הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 18-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום עמוס בו אתם מרגישים היטב את הלחץ המופעל עליכם מכל הכיוונים. אחד מבני הבית יאלץ להתגייס כדי לשחרר אתכם מביצוע חלק מן המטלות השונות. אם לא תדעו לשים גבולות ברורים, תשחקו את עצמכם וחבל. שיחה טובה והצעה של פתרונות מקוריים יורידו מכם המון לחץ. חבר קרוב ינסה לגרור אתכם לשיחות ארוכות מידי לטעמכם.

שור
בתחום הזוגי הכול זורם בנחת אך לא כדאי לכם להיכנס לשאננות. בן/ת הזוג עלולים להפתיע אתכם היום במשפט שיעורר אצלכם דאגה בקשר לרגשותיהם כלפיכם. נסו להשתלט על רגשות התסכול והחרדות שאירוע קטן מסוג כזה יכול לעורר אצלכם. שווה להשקיע בחיזוק הביטחון העצמי והדימוי האישי כדי ללמוד כיצד לא להפוך כל דבר לדרמה.

תאומים
אתם מרגישים די תקועים בנסיבות המלחיצות שנוצרו בבית. מצד אחד נראה שדרוש לכם עוד קצת זמן אך מצד שני, הדחיות כבר הפכו לעניין בשגרה והגיע הזמן להחליט אם אתם מעדיפים להתלונן ולהישאר באותו מקום או לבצע. היום יש לכם יופי של הזדמנות. אל תפספסו. רבים מכם עומדים לקצור הצלחה הודות לכשרון כתיבה או יכולת הבעה: מסר נפלא עבור אנשי השיווק שביניכם. אתם נמנים עם יסוד האוויר והכוכב השולט בכם הוא מרקורי. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר. קלילות, תקשורתיות, קסם אישי וכשרון כתיבה.

סרטן
המשימות היומיות דורשות מכם לא מעט אומץ אבל אפשרית בהחלט. אתם כבר מודעים לעובדה שעליכם 'ללמוד שיעור' בהבעה עצמית וכול סיטואציה 'מלחיצה' היא גם הזדמנות. מערכת יחסים ממושכת בה אתם מעורבים, מקבלת גוונים חדשים. צפו להתפתחויות מעניינות. אל תפסלו על הסף גם אם מישהו מציע הצעות שנשמעות בהתחלה לא הגיוניות. הכל לגיטימי. הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם. הוא סמוך ובטוח כי האינטואיציה תדריך אתכם בכיוון הנכון.

אריה
בגלל העומס בעבודה אתם די משתדלים ליצור לעצמכם הזדמנות שתאפשר לכם לנוח. מנת יתר של פינוק ותשומת לב תורמת לביסוס קשרים רומנטיים קיימים. פנויים? עכשיו יש לכם הזדמנות לראות מה באמת שווה הרומן החדש שלכם. הרקיע מציע לכם להישמר מטיפוסים המוליכים אתכם בכחש ובתואנות שווא. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתבצעים לטובת ילידי מזל אריה, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות צפונה מן המזרח.

בתולה
הקריירה שלכם שוב צונחת וההוצאות עולות? המזל שלכם הוא ביכולת ההתאוששות המדהימה שאותה אתם מנצלים היום עד הסוף. שיחת טלפון לה ציפיתם זמן מה מגיעה סוף סוף בעיתוי מושלם. צפוי ערב מדהים. תנו לאהבה לנצח. סימני התאוששות יגיעו ממש עכשיו. הרקיע מבשר על פגישה הצפויה להתקיים עם אדם הקשור בעברכם הרחוק. כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים ושמאניים המתבצעים לטובת ילידי מזל בתולה, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות מערבה מן הדרום.

מאזניים
עליכם לקבל החלטות בעלות השפעה לטווח ארוך. לא ממש מתאים לכם לחתוך עניינים אבל זה צו השעה. יציאה לעצמאות אינה קלה עבורכם אבל מצד שני אתם כמהים לתרגל את היכולות שלכם בזמן אמת. אין לכם מה לדאוג. צפויה הצלחה. בזוגיות אתם מגלים קצת חוסר סבלנות כלפי טיפוסים שלא עומדים בציפיות. נסו להבין את הצד השני. הרקיע קובע כי יהיה עליכם להקריב דבר מה כדי לזכות בדבר מה אחר טוב מן הראשון.

עקרב
אנשים בעלי השפעה מתלהבים מהיכולות שלכם ויש מצב שתקבלו קידום או תוספת למשכורת. זאת בתנאי שתדעו לנצל את העיתוי הנכון, לדרוש את המגיע לכם ובכלל להיות יותר אסרטיביים. קשה לכם לעמוד על שלכם אבל עם קצת תרגול תיווכחו לדעת שזה לא רק אפשרי אלא אפילו מהנה. תחושת הכוח וההתעצמות הפנימית תקדם אתכם למקום טוב יותר. הרקיע מבשר על עצה חכמה שאתם זוכים לה מפיו של אדם מכובד ורב תהילה.

קשת
יום מוזר במקצת בו אתם נמשכים לאנשים ולמצבים שלא בדיוק מתאימים לכם, למרות שעל פני השטח זה נראה הכי אטרקטיבי שבעולם. אל תנסו 'לשחק אותה' ולפזר הבטחות לכל הכיוונים, בוודאי לא למטרות שלא תוכלו להתמיד בהם. השלווה הנפשית שלכם עלולה להיפגע. שימרו על עצמכם ותנו להיגיון להנחות אתכם. צפויות לכם פגישות עם אנשים או עם אירועים, אשר השפיעו על חייכם בעבר הרחוק.

גדי
היחסים החברתיים שלכם משתנים במהירות. מי שעניין אתכם עד לפני זמן לא רב, איבד לחלוטין את חינו. אתם דורשים התייחסות נאותה יותר ועניין רב יותר. הקשרים החדשים שאתם יוצרים עכשיו, טובים הרבה יותר. הגישה הכללית החדשה מסייעת גם בהגדרת תפקיד חדש בעבודה. הרקיע מזהיר מפני מצבים לפיהם אתם משלימים עם השקעה רבה של אנרגיה אשר אינה מזכה אתכם בתמורה הולמת. הוא רומז לכם שלא "למכור" את עצמכם בזול.

דלי
מגיע לכם פרס על התנהגות טובה. האיפוק שאתם משתדלים לגלות, אינו קל. גם אם אינכם נחשבים לטיפוסים תחרותיים, כדאי שתערכו לעצמכם מסע של יחסי ציבור כדי לגבור על המתמודדים מולכם. זה לא הזמן לגילויי ביישנות. שיחה עם אדם שהפנה את תשומת לבכם לתופעה ממקדת אתכם לכיוון חדש בהתנהגות. הרקיע צופה לכם מצבים נינוחים, שלווים, רגועים ופוסעים בתלם. בשורתו טובה במיוחד לעסקי רכוש ונדל"ן.

דגים
יום ללא שינויים מהותיים או אירועים דרמטיים. הכל רגוע מדי לטעמכם, אך אתם מודעים במידה מספקת כדי לא לקלקל את החלקים הטובים. הפעילו תבונה פנימית וצרו הזדמנויות לריגושים חיוביים. מצבכם הכלכלי השתפר וכתוצאה מכך חלה ירידה במתח- אך אל תתפתו לצאת למסע קניות, קחו את הזמן לנוח. הרקיע מזהיר מפני מצבים של דאגות וחרדות אשר אין להן ביסוס במציאות. הוא מתריע מפני היצמדות אל מצבי רוח הפכפכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button