הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 20-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יש מי שרוצה לתמרן אתכם לעמדת מגננה. ככל שהוא מצליח לעורר בכם רגשי אשמה כך נדמה לו כי הוא יוצא נשכר. כדאי לנוח במהלך היום ולו לשעה קלה לאחר חגיגות האתמול. צפויות הפתעות בשעות הערב. בתחום הביתי- המצב רגוע. בתחום הרומנטי שקט גם כן. מי שנמצא במערכת יחסים קבועה נאלץ להתאים את עצמו לדרישות של בן/בת הזוג אך במסגרת האפשרויות. זה ערב שמתאים לבילוי שקט בבית.

שור
למרות שאתם עייפים מאוד מבחינה פיסית לאחר חגיגות ליל אמש, אתם מצליחים לשמור על אופטימיות ועל זרימה אנרגטית טובה. התחושה שלכם שהמצב בו אתם נמצאים הוא וורוד- נכונה. בקרוב תקבלו הצעה מצוינת שלא תוכלו לסרב לה. גם בתחום החברתי צפויות התפתחויות. מפגש מקרי יוביל לדיון ארוך בנוגע לאפשרות של שיתוף פעולה עם אדם יוצא דופן.

תאומים
האווירה חגיגית ונראה כי היום אתם מקיימים שיחה עם מישהו קרוב שהחליט לדרבן אתכם. יש מצב שאתם עומדים בפני שינוי מסוים הכרוך בהתלבטויות בנוגע לקשר שנמשך זמן רב ולא ממש תרם לכם מבחינה רגשית. אך למרות העובדה שהצעד לכשעצמו- חיובי, המעמד קשה לכם מאוד ואתם זקוקים לחברה ולמילים טובות. שמרו מרחק מאנשים בעלי אנרגיות שליליות וביקורתיים יתר על המידה.

סרטן
אתם מנסים להגן על המשפחה שלכם בכל מחיר ומצד שני, חשוב לכם, לא פחות להתמקד בצרכים האישיים שלכם. צפוי יום של קונפליקט אשר במהלכו תגיעו להחלטות מרחיקות לכת. חשוב מאוד להציב גבולות לכל הנוגעים בדבר, וגם לומר לעצמכם מידי פעם: לא, למרות שמאוד מתחשק לכם לבצע מהלכים שמפתים אתכם מאוד. הימנעו מבזבוזים מיותרים. בשורות טובות תגענה אליכם בדרכים מוזרות. אל תתייחסו לדרך אשר על-פיה הן מגיעות, אלא אך ורק לתוכן.

אריה
קשר רומנטי מתחיל להירקם עם אדם יוצא דופן. אתם כמהים לאהבה וייתכן שבא לכם לפצות את עצמכם על המחסור המתמשך ולזרום עם הרגשות. איפוק היא תכונה שחשוב שתפעילו היום יחד עם שיקול דעת. אל תעשו צעדים מחייבים. קצב מהיר מידי עלול להיות דבר שתתחרטו עליו בהמשך. אל תנסו לשנות את תכונות אופייכם רק כדי להשביע את רצונו של מישהו. היו טבעיים כפי שאתם באמת. אתם נמנים עם יסוד האש ופלנטה השולטת בכם היא השמש. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. מנהיגות, כריזמה, דרמטיות, מלכותיות, הוד והדר.

בתולה
יום טוב. חשוב להתאים את צורת וסגנון המסרים שאתם משגרים לזולת למקום, לזמן ולמצב הנתון. לפעמים אתם קצת חורגים מהסינכרוניזציה וגורמים לעצמכם נזקים מיותרים. צפו ליום מעניין במיוחד. השרמנטיות והרכות שלכם תבואנה לידי ביטוי אלגנטי. הימנעו מהצהרות פרובוקטיביות ותוקפניות. זה פשוט לא מתאים לכם ואף אחד לא יתייחס לזה ברצינות. הרקיע מעודד אתכם "לשווק" את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.

מאזניים
יום מתאים לחלץ עצמות מחגיגות ליל אמש ולצאת למקום פתוח בו תהיו חשופים לאוויר הצח. אל תפספסו הזדמנות לנסיעה למקום חדש בו לא הייתם בעבר. צפויה הצעה בעלת אספקטים אישיים וחברתיים מעניינים. אם אתם מחליטים ללכת עליה בגדול, תצטרכו להתאמץ במיוחד. הרקיע צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהמם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות.

עקרב
תחושה של התחדשות מרעננת מתעוררת היום לאחר חגיגות האתמול. קונפליקטים שהעסיקו אתכם בעבר, נראים היום מיותרים ושטותיים לחלוטין. שיחות טלפון עם חברים יספקו לכם סיבה של ממש לשמוח ולהיות מרוצים. החיים שלכם נראים הרבה יותר קלים ומלאי אפשרויות. יופי של יום. נסו לשמר את ההרגשה גם לימיים הבאים! הרקיע מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.

קשת
מה שהכי בא לכם זה להסתובב בשטח, לפגוש ולדבר עם אנשים, בלי שום התחייבויות ובלי להסתבך או להתחייב. סוף השבוע החגיגי הזה כמעט מגיע לקיצו עד ש'נופל לכם האסימון' ואתם יוצאים לדרך. נצלו את שעות הפנאי שעומדות לרשותכם. אל תעשו שום דבר שלא ממש מלהיב אתכם. זה גם הזמן להתמקד בבית ובמשפחה, בעיקר יש להשקיע בכל אשר קשור בילדים.

גדי
השאיפות, הדעות והגישה שלכם לחיים שונה מזאת של רוב האנשים ולא פלא שקצת קשה לכם בזמן האחרון. החוכמה היא לא להלעיט בפילוסופית החיים שלכם את כל מי שאתם פוגשים. שום דבר לא בוער, התאפקו בקטע של גילוי הלב הכפייתי משהו ותנו לזמן לעשות את שלו. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא סטורן. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. מסירות, שאפתנות, עקביות, הגינות ונאמנות.

דלי
אתם רוצים לצאת ולהשתולל לאחר חגיגות ליל אמש, אבל משהו עוצר בעדכם. נסו להשתחרר ולתת לעצמכם את הרשות להגשים את המאווים הכי כמוסים. השתחררו מכוח האינרציה, מהפחדים ומהעכבות. עליכם ללמוד לתקשר ולקשר בין המודע לתת מודע שלכם ואל תפחדו להפגין רגשות רומנטיים. צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו: נראה כי לחששותיכם לא היה על מה לסמוך.

דגים
יום חגיגי בו האווירה המשפחתית רגועה יותר ואתם נהנים מכל רגע. חוש ההומור המצוין שלכם עוזר לכם להתגבר על משקעי העבר ועל פגיעות בהווה. הכישרון שלכם להיחלץ מכל מצב כמו חתול בעל תשע נשמות, עוזר גם בתחום האישי. שינוי של הרגע האחרון בתוכניות לגבי הערב יפתיע לטובה. הרקיע מבשר על ידיעות מרנינות הנמצאות בדרך אליכם. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתבצעים לטובת ילידי מזל דגים, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות צפונה מן המערב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button