לוח ארועי גופ-נפש-רוח

הכנס השנתי של האגודה לרפלקסולוגיה בישראל – מהפנים לחוץ

מיקום: ב-"המועצה לישראל יפה", אולם "אלון". שד' רוקח 80, ת"א.

בתאריך 24.12.19
שעות: 09:30-14:00

ביום ג', 24.12.19, יתקיים הכנס השנתי של האגודה לרפלקסולוגיה בישראל – מהפנים לחוץ. הכנס יעסוק השנה בהתבוננות ובלמידה של ההשפעה הרבה בין החוץ והפנים,
בין תהליכי החיים המתרחשים בסביבה החיצונית לאדם
ובין התהליכים המתרחשים בגופנו פנימה.

הכנס יתקיים ביום ג', 24.12.19 בין השעות 09:30-14:00 ב-"המועצה לישראל יפה", אולם "אלון". שד' רוקח 80, ת"א.

הכנס יעסוק השנה בהתבוננות ובלמידה של ההשפעה הרבה בין החוץ והפנים,
בין תהליכי החיים המתרחשים בסביבה החיצונית לאדם
ובין התהליכים המתרחשים בגופנו פנימה.

נלמד על הסימנים החיצוניים המצביעים על הליכים פנימיים בגופנו.
נלמד כיצד מצב רוחנו והרגשות שלנו מושפעים מתהליכי הספיגה והפינוי של מע' הגוף ובמקביל מושפעים גם ממצבם ואיכותם של החיידקים במע' העיכול.
נלמד מהו השיעור אשר הסימנים והאותות המתגלים בציפורניים יכולים לספר לנו אודות בריאותנו. נלמד כיצד שבעת מעגלי האנרגיה, הצ'אקרות, באות לידי ביטוי בכפות הרגליים ונסקור את הביטוי החיצוני של כל אחת מהצ'אקרות בהתייחס לפנימיותה.

על המרצים:
אפרת אבידור
"מרגיש לי בבטן" חרדה? סטרס? שמחה? – מה הקשר בין הרגשות הללו ובין חיידקי המעיים שלנו? כיצד המעי (הפנימי) משפיע, אם בכלל, על המוח ועל דרך ההתנהגות שלנו (על החוץ). נלמד איך כל אלו באים לידי ביטוי בכף הרגל שלנו. אפרת אבידור הינה ביולוגית, נטורופתית ורפלקסולוגית. מנהלת מגמת נטורופתיה במכללת ברושים ובעלת קליניקה.

דובב גלס
בהרצאה נתבונן על הצ'אקרות כמעגל חיים בהשתקפותם על כפות הרגליים. בכל צ'אקרה נגלה את הפנימיות שלה ואת הביטוי שלה בעולם שבחוץ. דובב גלס מטפל משנת 1996 ברפלקסולוגיה, הילינג ושיטות נוספות. מלמד במכללת רידמן רפלקסולוגיה והילינג משנת 2001.

אבי שגיא
הציפורניים הן חלק בלתי נפרד מבריאות כף הרגל והגוף ויכולות להעיד על המצב הגופני והנפשי של המטופל. בהרצאה נלמד אילו סימנים בציפורניים צריכים להדליק אצלנו נורה אדומה וכיצד יכולה להשפיע הרפלקסולוגיה על בריאות הציפורניים.
אבי שגיא הינו ניקולוג, מומחה לטיפול בריאותי שיקומי בציפורניים.

בכל שאלה בנוגע לרישום ניתן ליצור קשר עם יוספה בטל – 054-4402506
נשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

Back to top button