הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 10-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

תופעה קוסמית יוצאת דופן מכניסה אל חייכם רוח חדשה ורעננה. נראה כי אתם נהנים ממצב רוח מצוין. זאת בעקבות הרגשה פנימית של התחדשות ורעננות. קיבלתם החלטות והתחייבויות ולמרות הקשיים אתם נחושים בדעתכם ללכת הפעם עד הסוף. מה שהיה עבר ונגמר ועכשיו אתם מוכנים להתחיל בדרך חדשה ובאיכות חיים בלתי מתפשרת. באמת הגיע הזמן.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של אדם שואב מים: המסר הוא – היקום קורא לכם להעניק מעצמכם לזולת, גם אם הגמול למעשיכם אינו גלוי לעין.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם מתעמתים עם האנרגיות המאתגרות המגיעות אליכם מן הכוכבים. בעיות טכניות משבשות את יומכם, אבל לשם שינוי אתם לא ממש לוקחים ללב וממשיכים כאילו 'עסקים כרגיל'. מצב הרוח שלכם טוב ואתם נחושים לא לתת לשום דבר ולאף אחד לקלקל לכם. מידע הגיע אליכם מכיוון לא צפוי גורם לכם לשנות את דרך החשיבה לפסים הרבה יותר חיוביים. כל זמן שזה נמשך, כל מי שקרוב אליכם ייהנה מחברתכם ובגדול.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: פיל, המסר הוא: אירועים מן העבר צצים ועולים. צפויה הצעה מלהיבה ממישהו שהקשר עימו נותק.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

ייתכן כי תחושו מתח עצבנות ורגשנות יתר. אף יתכן שתתקשו להירדם בלילה. יש לכם המון דברים לחשוב עליהם ואתם מקבלים תחושה פיסית ורגשית של סחרחורת. אל תסתערו על הפתרון הראשון שיזדמן לכם. חכו בסבלנות עד שתהיו בטוחים בצעדים שאתם נוקטים. לאמיתו של דבר, יש לכם תחושה של חוסר יציבות שעליכם להתגבר עליה לפני הכול. אם אתם דואגים לעתיד אהוביכם, אל תרעיפו עליהם פינוקים מרדימים, הניחו להם להתייצב עצמאיים על רגליהם.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של דוב : המסר הוא – תקופה של מנוחה עשויה לעזור לכם להשליט סדר במחשבותיכם: קחו לעצמכם פסק זמן.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הרומנטיקה מעסיקה אתכם עד מעל הראש. אתם צריכים להיזהר לא להראות התלהבות יתרה ולא להבריח את הפרטנר שאומנם מראה התעניינות גורפת אולם עלול להילחץ באופן פתאומי. הרעיונות שופעים במוחכם כים גועש, אך העצלות עלולה להכשיל את הוצאתם אל הפועל. אדם שרוצה לבחון את תגובותיכם אומר משהו שמכעיס אתכם. קחו בחשבון כי מדובר בסתם פרובוקציה.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הקריירה שלכם ממשיכה לגלות סימני התאוששות מעודדים והמצב בבנק מאפשר לכם להוציא כספים על קניות ופינוקים שמזמן לא הרשיתם לעצמכם. הגיע הזמן שתפנקו את עצמכם ואפילו תקנו לעצמכם מתנה סתם בשביל הכיף. למה לא? יום טוב לחגוג וליהנות מהחיים בלי יותר מידי חשבונות. להתחשב באחרים זה בהחלט חשוב אבל לא על חשבונכם.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: יהיה זה מן התבונה לנהוג בזהירות, אבל ביקורת עצמית יתירה עלולה להוביל אל קיפאון.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

ידידים שתומכים בכם ומעודדים אתכם במצב החדש שנוצר מהווים מקור לתחושות של אושר וסיפוק רגשי. יש לכם הזדמנות של ממש לבטא את רגשותיכם מול אוזן קשבת. חשוב שתעשו זאת ותאווררו את כל מה ששמרתם בבטן זמן רב. נושא שיחה טעון עלול להעיק על הלב אולם הגיע הזמן לפתוח את העניין ולהבהיר אחת ולתמיד את דעתכם.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: פרפר, המסר הוא: דווקא הלא צפוי והלא מתוכנן, הוא זה שצופן בכנפיו את האושר המיוחל. הותירו מקום גם למזל לומר את דברו.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

