הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 19-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הגיע הזמן שתלמדו להקשיב יותר לאינטואיציות הפנימיות שלכם. הזוגיות היא עניין חשוב, אך יש לה מגבלות שצריך להתפשר עימן. חלק גדול מהתוכניות שעשיתם להיום לא מתבצע. אתם מרגישים שאינכם נאמנים לעצמכם ואת ה-'חשבון' על כך, אתם משלמים במצב רוח ירוד. תוזמנו לאירוע חברתי בערב. השיקול צריך להיות מה באמת בא לכם לעשות.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: השלווה האמיתית מתחילה בכם: אין סיכוי להתרחשותו של דבר-מה טוב, כל עוד בליבכם שוכן הר געש. היפטרו מן המהומה הפנימית שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

מצב הרוח מלנכולי במקצת. עם זאת, מפגש שקבעתם ליום זה הופך לחוויה מיוחדת במינה ומעניק לכם השראה וריגושים. ההבנה העמוקה והאינטליגנציה שלכם הופכות למוקד משיכה לאנשים שרואים את הפוטנציאל שלכם ועומדים להציע לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה. יתכן שתצטרכו לוותר על חלק ממה שאתם עושים היום לטובת פעילות שווה יותר. לכו על זה!
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של ווילון: המסר הוא – יש דברים שהשתיקה יפה להם, וזאת גם אם מאוד בא לכם להתוודות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הפגנת כוחות ותחושה של קשיחות שלא במקומן, גורמות לכם לחוש עוגמת נפש משמעותית. יש לכם נטייה להיפגע מהר מידי ולהקצין את הדברים לכיוון של 'שברו את הכלים ולא משחקים'. חבל על הזמן שלכם ושל הנוגעים בדבר. באמת שלא צריך לעשות דרמה מכול דבר. אפשר לדבר וללבן את הנושאים השנויים במחלקות בלי להיכנס למשברים 'כלל עולמיים'.
בשיטת קבלת מסרים ממישורים עליונים באמצעות אבני רונים קלטיות, עלה בגורלכם רון שמספרו 3: הרון מכניס אתכם למצב של תודעה עצמית גבוהה: זהו רון של התחברות עם האני הפנימי שלכם, מבלי שאיש משקיף מן הצד.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

זה יום המאופיין בחוסר בהירות. למעשה, זו תקופה בסימן של חוסר וודאות. המסרים שאתם מקבלים ומעבירים אינם ברורים מספיק ולכן גם קשה לכם להחליט מה אתם רוצים לעשות. מצד אחד אתם מחפשים את השלווה. מצד שני, אתם חשים חוסר שקט פנימי. הרעיון הוא לנסות לחבר בין שני הצרכים המנוגדים האלה ולהרגיש הכי טוב שאפשר.
בשיטת קבלת מסרים ממישורים עליונים באמצעות אבני רונים קלטיות, עלה בגורלכם רון שמספרו 16: זהו רון נפלא לכל דבר ועניין, אך מתריע מפני שאננות יתר והתנשאות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אין לכם יותר מידי סבלנות לאנשים ולקרובים. ההתנהלות שלכם ספונטאנית ומשתנה לעיתים קרובות, מה שגורם לבלבול אצל מי שקרוב אליכם. בא לכם להשתולל וטוב שסוף השבוע הגיע ומאפשר לכם להגשים רצונות אלה. אל תאבדו את הראש. חשוב לוודא שעד יום ראשון כאשר תתבקשו לחזור לשגרה ולעבודה, יהיה לכם זמן להתאושש ולהתאזן.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו עשרה גביעים: המסר הוא – אושר גדול עומד ליפול אל חיקכם: אל תפשפשו בטיבן של המתנות המוענקות לכם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

רגעים לא קלים עוברים עליכם. הסבלנות שלכם לא בשיאה וכבר נמאס לכם להיענות לבעיות של אחרים. מה עוד שאתם ממש מעדיפים לאחרונה להיות במרכז העניינים. אז מה לעשות ? בכול זאת, ולמרות הנסיבות, יש לעשות מאמץ ולא "לירות מהמותן". יש עוד אנשים בסביבה וגם בהם צריכים להתחשב. נצלו את החוסן הפנימי שלכם כדי לעזור לאחרים.
בשיטת קבלת מסרים ממישורים עליונים באמצעות אבני רונים קלטיות, עלה בגורלכם רון שמספרו 6: זהו רון אדיר לכל דבר ועניין הדורש השקעה גדולה של אנרגיה: זהו רון שעשוי להיות מסומל על-ידי דרקון מכונף.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

