הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 04-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היה מאוד עוזר לכם לקבל הכוונה מגורם אובייקטיבי, על מנת להבין שהחיים זה לא "אגדה רומנטית". הראיה שלכם מחבלת ביכולת לקשור את עצמכם לאדם ראוי במערכת בוגרת והדדית. מוטב להסתגר בבית יום יומיים, לנוח ולהירגע, כמו גם לשקול מחדש את מערכת הציפיות שיש לכם בתחום זה. תפילה ומדיטציה יביאו לכם מזל וברכה. אל תזלזלו בכוחות עליונים הנסתרים מן העין. אין הברכה שורה, אלא בסמוי מן העין.

שור
בימים אלה מעסיקים אתכם ענייני עבודה. אתם חשים צורך להתקדם ולשפר את התנאים שלכם. סוף סוף הפנמתם את העובדה שמגיע לכם הרבה יותר ממה שמציעים לכם ואתם מתכוונים להילחם על הזכויות שלכם. יפה! כדאי להפגין בטחון עצמי. התנהגות בטוחה יותר תשפר את הרגשתכם ותביא לתוצאות טובות יותר בשטח. נסו ותראו. זכרו כי אלוהים אינו שוכן במקום כלשהו רחוק מן העולם. אלוהים שוכן קרוב-קרוב, ממש כאן ועכשיו, חושו והרגישו אותו.

תאומים
אתם מרגישים צורך עמוק להחליף אווירה ולברוח מהנסיבות המעיקות. למרות שאתם מתכננים חופשה כבר הרבה זמן, השיקולים הכלכליים מכריעים בסופו של דבר את הכף לשלילה. קחו לפחות יום חופשי אחד כדי לעשות משהו שאתם אוהבים. הצעה כלכלית שתגיע אליכם מאדם אשר בשמו מופיעה האות מ', אינה שווה הרבה. אל תהססו לדחותה. אם אתם מודעים לעובדה שהאגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה מכולן, הרי שאתם כבר עתה במצב מודעות גבוה. האינטואיציה נותנת פתרון נכון, אבל צריך להתגבר על גישה קטנונית.

סרטן
יום טוב. אתם מעניקים אהבה למישהו קרוב אליכם שבאמת זקוק לתשומת לב ומקבלים מלוא חופניים בחזרה. התקפה קלילה של קנאה יוצרת מתיחות אבל מתפוגגת במהלך היום. הפיוס מתוק מתמיד ואתם חשים שיש התקדמות משמעותית בקשר. למי שפנוי- יש לכם רצון והנסיבות לטובתכם אך אל תפתחו ציפיות מוגזמות לאהבה. איש אינו רשאי להכתיב לכם כיצד לממש את חייכם. התרחקו מאנשים שאינם מבינים זאת. מכל מקום, אל תפרגנו להם. רגשנות עלולה להפריע ולקלקל. צריך להפעיל את המוח, ולא רק את הלב.

אריה
אתם רוצים לכייף וליהנות מכל רגע, בהשקעה מינימאלית. זה פשוט לא עובד כך ועליכם גם לדאוג למלא את החובות שיש לכם, כולל עבודה. נכון שאתם חשים עייפים ומותשים במידה רבה. חכו לשעת כושר למלא את המצברים. הזדמנות פז תגיע מכיוון לא צפוי. האושר יבוא אליכם ביום בו תוכלו לומר לאחר כי אתם מקשיבים לכל מילה היוצאת מפיו, אך אינכם מושפעים ולו ממילה אחת. אלה שמקנאים בכם, עוזרים לכם גם בלי שהתכוונו לעזור.

בתולה
אם אתם מתלבטים לגבי עיתוי נכון למעבר דירה, אל תחששו כל כך ואל תייצרו חסימות מלאכותיות. יש לכם את כל הזמן שבעולם לחפש את מה שמתאים לכם. כדאי לפעול לאט ובביטחון. קופידון מרעיף עליכם אנרגיות רומנטיות, אך נראה כי אתם ממוקדים בנושאים שלא מיטיבים עם התחום שבינו לבינה. אל תניחו לזוטות שוליות לקלקל את אשר הושג בעמל רב. יותר מכל אתם זקוקים עתה לטאקט ודיפלומטיה.

