הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 20-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום ככה-ככה בו תחושת היציבות ובהירות המטרה נעלמת. אתם מנסים להתנחם בתחום החברתי והזוגי אבל גם כאן הרוחות סוערות. צפוי וויכוח לגבי תוכניות ליציאה. יוזמה אישית מתבקשת כאן. אל תצפו מאחרים להציע משהו רק כדי שתוכלו לסרב. חבל לבזבז את הזמן על מריבות שטותיות. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"מכל מלמדי השכלתי כי עדותיך שיחה לי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

שור
היום אתם מתחילים קטע מלהיב במיוחד. אחרי שהייתם במתח זמן רב, אתם מצליחים להירגע והמועקה הכבדה מתפוגגת ומפנה מקום לתחושה נהדרת של קלילות. זה זמן טוב להניח בצד את כל הסיבות למריבות ולוויכוחים ופשוט לשכוח מכל העולם. נצלו את הזמן למנוחה או לאירוח חברים קרובים שיש להם תמיד מקום אצלכם בלב. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"הללויה הללי נפשי את השם". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

תאומים
אתם זקוקים לייעוץ או לשיחה עם מישהו נבון ופתוח במידה מספקת כדי שיקשיב לכם לעומק ולא ישמיע לכם את דעותיו האישיות. צפוי שינוי משמעותי שנשען על מסקנות הקשורות למערכת הרגשית. הדבר יחייב מאמץ רב אולם התוצאות בשטח יוכיחו לכם שפעלתם נכון. קחו יוזמה והתחילו לפעול. אל תחסמו את עצמכם למסרים שמקורם בגלגולים קודמים, להפך, הם עשויים לסייע לכם בתהליכי התחדשות.

סרטן
הכוחות והמשאבים הפנימיים שלכם חזקים אולם גם שם יש 'חילוקי דעות'. למשל ההיגיון מול הרגש שמושך אתכם לכיוונים שקשה לכם להסתדר איתם ולהשלים עימם. חשוב לכם מאוד להיות עצמאיים ולבטא את עצמכם. מצד שני, באהבה, יש לכם צרכים חזקים לתלות הדדית. קצת מבלבל, במיוחד את אלה ביניכם הנמצאים במערכת יחסים. גלו סבלנות כלפי בן/ת הזוג. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.

אריה
עניינים כלכליים מטרידים אתכם וקשה לכם להתמודד עם המצב המתמשך. חפשו פתרון יצירתי ואל תטילו את האחריות על בן/ת הזוג. גם לכם יש מה לומר ומה לעשות בנידון. בתחום החברתי אתם נהנים מפופולאריות רבה. נסו להיעזר בקשרים אישיים לקידום האינטרסים שלכם. זה בסדר אך בתנאי שתהיו כנים ותשמרו על יושרה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.

בתולה
אם אינכם חשים 'על הסוס', דעו כי שיפור מסתמן כבר בהמשך היום במידה ותפעילו את הגוף באופן פיסי. זה בדיוק מה שחסר לכם וגם אם קשה להתחיל, מצאו חצי שעה לפעילות מתונה, העיקר- לעשות ולא לחכות. אל תוותרו לעצמכם ואל תעשו הנחות. כבר ברור לכם שבסופו של דבר, אתם הם אלה שמשלמים את המחיר. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.

מאזניים
אתם מצליחים להרגיע את הרוחות לאחר קטעים לא פשוטים של עימותים מביכים למדי. הבעת רגשות הדדית, גורמת לתחושת התקרבות ורגיעה לאחר פרק זמן סוער. שינויים צפויים גם במסגרת המשפחתית המורחבת. יש מי שמנסה להצהיר ולנקוט עמדת שליטה אבל אתכם זה לא ממש צריך לעניין, המשיכו בקו של איפוק ושיקול דעת. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 6 [בשותפות עם בני מזל שור] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 9.

עקרב
כוכב פלוטו השולט בכם זוכה היום לאנרגיות הרמוניות וממוזלות. שמרו עם קשרים ידידותיים גם עם אנשים שאינכם מחבבים במיוחד, אך הינם בעלי השפעה על מה שקורה בעבודה. אינכם חייבים לבלות איתם את כל שעות הפנאי, אבל אתם יכולים להיות מנומסים ולא לסרב על הסף להצעות. יש בהחלט דרך לעבור את המכשולים הללו בעזרת דיפלומטיה שקטה וזהירה.

קשת
אתם חשים עייפות מסוימת שבאה כתגובת שרשרת לתקופה של פעילות יתר. סוף השבוע רחוק אך גם עתה יש לכם הזדמנות של ממש לנוח ולמלא את המצברים. יש מי שמנסה לשכנע אתכם לעשות תוכניות גרנדיוזיות, אבל האמת היא שעדיף שתקשיבו לגוף ולא תתפתו ללכת למקומות שכלל לא מתאימים לכם בימים אלה. הפנימו את הרעיון לפיו המפתח להצלחתכם טמון ביכולתכם לחדור אל תוך נפשה של הדמות שברצונכם לחקות את הליכותיה. אל תתביישו לבטל את ה"אגו" שלכם מפניה.

גדי
אתם זוכים לפופולאריות עצומה והזמנות לבילוי משותף זורמות מכל עבר. שיחת טלפון תמוהה מגיעה ממישהו שהיה קרוב אליכם במיוחד, בעבר הרחוק. אתם מתרגשים לשמוע את הקול אבל שום דבר מעבר לזה, עובדה שמשמחת אתכם מאוד. הדבר מעיד על כך שאתם בהחלט בשלים להתקדם הלאה. אתם עלולים להתרשם מאנשים שצברו השכלה. נסו לזכור שההשכלה מטשטשת את הבורות, אך אינה מבטלת את הטיפשות.

דלי
האופטימיות מנצחת ואתם נחושים בדעתכם לשפר את המצב הנתון. ההשפעה על חיי היומיום לא ניכרת עדיין, אבל שינויים יחולו בקרוב. האנרגיות בבית השביעי [בית הזוגיות והנישואין] שלכם מעניקות מזל לכל המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה. כדאי לנצל את התופעה כדי לסלק מכשולים שמנעו תקשורת זורמת. הבית התשיעי שלכם [בית הלימודים] פותח שערים בפני אלה מכם שחלמו להצטרף לעולם המיסטיקה. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 22 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 4 או 8.

דגים
תופעה קוסמית עשויה לעורר אתכם רגשית לאחר תקופה של קיפאון. זהו יום מתאים ליוזמות והתחלות חדשות. פרויקט מעניין יצוץ בעבודה. תנו לאנשים הקשורים בכך לעבוד בקצב שלהם ואל תלחצו יותר מידי. יש לכם צורך עז לשתף מישהו מבני המשפחה במה שעובר עליכם. חכו לשעת כושר כדי שתוכלו לקבל תמיכה וכן עצה עניינית בנוגע ל -מה כדאי לעשות במצב נתון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button