נראה כי אתם עסוקים מאוד בטחינתו ובבחינתו של רעיון מאתגר שקשור לחייכם היצירתיים, וקצת שוכחים את קיומם של בני משפחה וחברים. אל תפלו שוב למלכודת שאתם מכירים טוב כל כך. זה עלול לעלות לכם ביוקר בשלב מאוחר יותר. גם ככה אתם נמצאים במצב עדין. יש מי שמפרש את התנהגותכם כחוסר התחשבות מכוונת.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 93: הקלף מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היום תהיה לכם הזדמנות לתמוך באדם קרוב בשעת צורך אמיתי. התגובה האוהדת שתגיע תפתיע אתכם בעוצמתה. הגיע הזמן ללמוד מהי נתינה אמיתית מהלב ללא ציפייה לאישור או לתמורה הולמת. המשיכו בגישה הזאת ותקטפו את הפירות. התנהגותכם הנדיבה והאוהבת תשפיע במידה רבה על כל בני המשפחה, במיוחד על הזקוקים לאנרגיה פיסית.
בהפלת גורלות שהתקיימה עבורכם על-פי שיטת הפנג-שוואי עלה בגורלכם המסר הבא – אדם רוחני מסייע לאלה הזקוקים לעזרתו: בצניעותו הוא מסתלק ונעלם מייד עם תום העבודה מבלי לצפות לגמול כלשהו.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

התחום האישי-זוגי דורש בנייה ושיקום כתוצאה מתחושה של שחיקה ו-'עייפות החומר'. צפויה תקופת מעבר לא קלה שתמשך בהתאם למידת המאמץ שתשקיעו בנושא זה. אל תתפתו לפזול לצדדים, זאת במידה ואתם בקשר יציב. לפנויים- הקפידו להתמקד. אל תבזבזו זמן על אנשים שמראש ברור לכם שאינם מתאימים כלל. יש להתחיל בהקדם, אם אפשר כבר היום.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו שלוש מטבעות: המסר הוא – ייתכן כי מישהו מציע לכם כבוד ותהילה יותר מאשר כסף או בפשטות, יותר מדי טפיחות על השכם ללא תמורה כספית.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

מבחינה חברתית המזל מאיר לכם פנים. יש לכם לא מעט מעריצים/ת וכל מה שנשאר זה לבחור עם מי אתם בוחרים לבלות את זמנכם. בעיקרון, רמת הפעילות וההספק שלכם כרגע גבוהים מהרגיל. בעוד אתם מתלהבים ומסתחררים מעט מעודף 'אקשן', יתכן שאתם מפסידים דברים שלא נראים מרשימים במבט חטוף אך ללא ספק מצדיקים בדיקה מעמיקה.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 71: הקלף רומז על מצב מרנין ואופטימי, אך מזכיר לכם לקשור היטב את כל הקצוות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יום של התרחשויות רומנטיות משונות. אתם מתחילים להבין שיש צורך לפתח מודעות בתחום זה. הדברים אינם מתפתחים בצורה הגיונית וקשה לכם להבין מה קורה. נסו לברר מה עמדת הצד השני. אל תפעלו. תקשיבו. תזרמו עם התהליך. אל תלחמו בו. נסו לשמור על גישה חיובית. ייתכן כי יהיה עליכם להסיר את הכפפות כאשר מדובר ביריבים נוקשים.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו שבעה גביעים: המסר הוא – ייתכן כי מישהו מנסה למכור לכם חלומות במקום מעשים: אל תלכו שולל אחר מילים מתוקות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם מרגישים קצת לחוצים ולכן הדברים שאתם מנסים לבצע לא ממש יוצאים כמו שצריך. לפנויים – צפויה התפתחות בכיוון הרומנטי. אל תתנו להתחלה יפה להשתבש בגלל אי הבנות או מה שנראה על פניו כחוסר שיתוף פעולה. השתלשלות עניינים קצרה תבהיר לכם מה באמת קורה. קצת סבלנות. אל תתנו אמון מופרז במכרים חדשים.
מסר שהגיע אליכם באמצעות תיווך של אי-צ'ינג [שיטה סינית להתחברות עם אנרגיות גבוהות] בשילוב עם רעיונות נומרולוגיים, אומר: אל תכפו את עצמכם על איש, הותירו את דרך הנסיגה פתוחה בפני כל.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button