצם אין הדבר כך. נצלו את מלוא הפוטנציאל שלכם ואל תעשו לעצמכם הנחות גם במקומות הלוחצים. אל תתנו את ליבכם לאדם אנוכי המרוכז בתוך עצמו, מגיע לכם הרבה יותר טוב מזה.

אריה
קצב החיים המסחרר הופך להיות רגוע יותר לאחר שקיבלתם החלטה להוריד את הטורים ולהקדיש כל יום זמן קבוע לעצמכם. פעילות חדשה כגון ביקור קבוע בחדר כושר או בקבוצת לימוד יתרום לכם רבות. הזוגיות בסימן אינטימיות בשלה ובוגרת. מי שאין לו בן/ת זוג- ימצא את עצמו בקרוב בקשר חדש אשר עשוי להפתיע לטובה. יש לנהוג בדיפלומאטיות – גישה כוחנית עלולה לשבש את מהלך העניינים.

בתולה
אתם מרגישים במערבולת רגשית. מישהו מהעבר הרחוק שיוצר קשר מערער את תחושת המיקוד והריכוז שלכם. בתחום הכספי- אין זה יום מתאים לחתימת הסכמים מכל סוג שהוא. אל תסגרו שום דבר עד לשבוע הבא. תכנון קפדני של הדברים יניב את התוצאות המקוות. הרקיע מבשר על הפסוק: מעז ייצא מתוק. אתם רוצים בטובתו של אדם שלא ממש יודע כיצד 'למכור' את עצמו. אם אכן כך הדבר, כדאי שאתם תהיו אלה אשר מספקים לו את האנרגיה הדרושה.

מאזניים
נסו לאסוף כמה שיותר מידע בכל תחום בחייכם, כדי להוריד את מפלס החרדה. החששות והלחצים האישיים בתחום הזוגיות גורמים לכם לתפקוד לקוי בעבודה. לא נעים אך לא נורא. יש גם ימים כאלה. הרקיע מציע לכם ליטול לעצמכם פסק-זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות הישגיכם עד כה, מתוך ציפייה להשקעה שתביא את הפרי המיוחל. אתם נמנים עם יסוד האוויר והכוכב השולט בכם הוא וונוס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. הרמוניה, פייסנות, עדינות, גמישות, חינניות והבנה למצוקות הזולת.

עקרב
אומנם זו רק תחילת השבוע ומחר יום עבודה רגיל, אבל זה יום טוב לאהבה ומי שמחפש קשר מוזמן לצאת ולנסות את מזלו. למי שנמצא בקשר קבוע, לא להתבטל. להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד על המערכת שקצת התייבשה בזמן האחרון. יש לכם חשק לשנות את המצב? תשקיעו! הרקיע מנבא לכם ניצחונות המבוססים על עוצמתכם האישית, כלומר: בזכות ולא בחסד. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל עקרב, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות מזרחה מן הצפון.

קשת
בן/ת הזוג שלכם נותן לכם רמזים שאתם לא מפרשים נכון. נחוצה השקעה ביחסים שללא ספק עוברים ירידה משמעותית. היזהרו לא לאבד את מה שנראה לכם כרגע מובן מאליו. בכל מחיר, אל תכנסו לעימותים. נראה ששום דבר לא יזוז ממקומו כי אף אחד לא רוצה ליזום שיחה ישירה שצריך לקבל בעקבותיה מסקנות לא קלות. דרושים לכם מצבים של התחלות חדשות המבוססות על מניעים רגשיים, וזאת גם אם מדובר בתחומים חומריים וכלכליים.

גדי
אתם חווים מתח למרות שיש ניסיונות ממשיים להרגיע את הרוחות. המצב די תקוע ודרושה פעולה דרסטית כדי להתחיל להזיז את הגלגלים לכיוון של שינוי מהותי. נושאים חדשים עולים על הפרק אבל אתם חוששים שלא תוכלו ליישם אותם. חזקו את הביטחון העצמי, זאת הדרך! צפויים לכם מצבים יציבים ומכובדים. בעצם, זהו עיתוי של כבוד ותהילה אך יש בו מעין רמז לצורך במעט יותר ספונטאניות.

דלי
יום המאופיין במגמות סותרות. מצד אחד נראה לכם שהתקדמתם הרבה מאוד יחסית לעבר. מצד שני, יש עדיין דברים שלא השתנו כלל. החשיבות העליונה היא דווקא בתחום התעסוקה, מה שיקנה לכם עצמאות כלכלית ומחשבתית. בשלב השני תוכלו לטפל בנושאים אחרים. בשלב זה, התמקדו על מה שדחוף יותר. הרקיע צופה לכם מצבים ממוסדים ושמרניים. הוא טוב ונפלא עבור אלה מכם המבקשים לתעל את אהבתם אל תוך מסגרת ממוסדת.

דגים
נושא הזוגיות אינו יורד מה-"כותרות". בעצם, הכל עניין של בחירה אישית וכדאי שתפנימו את העיקרון הזה כדי להקל על עצמכם בעתיד. בסך הכל ניתן לסכם יום זה כרומנטי למדי. בילוי משותף יצור תחושת קירבה נדירה. בשעות הערב תפגשו אנשים חדשים בעלי דעות דומות שלכם ואז צפויה שיחה מרתקת. הרקיע מזהיר מפני מצבים אשר לפיהם אתם עלולים להתבונן בחציה הריק של הכוס. הוא מתריע מפני התרפקות על רגשות פסימיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button