בעבודה מתקשים לקבל את הקפריזות ומצבי הרוח שלכם. יום חופש עדיף מאשר להרגיז את כול העולם. המצב החברתי שלכם משתפר ואתם יכולים להיעזר באנשים בעלי השפעה שישמחו להושיט יד בעיתוי זה. אתם מושכים המון תשומת לב אבל לא מצליחים לפרוץ לכיוונים המתאימים. המשיכו לנסות ומקדו מאמצים. על מנת להתאחד עם האור הגדול תצטרכו להיפטר מן השתוקקות, כולל זו הגורמת לכם להשתוקק להתאחד עם אור זה.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: הקוף, המסר הוא: גם אם אתם מוצאים את עצמכם במצב אשר לפיו אתם נאלצים לחקות את מעשיו של אדם כלשהו, עדיין אין להסיק מכך כי אתם שוגים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם נמשכים למצבים שמסכנים אתכם ולעיתים מוצאים את עצמכם נדחקים לפינה. תחושה של חוסר ריגושים גורמת לכם לעיתים לנקוט בפזיזות לא מוצדקת. יש לכם נטייה לחפש פתרונות קלים והדבר אינו בהכרח לטובתכם. בסופו של דבר תרגישו איזון בין המציאות ובין החלומות. צריך רק למצוא את שביל הזהב המחבר בין השניים. אל תיצמדו אל עקרונות ואל תתגאו בהם: ההיצמדות אל עקרונות גורמת לאנשים שלא להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו, אלא להחיל עליו עקרון שאינו מצריך מאמץ מחשבתי.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם דמות של דרקון האש, המסר הוא: זה הזמן להשקיע בתחומים המאפשרים לכם לפרוק אנרגיה גופנית, כגון: ספורט ומחול.

הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

היום יש לכם צורך עמוק להיות בתנועה. מרבית היום אתם מצליחים לתמרן את העניינים כך שתוכלו להתחמק ממטלות מעיקות. אל תוותרו על הצרכים הפנימיים שלכם לעצמאות ולביטוי עצמי. למעשה, אין בטחון מלא בשום דבר. לכן, אל תקשיבו למי שמנסה להוציא לכם את הרוח מהמפרשים. המשיכו עם החלומות שלכם! זכרו כי הטיפש אינו זה אשר עושה טעות כלשהי, אלא זה אשר חוזר עליה פעם נוספת מבלי שלמד משהו מלקחי העבר.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של עץ-דקל: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו יש להסיר את הכפפות ולסגור חשבון עם אנשים שהטרידו את שלוותכם. היו חזקים ועימדו על עקרונותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

השעה כשרה לאהבה. קחו יוזמה והשתמשו ביכולת היצירתיות שלכם להגשמת השאיפות. תחושה של עשייה ועוצמה פנימית באה לידי ביטוי. משוב חיובי מתקבל מאנשים סביבכם, בין אם מדובר בתחום האישי ובין אם בתחום הקריירה. היו קשובים לבני המשפחה ולחברים שזקוקים לכם. מישהו יפתיע אתכם עם מתנה. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על מכשולים שצריך להתגבר עליהם.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של צבי-דוהר: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו צפויה לכם מתנה אשר מקדימה את זמנה או תשורה משמעותית שכלל לא ציפיתם לה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

היום שלכם נראה כמו 'רומן רומנטי' שנכתב לפני שנים. כך לפחות אתם מפרשים את מה שקורה לכם. נסו לא להיסחף יותר מידי לתוך 'סרטים' וודאו שהצד השני מרגיש כמוכם. לעיתים, 'הפרה רוצה להניק יותר מאשר העגל רוצה לינוק'. הכמיהה שלכם לקשר הופכת כול הרפתקה למשהו שהוא מעבר. אתם רוצים כול כך? מצאו שדות נוספים לנתינה אלטרואיסטית. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף האיש בעל כוכב-מרקורי: הקלף דוחק בכם להפגין את עוצמתכם האישית ולנתק כבלים העלולים לגרום לתלות יתירה באחרים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

שילוב מעניין בין יופי ואופי מהווה מוקד משיכה עבורכם. באמת הגיע הזמן לשחרר את העבר ולהתחיל ברגל ימין קשרים חדשים שאינם בהכרח רומנטיים, לפחות בתחילתם. עבורכם זה עניין רציני לחלוטין. חשוב לעשות רושם ראשוני טוב. אחרי שתגרדו קצת את ה'שכבות העליונות', תוכלו למצוא תשובה אמיתית. בגלל הדמיון המפותח שלכם חשוב להקפיד להישאר מחוברים למציאות. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף מוזגת המים: הקלף צופה לכם הצלחה במיזם כלשהו או בהימור מפתיע [כולל מהתחום הרומנטי], אשר הסובבים אתכם מגלים ספקנות לגבי סיכויי הצלחתכם בו.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button