הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 02-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

המצב משתפר. אתם הרבה יותר מרוכזים וממוקדים ויודעים בצורה ברורה יותר מה אתם רוצים מעצמכם ומאחרים. לקיחת אחריות על הרצונות והשאיפות היא צעד ראשון וחשוב להתקדם וסוף סוף הפנמתם עובדה בסיסית זאת. אף אחד לא יעשה בשבילכם את העבודה, לא ידחוף דברים ולא יסדר את הסידורים. התארגנות יעילה יותר תסלק את המועקה הרגשית.
בפתיחה לקבלת מסרים מן העתיד שבוצעה עבורכם בשיטה של תקשור רוחני, עלתה בגורלכם צללית של תווים מוסיקליים: המסר הוא – יום עמוס מזל יותר משכל. אין צורך להתחכם כאשר המזל דופק בדלת.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

יש לכם הרגשה שכל העולם בידיים שלכם. תחושת העוצמה הפנימית עולה לכם לראש ואתם מרשים לעצמכם לעשות דברים שלא הייתם מקבלים אצל אחרים. יש גבול ברור בין יוזמה ומרץ לשתלטנות ותוקפנות. בילוי חברתי צפוי לכם היום. גלו קצת סבלנות. אל תמהרו לברוח הביתה. קיים סיכוי מצוין לפגוש מישהו מעניין במיוחד.
בפתיחה לקבלת מסרים מן העתיד שבוצעה עבורכם בשיטה של תקשור רוחני, עלתה בגורלכם צללית של תפוח: המסר הוא – פיתוי גדול ניצב בדרככם. מצד שני, ייתכן שהוא בא לכם בדיוק בזמן.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם לא מבינים מה בדיוק עובר עליכם וגם אחרים לא כל כך. היום אתם מתעוררים עם תחושות מוזרות- בא לכם לגוון ולשנות, החל מסגנון הבגדים שיש לכם בארון ועד לאחרון החברים. מהפכות מסוג זה לא נעשות בדרך כלל ביום אחד ובכלל, רצוי שתגדירו לעצמכם תוכנית פעולה מדויקת. חוסר ארגון וכאוס זה לא בדיוק צריך להיות הסגנון שלכם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של לוליין על חבל: המסר הוא – צפויה פרשיית אהבהבים שקשה להמר על תוצאותיה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

חיפוש אחר אקשן וריגושים מניע אתכם היום. לא כל קשר רומנטי חייב להסתיים על מדרגות הרבנות: תנו צ'אנס גם ליחסים שנועדו לבילוי ולהנאה. פעולות מהירות שאתם עושים עשויות להביא אתכם למצבים ולהתנסויות חדשות ומאתגרות. אתם מערערים על סמכות של מישהו שאינו רגיל בכך ועלולים לגרום לתקרית 'דיפלומטית'. שמרו על האינטרסים שלכם למרות שזה לא הולך להיות אתגר קל.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה את פרי האננס: המסר הוא – מחזרים רבים מדי עלולים להוביל למצב של בלבול. נראה כי גם לשפע יש פגמים משלו.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

מצבור של כוכבים מביא עימו בשורות טובות מחו"ל. צפוי יום של שמחה, של יצירת קשרים חדשים ופתיחה להזדמנויות מפתיעות. סגנון התנהגות שונה שאתם מסגלים לעצמכם בימים אלה מניב תוצאות חיוביות בכל התחומים. התפתחויות חיוביות גם בעניינים כספיים. אתם צפויים לקבל מענק או הלוואה כספית שתשפר את המצב לעין ערוך.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה המשלבת בין תורת הפנג-שוואי לבין תורת האי-צ'ינג (מטבעות סיניות), עלה בגורלכם המסר הבא: האדם הרוחני עושה כל שביכולתו כדי להפוך את כוח ההשתוקקות, לכוח של נתינה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

רווח כלכלי צפוי למי שידע לכלכל את מעשיו בתבונה. אתם מתקשים להתגבר על הצד הילדותי באופייכם ודורשים שהכול יקרה כאן ועכשיו. הציפיות שלכם מוגזמות בכל קנה מידה וככל שתקדימו להפנים את התובנה הזאת כך ייטב. בני המשפחה זקוקים ליותר יחס חם ומתחשב. צאו מהאגוצנטריות שתקפה אתכם. יש ביכולתכם להפוך תחביב למקצוע. אל תמכרו את עצמכם בזול.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מקבת: המסר הוא – מישהו שאתם חוששים ללחוץ עליו, עלול לנצל אתכם. נראה כי הגיע הזמן להשתחרר מעולו.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום שכולו עוסק בעניינים חברתיים. בעבודה אין אירועים חריגים. בערב אתם מוצאים את עצמכם נגררים על ידי חברים לבילוי עד שעה מאוחרת. יש מי שמנסה להתקרב אליכם כבר הרבה זמן אבל אתם פשוט לא נותנים צ'אנס. שווה בדיקה של ממש, במיוחד לאור העובדה שדווקא היום אתם חשים בדידות וצורך של ממש בחיבוק גדול.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה המשלבת בין תורת הפנג-שוואי לבין תורת האי-צ'ינג (מטבעות סיניות), עלה בגורלכם המסר הבא: האדם הרוחני אינו אץ להביא את האור לאחרים, כל עוד קיים בליבו ולו צל קטנטן של חושך.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

