הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 15-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום קצת מוזר. אתם מתעוררים במצב רוח קרבי. חוסר המנוחה גורם לכם לחפש 'סיבה למסיבה' ואכן מהר מאוד אתם מוצאים מקום להוציא בו את העצבים. בנתיב שבינו לבינה צפויה לכם מעין זריקת עידוד. מישהו שעד עתה התייחס אל הזוגיות כאל מסגרת כובלת, יהיה מוכן לשקול מחדש את עמדתו. כ"טלאים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: אומץ, נחרצות ונדיבות – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

שור
צורת הביטוי וההתנסחות לכם יכולה להביא אתכם לניצחון גם במקומות קשים. אתם מוותרים ומשלימים בקלות רבה מידי. יש מי שמציק לכם מאוד בימים אלה. זה לא שאינכם יכולים להתמודד עם אותו אדם, אלא שאתם פשוט לא בטוחים עדיין (!) שהגיע הזמן לפעול במלוא הכוח. גייסו לעזרתכם חברים ובני משפחה. לחתוך ודי! אם בא לכם להעניק מתנה למכר שחסרה לו סבלנות, כדאי שתביאו לו מתנות בגוונים וורודים או אבן ספיר, המייצגות את סבלנותו של מזל שור.

תאומים
נראה כי הבחירות שלכם מתבססות יותר מידי על הרגש ומעט מידי על ההיגיון. כושר הריכוז ירוד משהו. עליכם לנסות לאסוף כוחות ולהתכוונן למקומות הנכונים. איש/ה בעלי שיעור קומה עשויים להפתיע אתכם בצעד לא צפוי בכיוון רומנטי. בדקו היטב אם זה מתאים לכם. אל תעשו שום דבר רק כי לא נעים לכם לסרב. מתנות בגוונים צהובים, כמו גם אבן מזל ששמה אגת – העניקו לאלה שחסרה להם הקלילות האופיינית למזל תאומים.

סרטן
השבוע מסתיים ואתם מרגישים כאילו נחוצה לכם חופשה ממושכת, וזאת בשל מצבו העדין של הירח שליטכם. קחו לעצמכם מרווחי זמן בין פעילות אחת לשנייה והשאירו מרחב למנוחה. אחד מן הסובבים אתכם מדאיג אתכם. שיחה או בילוי משותף יביאו לשיפור האווירה. בתחום החברתי אתם נהנים משפע הזדמנויות. נצלו כל רגע לבילוי והכרויות חדשות. כ"סרטנים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: אכפתיות, חמימות ואהבת הזולת – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

אריה
האנרגיות הבוקעות מן הרקיע מדרבנות אתכם לגלות יתר יוזמה ולא להמתין לניסים. מאחר והגעתם להחלטות מסוימות, הקשורות לתחום האישי, קל לכם יותר להתמודד עם המציאות. הראש שלכם עובד שעות נוספות אך מהר מאוד תגלו שזה לא מוביל אתכם לשום מקום. הפעילו שיקול דעת קר וריאלי. כשתגיעו למסקנות -ישמו אותן בדחיפות. התלבטות גוזלת מכם אנרגיה יקרה. כ"אריות" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: כריזמה, דרמטיות ומנהיגות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

בתולה
תופעה קוסמית מצליחה לנטרל את משקעי העבר. המצב אף ישתפר וילך בעקבות כמה טלפונים שיגרמו לכם להרגיש שאתם עדיין מבוקשים ומחוזרים, גם אם התכנונים לצאת לבילוי לא יצאו אל הפועל בסופו של דבר. נראה כי ערב רגוע למנוחה ולמילוי המצברים- זה בדיוק מה שאתם צריכים. כדאי לדחות את המפגשים החברתיים לשבוע הבא.

מאזניים
מישהו שלא ממש סומך עליכם יופתע לטובה וגם יגיד לכם את זה ישר בפנים. המחמאה תפתח פתח לשיחת נפש בה תגלו מידע מעניין בנוגע לאותו אדם. נסו לחשוב גם על אחרים ולא רק על עצמכם. לפעמים יש לכם נטייה לשכוח מהעולם מסביב. התחום הרומנטי עשוי לתמרן אתכם אל התרחשויות בעלות אופי תחרותי. האינסטינקט הראשוני עלול לגרום לכם לנטוש את המערכה, אך טוב תעשו אם תעמידו את עצמכם למבחן.

עקרב
אתם מגלים שאדם קרוב אליכם, מרכל עליכם. במקום להתעמת עם אותו אדם, כדאי להתעלם ולבדוק את מהות הקשר. באופן כללי, מומלץ לכם לגלות איפוק ולנהוג בצורה שקולה, למרות האימפולסיביות הטבועה בכם. תוצאות של צעדים פזיזים יעלו לכם ביוקר. כ"עקרבים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: חושניות, עוצמה ומסתורין- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

קשת
היום אתם מרגישים נפלא. נצלו את המצב, תנו את המיטב שאתם יכולים, במיוחד כלפי בני משפחה שבזמן האחרון לא ממש גיליתם סבלנות כלפיהם. מישהו קרוב אליכם שבשמו מופיעה האות ר' מעיק עליכם מאוד בזמן האחרון. הציבו גבולות כדי שלא תרגישו מנוצלים. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים, צריכים להביא בחשבון את היכולת שלכם לנהל משברים בצורה בוגרת ולשביעות רצון כל הצדדים, כמו גם את יכולות הניהול שלכם.

גדי
מאוד חשוב לכם להצליח בזוגיות ובחברתי, ולשם כך אתם מוכנים לעשות כמעט הכול. יש לכם מחויבויות רבות אבל אתם מתמידים בכיוון אליו אתם שואפים להגיע. חשוב להגדיר בצורה מדויקת את המטרות שלכם. שימו לב לתהליכים סמויים מן העין המתרחשים ממש בסמוך אליכם ועלולים להוות גורם מפריע. צפויה לכם הצלחה עם ילידי מזלות האש: קשת, אריה וטלה.

דלי
ניסיתם מספר דרכים להשיג את תשומת ליבם של הסובבים אתכם אבל היום ממש לא הולך. יש לכם הרגשה שאתם מוזנחים ואתם כמהים לחמימות ותשומת לב הניתנים לכם במשורה ובקמצנות. טכניקות רכות יותר יעשו את העבודה הרבה יותר ביעילות מאשר ויכוחים קולניים. זכרו כי כל סיום הוא רמז לתחילתה של פרשייה חדשה ואין טעם לשחזר את אכזבות העבר.

דגים
יש לכם רצון לחידושים וריגושים. מישהו מצליח באמצעות שיחת מוטיבציה להעלות את רמת הציפיות שלכם מעצמכם. הסביבה הופכת להיות הרבה יותר ידידותית מאשר בעבר ואתם מתמלאים באופטימיות. הימנעו מצעדים פזיזים וחכו עד שתגיע שעת כושר כדי להוכיח את יכולותיכם. היקום צופן לכם מזל וברכה, אך כדי ליהנות מהם תצטרכו לנקוט ביוזמה כלשהי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button