הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 18-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

 תחושת בדידות גורמת לירידה מוראלית. יום טוב להשקיע בעצמכם ומצד שני- לשפר תקשורת עם בני משפחה וחברים. אתם חוששים לאבד את החופש ואת המרחב הפרטי שלכם בגלל תלות כלכלית. עליכם ללמוד לשים גבולות. הפחדים שלכם מגבילים אתכם. נסו לחשוב בצורה אובייקטיבית מה באמת אתם רוצים לעשות ורק לאחר מכן תפעלו.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

ויכוח נוקב עלול לפרוץ ביניכם לבין חבר קרוב לאחר תקופה ממושכת בה יש לכם בטן מלאה עליו. אתם מנסים להסתיר את רגשותיכם האמיתיים כדי לא לחשוף חולשה. למרות שמישהו מנסה לכפות עליכם את דעותיו, אין לכם ברירה אלא לנקוט בצעדים דיפלומטיים כדי לקדם את מטרותיכם. המעורבות הרגשית הגבוהה שלכם מפליאה וזוכה להתפעלות מצד אדם קרוב.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

מענה חיובי בתחום שמעסיק אתכם מאוד מתקבל בדואר ומשמח אתכם. עליכם להקדיש מאמצים כדי לעמוד במשימה שאתם מגדירים כהגשמת חלום. זה לא יקרה מאליו. עיבוד והבנה של תהליכים נפשיים פנימיים, יעזור לכם לשחרר משקעים מהעבר שכרגע מעכבים אתכם מהתקדמות מטאורית. עשו כל שביכולתכם כדי לעזור לאדם במצוקה שביקש זאת מכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

זה יום הולם בו יש לכם הזדמנות מצוינת להראות לסובבים אתכם עד כמה אתם אוהבים ומעריכים את ההשקעה שניתנה בימים האחרונים בלי חשבון. בעיקרון, אתם שקולים ופועלים בשמרנות, אך אם תתנו לעצמכם רשות להשתולל קצת, תקבלו את הפידבק שאתם בעצם כל כך רוצים. פרגון, אומץ וכנות יובילו אתכם למקום הנכון.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

השמש שמייצגת אתכם סופגת עתה אנרגיות מן הכוכבים אוראנוס ויופיטר, ומחוללת תהליכים נומרולוגיים המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. אתם חווים יום מתיש למדי. למרות שאתם מוקפים אנשים לפי בחירתכם, נראה כי לא זה מה שנחוץ לכם כרגע. אתם חשים חוסר פרגון, מה שדי מקלקל את האווירה בסביבתכם הקרובה. תיתכן תחרותיות ורצון להישגיות מצד אדם קרוב. רגשות שאינם עולים בקנה אחד עם השקפת העולם שלכם, מצליחים להרגיז אתכם כמעט עד דמעות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

חבל לבזבז אנרגיה יקרת ערך על שטויות. אתם נאחזים בהרגלים ישנים ומגיבים למצבים באופן אוטומטי, למרות שכבר ברור לכם לגמרי שזאת לא הדרך. מוטב לפרוק את התסכולים שלכם בצורה פיסית. ביקור בחדר כושר, למשל, יכול להביא לשיפור מיידי במצב הרוח ובגישה החיובית. בנקודה זאת אל תחכו לחיזוק ואישור מאף אחד. פשוט עשו זאת.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

 יום מוצלח לפעילות שדורשת עבודה עם האינטלקט. יש צורך לעשות מספר שינויים על מנת להיות בסיטואציה שמאפשרת לכם ליהנות ממרחב פרטי. על מגבלות טכניות שנצבות בפניכם, ניתן להתגבר בקלות יחסית באמצעות קצת יצירתיות ודמיון. אל תתנו להשפעות חיצוניות לרפות את ידכם. לתירוצים הרי אין סוף. אין דבר העומד בפני הרצון.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם נהנים היום משפע של אנרגיות חריגות ויוצאות דופן. למרות הקשיים, אין ספק שאתם מתקדמים. אל תשכחו להעניק לעצמכם חיזוקים. סיטואציות חדשות שאיתן אתם מתמודדים בהצלחה מעידות על בגרות ובשלות רגשית. מה שבעבר היה מכשול וגרם לכם להיות מנותקים מהמציאות, יכול להיות היום נכס של ממש. המסע הפנימי שלכם יסתיים בניצחון.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם נאלצים להתמודד עם אנרגיות מתישות. אתם חושבים כל היום על אהבה אולם לא פחות חשוב לכם הביטחון הכלכלי. ההנאות הקטנות (והגדולות) של החיים אינן עניין של מה בכך עבורכם. הבעיות שלכם הרבה יותר מורכבות ממה שנראה לעין. ממש כמו קרחון שרק קצהו הקטן בולט מעל פני המים. שריינו לעצמכם פתרון לסיטואציה חברתית שמעצבנת אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

היום אתם במצב רוח נינוח. נראה כאילו המצב בבית משתפר. יש לכם הרגשה שאתם מובנים ויש עם מי לדבר. בשעות הערב צפוי מפגש חברתי בו תהיה לכם הזדמנות להביע את הדעות שלכם בתחום שנוי במחלוקת. אלה עלולות לגרום לאחרים להתנגד או לפחות להרים גבה. כדאי שתקדישו זמן להקשבה לצד השני. קשר ממושך עלול להגיע אל נקודת משבר.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

היום יש רומנטיקה באוויר. דווקא בגלל זה עליכם להיזהר ולא לעשות שטויות שעלולות לעלות לכם ביוקר. אל תיכנסו למשהו שאתם לא בטוחים בו. אל תתקשרו לאנשים שאינכם בוטחים בהם ואין לכם דרך לברר פרטים עליהם. שימרו על גבולות ברורים עד שתלמדו עד כמה אפשר לתת אמון. יש להתגבר על הפיתוי לפרוץ גבולות. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האוויר המבשר על תבונה, מקוריות ואינטליגנציה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

 לאחר תקופה ממושכת של קיפאון, נראה כי אלת המזל מלווה את הניסיונות שלכם בתחום היחסים שבינו לבינה. אם אתם בקטע של מיסוד הקשר, זה היום המתאים לדבר על זה. מחזרים או מחוזרים ? היום יאירו לכם פנים. תוכלו להגשים לפחות באופן חלקי תוכנית שמרתקת את דמיונכם מזה זמן מה. אל תיבהלו מהשינויים הנראים באופק. הכול לטובתכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button