הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
נראה כי אתם מקבלים תחושה חזקה של תמיכה וחיזוקים מהמשפחה. סוף סוף יש לכם הרגשה שמקבלים אתכם כפי שאתם בלי קשר לתוצאות המעשיות של מעשיכם. אתם מתמלאים בתקוות לשיפור המצב הכלכלי. תנו אמון באנשים שמנסים לעזור לכם. אל תגררו לבזבוזים מיותרים רק בגלל שאתם מרגישים אופטימיות. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האש. טיפוסי האש מאופיינים במרץ, כוח, התלהבות ונדיבות. מזל טלה השייך ליסוד האש חייב להיות ראשון בכל אירוע, לקפוץ בראש ולהגיע לפני כולם.

שור
המזל מאיר פניו. זהו יום טוב לבקש העלאה או לנסות לקדם את האינטרסים שלכם בתחום העבודה. אל תגלו את הקלפים לאחרים. התחרות אינה קלה ועליכם להיות סלקטיביים בבחירת בעלי הברית שלכם. אל תיענו לכול הזדמנות ואל תאמינו לכל מי שאומר שהוא לטובתכם. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האדמה. טיפוסי האדמה מייצגים תכונות כגון מעשיות, יציבות, אחריות והתמדה. מזל שור השייך ליסוד האדמה פוסע בתלם, מתענג על הקיים ואינו מחפש הרפתקאות מסוכנות.

תאומים
תחושת בדידות גורמת לירידה מוראלית. יום טוב להשקיע בעצמכם ומצד שני- לשפר תקשורת עם בני משפחה וחברים. אתם חוששים לאבד את החופש ואת המרחב הפרטי שלכם בגלל תלות כלכלית. עליכם ללמוד לשים גבולות. הפחדים שלכם מגבילים אתכם. נסו לחשוב בצורה אובייקטיבית מה באמת אתם רוצים לעשות. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האוויר. טיפוסי האוויר מבשרים את התבונה, המקוריות והאינטליגנציה. מזל תאומים השייך ליסוד האוויר אוסף מידע ומפזר אותו לכל רוח כדי שיוכל להתבונן בתהליך הרוחני שנוצר.

סרטן
למרות גילויי החריצות וההתלהבות, נראה כאילו כל יוזמה חדשה שלכם נתקלת בקיר גבוה. הדברים לא הולכים בקצב או בכיוון הרצוי לכם אך יש בכך מעין הודאה שאינכם בשלים לעשות מה שהבטחתם לעצמכם. מילים לחוד ומעשים לחוד. לפני התחייבות סופית למסלול כזה או אחר- חישבו שוב. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד המים. טיפוסי המים רומזים על רגשות, יצירתיות ואהבה. מזל סרטן השייך ליסוד המים מחפש את משמעות החיים בתוך המסגרת המשפחתית המגנה עליו.

אריה
אתם מקבלים את ההתרחשויות במציאות היומיומית שלכם במעין תחושה של שלווה ופיוס. עליכם להתרחק מפירושים מיסטיים ופטליסטים שאתם נוטים להיגרר אליהם לעיתים כשיש לכם הרגשה שאינכם יודעים מה לעשות. אין צורך להיכנס ללחצים אולם מוטב לכם שתגלו ערנות ותנצלו את התנאים לקידום עצמי. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האש. טיפוסי האש מאופיינים במרץ, כוח, התלהבות ונדיבות. מזל אריה השייך ליסוד האש חייב להיות במרכזו של כל אירוע תוך שהוא מנהיג את האחרים.

בתולה
באופן כללי, ההרגשה הרבה יותר נעימה מאשר בעבר. הלחץ שסבלתם ממנו בעבודה, נחלש בתקופה האחרונה. אתם חווים הקלה מסוימת אך עדיין לא ממש מרוצים מההישגים שלכם. בכלל לא בטוח שאתם נמצאים במקום הנכון. למרות שנדמה לכם שמיציתם את כול האפשרויות ויש לכם הרגשה של תקיעות- יש אפשרויות נוספות. כדאי להפעיל חשיבה יצירתית. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האדמה. טיפוסי האדמה מייצגים תכונות כגון מעשיות, יציבות, אחריות והתמדה. מזל בתולה השייך ליסוד האדמה משתדל לשפר ולייעל את הקיים למען עתיד טוב יותר.

