הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 21-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום שלכם נראה כמו 'רומן רומנטי' שנכתב לפני שנים. כך לפחות אתם מפרשים את מה שקורה לכם. נסו לא להיסחף יותר מידי לתוך 'סרטים' וודאו שהצד השני מרגיש כמוכם. לעיתים, 'הפרה רוצה להניק יותר, יותר מאשר העגל רוצה לינוק'. הכמיהה שלכם לקשר הופכת כול הרפתקה למשהו שהוא מעבר… אתם רוצים כול כך? מצאו שדות נוספים לנתינה אלטרואיסטית. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.

שור
חשוב לכם מה חושבים עליכם אנשים אחרים. עובדה זו גורמת לכם לנהוג בנאיביות. הימנעו מהוצאות כספיות לא הכרחיות שנועדו רק לשדר לסביבה שהכול אצלכם בסדר. התגברו על התסכולים שלכם באמצעות פעילות ספורטיבית. התנהגות ספונטאנית לא פועלת לטובתכם- מותר לכם לומר לא. אל תנסו לקצר תהליכים. זה פשוט לא עובד. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.

תאומים
הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בחיים האישיים שלכם ולא לדאוג יותר מידי לכל מי שנמצא בסביבה ומבקש תשומת לב. יש לכם המון סבלנות לשמוע צרות של זרים ולפצוח בהגיגים פילוסופיים מחוכמים, בעוד שבתוך הבית הפרטי יש מי שפשוט 'מת' לזמן איכות איתכם אבל אתם-שמפחדים להתמודד עם קשיים, לא פנויים רגשית… אבסורד, לא? המזל הטוב מצפה לכם בדילוגים מאתר בילוי אחד אל משנהו.

סרטן
השעה כשרה לאהבה. קחו יוזמה והשתמשו בכושר היצירתיות שלכם להגשמת השאיפות. תחושה של עשייה ועוצמה פנימית באה לידי ביטוי. משוב חיובי מתקבל מאנשים סביבכם, בין אם מדובר בתחום האישי ובין אם בתחום הקריירה. היו קשובים לבני המשפחה ולחברים שזקוקים לכם. מישהו יפתיע אתכם עם מתנה. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על מכשולים שצריך להתגבר עליהם.

אריה
יום נעים ללא אירועים דרסטיים. אתם נהנים מהמצב מכיוון ששינויים זה לא ממש קטע שלכם. המצב בתחום הקריירה טוב וכל הפעולות שאתם עושים עוזרות לעליה בהיקף הפעילות ובפרסום המוניטין שלכם. המשיכו באותו כיוון. בתחום הרומנטי כדאי לפתוח עיניים ולגלות ערנות. צפויה אנרגיה קוסמית המבשרת על שמחה גדולה בחוג המשפחה.

בתולה
אתם צפויים ליום נהדר. מזמן לא היה לכם יום מוצלח כל כך. אתם מרגישים על גג העולם והעולם מחייך אליכם בחזרה. צפויה יציאה לבילוי משפחתי צנוע שיתפתח ויהיה מוצלח במיוחד. בקריירה תקבלו הצעה מעניינת. קחו את הזמן לשקול את כדאיות העניין. בתחום החברתי חל שיפור. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הצורך לפעול עכשיו מבלי לדחות למחר.

מאזניים
כוכב וונוס השולט בכם סופג אנרגיות נפלאות. צפוי יום חוויתי. אתם ממש מתמוגגים מאירועים שאתם חווים היום. אתם מגלים צדדים חדשים באישיותכם וכושר ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים שגורמים לכם שמחה וכיף. על מנת להרגיש ביטחון אתם דבקים בדרך כלל בלוחות זמנים קבועות ובמנהגים שחוזרים על עצמם. היום אתם מרגישים כאילו כל המסגרות נשרו. תחושה מרעננת. לא?

עקרב
כיפת הרקיע משגרת אנרגיה מאתגרת אל כוכב פלוטו השולט בכם. התופעה עלולה להגביר את הצורך לפטפט ולהסגיר סודות. נדמה לכם שאתם מאוהבים אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ולגלות את רגשותיכם בקול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולשדר נגישות, אך לא מומלץ להשקיע יותר מידי, לפחות לא בשלב זה. בן/ת הזוג הפוטנציאלי צריך עדיין לעמוד במבחן המציאות. תנו צ'אנס אך אל תפתחו את הלב.

קשת
קשה לכם להתלהב היום. שום דבר לא נראה בעל ערך. תחושת 'נפילה' רגשית מאפיינת את היום הזה וחבל. נראה שיותר מידי דברים נראים לכם חסרי טעם. צאו מהלחץ. נסו לחפש עמוק בפנים מה הסיבה להרגשה המוזרה שתקפה אתכם, דווקא כאשר הדברים, לפחות על פני השטח, נראים טובים למדי. בערב יש סיכוי לשיפור המורל. תנו לעצמכם צ'אנס.

גדי
אתם חווים מתחים מיותרים ולמרות שאתם במודעות, קשה לכם להשתחרר מהרגשות השליליים הללו. חשוב מאוד שבימים אלה תפרקו בפעילות גופנית את עודף העצבנות שלכם. הקטינו את שעות הפנאי ואת הזמן שאתם מקדישים לחשיבה מעגלית, שוב ושוב על אותן בעיות שמטרידות אתכם. בערב כדאי לצאת לבילוי ולא להישאר לבד. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה. אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.

דלי
מישהו בסביבתכם הקרובה מפעיל עליכם לחץ ואתם מנסים להשתחרר בדרכים דיפלומטיות, מה שלא כול כך עוזר. יתכן שתיאלצו לנקוט בצעדים דרסטיים שיגרמו לצד השני להיעלב. חשוב לנסות לא להרחיק את מי שרוצה להתקרב, למרות שהדבר נעשה בדרך פתלתלה ומעיקה למדי. האינטואיציה שלכם חדה ופולחת כתער, אך אל תסגירו לאחרים את שהיא גילתה לכם.

דגים
הקריירה שלכם ממשיכה לגלות סימני התאוששות מעודדים והמצב בבנק מאפשר לכם להוציא כספים על קניות ופינוקים שמזמן לא הרשיתם לעצמכם. הגיע הזמן שתפנקו את עצמכם ואפילו תקנו לעצמכם מתנה סתם בשביל הכיף. למה לא? יום טוב לחגוג וליהנות מהחיים בלי יותר מידי חשבונות. להתחשב באחרים זה בהחלט חשוב אבל לא על חשבונכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button