הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 20-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מרגישים קצת תקועים ומחליטים לקחת את עצמכם בידיים. הכישרון שלכם רק מסבך לכם את החיים לעיתים. הסיכויים שמישהו יבצע מהלך ערמומי ויצליח לעבוד עליכם- קלושים. הסתכלו על מה שקורה סביבכם, באופן פשטני ובלי חשדנות מיותרת. רק כך תוכלו להחליט מה נכון לכם לעשות באופן ענייני. פעלו בשיא הרצינות והקדישו מספיק זמן לכול משימה. זאת הדרך להצלחה. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.

שור
אתם הרבה בבית ואם אתם שמים לב שחסר לכם להיות בחוץ, כדאי שתלמדו ליהנות מהאווירה הנעימה על ידי סידור חדש ושונה של הבית. יש לכם הזדמנות לעשות שינוי בעצמכם ולהתאהב מחדש, בבית שלכם. זה המקום בו אתם מבלים כול כך הרבה, אז למה לא? יוזמה ליציאה בשעות הערב, תמתן את בולמוס העשייה שתקף אתכם. מילת המפתח להיום היא איזון. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.

תאומים
יום יפה. תחושת הפסימיות חלפה ונעלמה ובמקום זה אתם מרגישים נהדר. יש סיכוי שידידות עם אדם מרתק, תהפוך לרומן. בערב תוזמנו למפגש מעניין במיוחד. תהיו מעורבים בשיחה עם אנשים בעלי עמדות מפתח שאף יוכלו לקשר אתכם למקומות אליהם שאפתם להגיע. תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים. צפויה להתגבש פשרה בעניין שכבר נואשתם ממנו. נראה כי איש לא יצא מן הסיפור הזה כשמלוא תאוותו בידו.

סרטן
אתם תורמים רבות לשיפור האווירה סביבכם. כשבא לכם אתם יכולים להיות הכי נעימים, מתחשבים ואכפתיים כלפי הסובבים אתכם. כולם נדהמים מרמת הרגישות שלכם וכל היום מתנהל על מי מנוחות ובהנאה רבה. יום מתאים לטיול משפחתי או ביקור אצל חברים שכולם אוהבים. חשיבה ברקית ומקורית מובילה אל גילויים מרנינים, במקביל – אין לשקוט על השמרים ולצפות לניסים ונפלאות סתם כך.

אריה
אתם משתחררים מהלחץ ומרגישים חופשיים ובעלי יכולת להתמודד טוב יותר עם הבעיות השונות. העומס בעבודה צפוי לרדת והאווירה משתפרת. חוסר אמון באנשים סביבכם וחוסר אמונה שהמצב יכול להיות הרבה יותר טוב, חוסמים את הזרימה הטבעית של האנרגיה שאמורה להביא אליכם הצעות חיוביות בשפע. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על טיפוסים מרגיזים שיבואו אליכם בטענות.

בתולה
אם אתם עומדים לבצע רכישה גדולה, בדקו טוב טוב לפני שאתם חותמים. אתם נוטים להאמין יותר מידי לאנשים ולפעמים העובדה הזאת גורמת לכם לוותר על יחס הוגן כלפיכם. היום כדאי שתפעילו שיקול דעת ואסרטיביות. יש הבדל ברור בין להיות לא נעימים ובין לומר ולדרוש את המגיע לכם. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על פופולאריות רבה.

מאזניים
תופעה קוסמית יוצקת בכם אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה. אתם עובדים קשה מאוד מרכזים את מרב האנרגיה בתחום זה. מעט זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות בהתאם. זו תקופה שקטה שדווקא מתאימה לכם בזמן הנוכחי. יש לכם יותר מידי משימות ודאגות על הראש. חכו לשעת כושר בה תהיו פנויים יותר מבחינה נפשית. סכום כסף יגיע אליכם בקרוב. היקום דואג שיהיה לכם מימון לחופשה. יפה.

עקרב
אתם באמת חייבים לעבוד על האגו שלכם שמתנפח לעיתים כמו טווס ומעיף מסביב ניצוצות. הרגשות שאתם מצליחים לעורר אצל אחרים, אינם בהכרח חיוביים למרות הרצון הטוב. יש לכם דעה נחרצת כמעט על כול דבר שבעולם. מה לעשות שלאחרים יש מחשבות אחרות? אז בלי לחץ בבקשה. הרקיע מעניק לכם אנרגיות ויטאליות שכדאי לנצלן בפעילות ספורטיבית. זו בשורה טובה גם למחלימים.

קשת
יש כמה דברים בעבודה שממש לא נראים לכם ואתם משקיעים מחשבה רבה בתכנון המהלכים העתידיים שלכם. עדיף לעצור ולחשוב טוב טוב לפני שאתם פולטים משהו שיהיה קשה לסגת ממנו. מוטב להמשיך בקו ישר מהמקום בו אתם נמצאים ולא לחפש דרכים מקוריות וקיצורי דרך שרק יכולים להפיל אתכם. יש מי שרוצה לצבור עוצמה וכוח על חשבונכם. נראה כי די אופייני לו להתהדר בהישגים שאינם שלו.

גדי
אתם עומדים לפצוח בפרויקט חדשני שיכול להעלות אתכם 'על המפה'. וודאו שכל מי שצריך לשמוע על כך- אכן ישמע. קחו לתשומת לבכם שיהיה מי שלא יתפעל מכל העניין במידה הרצויה לכם. קחו את הדברים בפרופורציה. במועד המתאים תהיה לכם הזדמנות לחשוף את הכישורים שלכם ולהציב אתכם בשורה ראשונה כמובילי דרך. אתם מוכנים לבוא לקראת אדם שתעתע בכם. אין בזה כל רע אך קחו בחשבון כי מה שהיה – הוא שיהיה.

דלי
מישהו אשר בשמו מופיעה האות א', מנסה להעביר לכם מסר חשוב אבל אתם לא ממש פנויים רגשית לקבל את הדברים. כדאי לפתוח את הלב וגם את האוזניים. יש לא מעט אנשים דורשי טובתכם שכמעט הרימו ידיים. אתם נתקלים בקשיים בגלל הנוקשות והסגירות שלכם. הגיע הזמן לצאת מזה. יש מי שינסה לצנן את התלהבותכם מאדם כלשהו. נראה כי יש לו מניעים לא לגמרי טהורים ואובייקטיביים.

דגים
אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות מול אדם אשר בשמו מופיעה האות למד. למרות שעל פני השטח אין לכך כול סיבה נראית לעין, הרי שמתחת לפני השטח יש דינאמיקה של תחרותיות שמרעילה כול חלקה טובה. אל תחששו יותר מידי. במקרה הכי גרוע תוכלו למצוא תחליף. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים: נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button