מאזניים
רגישות שמתעוררת בנושא הכספי יוצרת מתח נפשי ורגשי גבוה. יש לכם לא מעט התחייבויות ואתם חוששים שלא תוכלו לעמוד בהן. כדאי שתכננו בהקפדה תוכנית הבראה. רצוי להצטמצם במסגרת היכולות האישית בלי להרגיש קיפוח גדול מידי שיגרור התקפת בזבוזים בלתי נשלטת. כדאי לקבוע תוכנית פעולה יומיומית לחודש הקרוב. אל תחששו מן האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. כל יש אנרגטי מכיל בתוכו את רגע הסיום שלו. זכרו כי תהום משתרעת בין שני הרים.

עקרב
יום לא קל. אתם מנסים להתאקלם ולהסתגל לאירועים שקורים סביבכם במהירות מסחררת. נראה כאילו כל העולם השתגע ולכם קשה לעקוב אחרי חוט המחשבה של אחרים, אפילו כאלה שבדרך כלל אתם מסתדרים איתם היטב. בדקו את האופציות העומדות לרשותכם ואל תגבילו את עצמכם לשום דבר. תבחרו מה שהכי טוב עבורכם! במקביל, אל תכפו על עצמכם נזירות והתנזרות. כל דיכוי הוא בבחינת חטא. עתיד אדם ליתן הדין על כל אשר ראו עיניו, ולא אכל.

קשת
כבר היום אתם מתחילים לתכנן נסיעה שתתרחש בקרוב. הדבר גורם לכם התרגשות ומעלה את מצב הרוח. העומס והלחצים בעבודה לא מותירים לכם זמן לחשוב ואין מספיק שהות לחיי חברה שבהחלט חסרים לכם. הצורך שלכם לעשות הכל בצורה מושלמת ובלי לפספס שום דבר, מכביד למדי. מומלץ לשחרר ביקורת עצמית. זכרו כי הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות. אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית. הוגה שאינו ספונטאני, דומה למאהב שמחזר על פי ספר.

גדי
צפויות התפתחויות מפתיעות בתחום הקריירה. אתם יכולים להתבלט ולהוכיח לעולם עד כמה אתם מוכשרים. אל תפספסו את ההזדמנות. אל תתנו לרגשי אשמה וייסורי מצפון לקלקל לכם את ההרגשה הטובה. ההשקעה המשתלמת בעבודה גורמת לכם לבלות פחות זמן עם בני משפחה. גם הרומנטיקה תצטרך לחכות. אם תחדרו עמוק אל נפתוליו של התחום הרגיש והאינטימי, תצמח מתוככם אהבה באופן טבעי. אל תתביישו להתחבר עם משאלותיכם הכמוסות.

דלי
היום צפויים לא מעט קשיים בתקשורת. אדם חדש הפורץ לתוך החיים שלכם, מרשים אתכם מאוד. עם כל ההתלהבות רצוי שתרסנו קצת את עצמכם. תנו לעניינים להתפתח בצורה שקולה. מצב הרוח ההפכפך גורם לכם להחליט החלטות שגויות. אם מלכתחילה אתם נוקטים גישה ביקורתית ושופטת, אתם עלולים להחמיץ את יופיו של מסע החיים. הציבו לעצמכם מטרה, אך שאבו הנאה מן הדרך להגשמתה.

דגים
ייתכנו וויכוחים ועימותים עם קולגות לעבודה וגם עם חברים. הרגישות הגבוהה שלכם גורמת לכם לנפילות במלכודות טיפשיות. אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיה על עניינים שוליים ובכעסים מיותרים. השקיעו את זמנכם בעבודה ובבילוי עם חברים. רעננו את אווירת הנכאים המשתלטת עליכם וכך גם תוכלו לקבל תמיכה נפשית. רק תבקשו. אל תחששו לשנות את הכללים בקשר שיצא משליטה. אנרגיה ויטאלית מחזקת את המחלימים שביניכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button