בעיות וקשיים מעיקים וגורמים לכם לתחושת עייפות נפשית מעצבנת. אתם מכורים לתחושה של פתיחת הארנק ורכישת חפצים נאים לעצמכם או לבית. אז אין ברירה-חייבים להתאפק. בניגוד גמור למה שאתם רגילים עליכם לעשות תוכנית מסודרת של הוצאות. כדי ליישר קו- ייקח עוד קצת זמן. תיתכן התרפקות נוסטלגית על זיכרונות העבר.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה המשלבת בין תורת הפנג-שוואי לבין תורת האי-צ'ינג (מטבעות סיניות), עלה בגורלכם המסר הבא: שותפות של אמת מבוססת על שני לבבות טהורים, אל תתפתו לפחות מזה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם סבורים כי הבעיות הרגשיות שלכם מגבילות אתכם בכל תחום אפשרי. נדמה לכם שכל הדרכים חסומות אבל בעצם הדבר אינו כך. לכעוס במקום לחשוב לא יקדם אתכם לשום מקום. עדיף לכוון את האנרגיות למקום חיובי, לראות את חצי הכוס המלאה ולתכנן דרכים להתפתחות אישית. אל דאגה, תחושת המלכוד תתפוגג בקרוב.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה המשלבת בין תורת הפנג-שוואי לבין תורת האי-צ'ינג (מטבעות סיניות), עלה בגורלכם המסר הבא: האדם הרוחני אינו נלחם במושלים ובשולטים, אלא מלמדם את הדרך אל האור הפנימי.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יסוד האדמה שבמפת הלידה שלכם משגר אליכם אנרגיה הצובעת את היקום בגוונים וורודים ואופטימיים. דווקא משום כך כדאי שתשמרו על המסגרת הכלכלית שהקצבתם לעצמכם. למרות הפיתויים הרבים אשר קיימים בשטח, אין זה הזמן לבזבוז כספים. אם אתם מחפשים שינוי וריגוש, חפשו דרכים מקוריות לעשות זאת בלי לפתוח את הארנק ולרוקן את תכולתו. השקיעו מחשבה ואל תתנהגו בפזיזות גם אם אתם מתרצים אותה כ-'ספונטאניות'.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסה צוענית, עלה בגורלכם קלף ששמו שישה גביעים (קלף הזיכרונות מן העבר): הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם פוגשים אנשים שכבר חלפו בעולמכם ועתה הם חוזרים להשפיע על מהלך חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

הרגישות שלכם גבוהה מאוד. השתדלו לראות את הצדדים היותר חיוביים באירועים שמתרחשים סביבכם. אחרת, זה סתם יעשה לכם רע על הנשמה. תנו לזמן לעשות את שלו גם אם יש לכם תחושת בהילות נוקבת. לא לנקוט בצעדים דרסטיים בשום מחיר. תחושת הבדידות עשויה לגרום לכם לבניית צדדים חדשים ולחיזוק האישיות.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסה צוענית, עלה בגורלכם קלף ששמו מלך המטבעות (קלף השאפתנות והממסד): הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם מובילים את האהבה אל תלם יציב ושפוי, ונמנעים מהרפתקנות שאין עימה תכלית.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום מתאים לנסיעות ולמפגשים על רקע עבודה. בזכות היכולת התקשורתית שלכם, אתם מצליחים לאחד מספר רב של אנשים למפגש מעניין שעשוי להתפתח לפעילות קבועה ורבת השפעה על כל המשתתפים. הקשרים הרומנטיים זקוקים לחיזוק. אל תקלו ראש בכישרונותיכם. כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה. כדאי ליטול פסק זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות נושא שאתם מתלבטים בו.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה המשלבת בין תורת הפנג-שוואי לבין תורת האי-צ'ינג (מטבעות סיניות), עלה בגורלכם המסר הבא: האדם הרוחני מסיים דברים כאילו זה עתה פתח בהם, ופותח דברים כאילו זה יומו האחרון עלי אדמות.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button