מאזניים
אתם קוטפים פירות של עבודה קשה והשקעה מאומצת. מישהו אשר בשמו מופיעה האות א' מתגייס לעזור לכם באמצעות הפעלה של אנשים נוספים המוכרים לכם אומנם במעגלים החברתיים, אך שלא הייתה לכם אפשרות גישה אליהם. כתוצאה מיוזמה ברוכה צפוי להגיע אליכם סכום כסף משמעותי. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האוויר. טיפוסי האוויר מבשרים את התבונה, המקוריות והאינטליגנציה. מזל מאזניים השייך ליסוד האוויר אוסף מידע ומשתמש בו כדי להשביע את רצון כולם.

עקרב
המון דברים נהדרים קורים לכם היום, בלי שאתם מתאמצים יותר מידי. התחום הרגשי מתחזק וגם בתחום הרומנטי יש סימני התאוששות. אתם במצב רוח טוב ושמחים ליצירה ולהתחדשות. גל של עוצמה פנימית מעניקה לכם הזדמנויות חדשות. אל תפחדו להתמודד עם אנשים שינסו לרפות את ידיכם. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד המים. טיפוסי המים רומזים על רגשות, יצירתיות ואהבה. מזל עקרב השייך ליסוד המים מוצא את טעם החיים במסתורין, ובעומק הרגשי של האהבה.

קשת
אתם נמשכים למישהו שאינכם בוטחים בו מספיק. חבל יהיה להיכנס למערכת מחייבת לפני שבדקתם לעומק במי מדובר ועם מי בכלל יש לכם עסק. סמכו על האינטואיציה שלכם ויחד עם זאת הפעילו קשרים כדי לברר את העובדות. אתם עוברים שלב בהתפתחות הרגשית וזה ידרוש מכם להיות חזקים יותר מתמיד. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האש. טיפוסי האש מאופיינים במרץ, כוח, התלהבות ונדיבות. מזל קשת השייך ליסוד האש חייב לדהור אל ים של הרפתקאות וחרב אבירים שלופה בידו.

גדי
ויכוח נוקב עלול לפרוץ ביניכם לבין חבר קרוב. אתם מנסים להסתיר את רגשותיכם האמיתיים כדי לא לחשוף חולשה. למרות שמישהו מנסה לכפות עליכם את דעותיו, אין לכם ברירה אלא לנקוט בצעדים דיפלומטיים כדי לקדם את מטרותיכם. המעורבות הרגשית הגבוה שלכם מפליאה ודורשת בדיקה ממשית. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האדמה. טיפוסי האדמה מייצגים תכונות כגון מעשיות, יציבות, אחריות והתמדה . מזל גדי השייך ליסוד האדמה לוקח את הקיים והולך איתו אל פסגת הסולם החברתי.

דלי
מצב הרוח משתפר. אתם מתכננים חופשה בחו"ל עם מישהו שמתחיל לעניין אתכם יותר ויותר. הלבטים עדיין נמצאים אולם אתם מצליחים לדחוק אותם לקרן זווית וטוב שכך. אתם מקדישים זמן לדברים הקשורים לנוסטלגיה ולמסורת, מה שמזכיר לכם נשכחות מהעבר הרחוק. שימו לב איזה דרך ארוכה עברתם. כל הכבוד. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האוויר. טיפוסי האוויר מבשרים את התבונה, המקוריות והאינטליגנציה. מזל דלי השייך ליסוד האוויר אוסף מידע ומעבד אותו לתועלת החברה האנושית.

דגים
היום מצב הרוח לא ברומו של עולם. אתם מנסים לפתח סובלנות כלפי אנשים אחרים אולם עדיין מרגישים בידוד מסוים. בא לכם לפצות את עצמכם על התחושות הלא נעימות וזה רק תורם ליצירת אווירה של ריחוק. כדאי להתפנות לפעילות משותפת עם בני הזוג. בערב מומלץ לצאת מהבית. לא חשוב לאן, העיקר שלא תהיו לבד. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד המים. טיפוסי המים רומזים על רגשות, יצירתיות ואהבה. מזל דגים השייך ליסוד המים רואה את מטרת החיים בהענקה לזולת ובחיי זוגיות מאושרים וזורמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button