הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מתחזקים ומחליטים החלטות בעלות השלכות לעתיד. יש לכם יותר אומץ 'להניח את הקלפים על השולחן ולשחק פוקר' כמו מקצוענים. בשורות טובות ללא ספק למי שסבל אי פעם מחוסר אסרטיביות. אהבה חדשה ממתינה בפתח. אם אתם חשים תקופים רגשי אשמה והרהורי חרטה, כדאי שתפטרו מכל אלה בסיועו של גורם שלישי או כזה שאינו מעורב רגשית בנעשה.

שור
יום נפלא. תחושה של אושר מציפה אתכם. אתם מרוצים ממה שקורה עם בן/ת הזוג. הדינאמיקה מקסימה אתכם ואתם מתמכרים לתחושה הנפלאה. באמת שהגיע הזמן. תחום הרומנטיקה גורם לכם סוף סוף לנחת רוח. אל תתנו לאחרים להפריע ולקלקל. אין שום הצדקה או גורם חיצוני שיכול לגרום לכם לעשות זאת. משא כבד יורד מכתפיכם, נראה כי חרדותיכם היו לשווא. ייתכן שעודף דמיון מתעתע בכם.

תאומים
ההתחשבנויות שלכם גורמות ליצירת אווירה לא סימפטית במפגש משמעותי. יש לכם הזדמנות להתפתח ולפתח את הקשרים החברתיים שלכם עם אחרים אבל לשם כך נחוץ שינוי. הגישה הבסיסית הראשונית שלכם מבוססת על הרבה חשדנות וביקורתיות וזה מקשה מאוד על תהליכים של התקרבות ואינטימיות של ממש. ההצלחה הגדולה תגיע אליכם הודות לעוצמתכם האישית, כלומר: בזכות ולא בחסד.

סרטן
יום טוב בו אתם נמצאים בתהליך של התחזקות. יש לכם הרגשה שאתם בשליטה וזה נפלא. מומלץ להראות את הצד הרך ולגלות אמפטיה וסימפטיה לסובבים אתכם, במיוחד לאלה שמבקשים תשומת לב. יום טוב לזוגיות. אם בא לכם לקנות מתנה עשו זאת ומכול הלב. לא חייבים לבזבז הון. העיקר תשומת הלב. זמן מתאים לפינוקים ולגילויי אהבה. הרקיע מבשר על הצלחות בהימורים כתוצאה של החלטה מהירה ואינטואיטיבית.

אריה
יום מתאים לבילויים. חיי החברה שלכם ממריאים כלפי מעלה ואתם נהנים מכל רגע. יש לכם הבנה בלתי רגילה עם כמה טיפוסים לא שגרתיים, דבר שגורם לכם ריגושים. התרגשות בריאה תורמת לעליה במורל. צאו לבלות ואם פתאום יבוא לכם להשתולל, פשוט לכו על זה בלי לעשות חשבון. למה לא? הרקיע שופע מזל והצלחה בתחומים שבינו לבינה.

בתולה
התגובות שלכם הן לא ביחס ישר למה שקורה סביב. תגובות קצת קיצוניות בגלל רגישות גבוהה, עלולות לגרום לסובבים אתכם לבלבול ולחוסר הבנה על מה כול המהומה. המתח ירד אם תשכילו להסביר מה בדיוק מפריע לכם ומה מעניק לכם תחושת ביטחון ביחסים. אדם אשר בשמו מופיעה האות מ', מעורר אצלכם תסכולים קשים. ייתכן כי הגיע הזמן לסיים את הקשר.

מאזניים
אתם מתוסכלים היום מכיוון שנדמה שהבדידות המזהרת שלכם נעוצה בעובדה שאף אחד לא מבין לליבכם. אפשר לומר שאתם מיואשים אפילו מאנשים קרובים אליכם במיוחד, שמשום מה נאטמים אליכם דווקא ברגעים הכי קשים. בילוי שקט בבית יאפשר לכם ללבן את הדברים ורצוי על בטן מלאה. הרקיע רומז על הישגים לאלה מכם העוסקים בתורת הנסתר.

עקרב
אתם מרגישים הקלה כלכלית. יחד עם זה, מצב הרוח נשאר ירוד. הסיבה לכך היא שמבחינה רגשית, קיים אצלכם בלבול רב ואינכם בטוחים מה אתם רוצים באמת. הנאה חומרית המהווה פיתוי אמיתי, גורמת להיסוסים בקשר חדש יחסית שנרקם עם אדם נוסף המעורב בענייני הלב. עליכם להגיע לכלל החלטות מחייבות ולא למשוך אנשים אחרים בלי לתת תשובה ברורה. אל תתביישו לקבל מענק המגיע לכם או אליכם.

קשת
נראה כי בני הזוג מרגישים קצת מוזנחים וכדאי שתשימו לב לעניין לפני שהתסכולים יצאו בצורה תוקפנית ועוינת במיוחד. יחד עם זה כדאי להתייחס לעניין בקלילות ולא להפוך את האינטראקציה למאבק כוחות מיותר לחלוטין. בסך הכל מה מבקשים מכם? קצת תשומת לב! באמת קטן עליכם! קחו בחשבון מצב בו גורם שאתם מקבלים כמובן מאליו, עלול להתברר כבעייתי.

גדי
יום מעולה. נסיעה מפתיעה פותחת אופקים וגם מרחיבה אפשרויות כלכליות. התחושה שלכם היא שהשמיים הם הגבול. הביטחון העצמי שלכם נוסק גבוה. התקשורת החברתית טובה מאוד ואתם מצליחים להרשים כמה אנשים בעלי השפעה רבה. ה-לו"ז שלכם צפוף מאוד ונראה שהזמן לא יספיק כדי להיות בקשר עם אנשים שמחפשים את חברתכם. מומלץ לוותר על כמה 'חברים'. צפויה תחרות על ליבו של אדם אהוב.

דלי
ההרגשה הפיסית שלכם השתפרה פלאים בזמן האחרון. אתם מתכננים חופשה מזה כמה זמן ועכשיו זה נראה אפשרי מתמיד. עם זאת, לפני כן, רצוי לסגור את הקצוות ולהודיע לכול המעורבים על חזרתכם המשוערת. האופטימיות הטבעית שלכם מתחדשת ואתם מוצאים כוחות פנימיים שיבואו לידי ביטוי בדיוק בזמן המתאים. כדאי להיצמד אל הקיים ולהשקיע בו. במקביל, יש לדחות לפעם אחרת כל רעיון שרוח הרפתקנית נושבת במפרשיו.

דגים
אתם חווים תוקפנות ועלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים, דווקא עם אנשים קרובים אליכם. משום מה, העצבנות שלכם נותנת לכם תחושה שליטה בסובבים אתכם. נטייה זאת מביאה אתכם למצבים לא נעימים, במיוחד בעבודה. עצות סותרות שאתם מקבלים מדורשי טובתכם עלולות לגרום לבלבול. נסו התמקד. צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בעולם התקשורת, כמו גם ליוצאים למסע הרפתקני.

Back to top button