הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 07-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

עליכם לשמור על דיסקרטיות במיוחד בכול הנוגע לענייני חברה ורכילויות. בשלב זה קשה לדעת בוודאות אם האווירה החשדנית הינה תוצר לוואי של אנרגיות שמפזרים אנשים שסובבים אתכם, או פרי דמיונכם. מכל מקום, עליכם לגלות ערנות ולשמור על רוגע פנימי. המסר שאתם מקבלים שונה לחלוטין מן העובדות שאתם צוברים בשטח ועד שהמצב יתבהר מוטב להחזיק מעמד בקבוצה הקיימת.
בפתיחת ניבוי העתיד שנערכה עבורכם בחפיסת קלפים קבלית עלה בגורלכם קלף כתר בראש: הקלף מבשר על קידות והישגים בתחומים קרייריסטיים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

לפעמים אתם חושבים שאין גבול ליכולות שלכם אבל לעיתים נראה לכם שכול משימה ולו הקטנה ביותר היא יותר מידי. אז היום הוא אחד מאותם ימים בהם אין לכם כוחות נפש לעשות את מה שנחוץ. נסו לשמור על פרופיל נמוך ואל תעשו את מה שאינו חיוני בהחלט. אל תתנו לאנשים שכוונותיהם אינן ברורות לכם, להתערב לכם בחיים. במקביל, עזרה הדדית בין אנשים היא אבן היסוד להצלחתכם.
בפתיחת ניבוי העתיד שנערכה עבורכם בחפיסת קלפים קבלית עלה בגורלכם קלף האות "חית": הקלף מבשר על השפעות טובות החלות עליכם מהבית ומהמשפחה, כמו גם מאנשים הנמנים עם מזל סרטן.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אחרי תקופה של ניסיונות התקרבות עקרים- אתם מגיעים להרגשה של אינטימיות מבורכת עם אדם נחשק. בא לכם ליהנות ולחגוג ואתם נהנים משיתוף פעולה פורה. תנו לעצמכם לזרום. בכלל, היום הוא מועד מתאים להקדיש לשיפור איכות החיים ולזמן איכות עם בני המשפחה. קחו בחשבון כי גם בנסיבות המבטיחות התקדמות, עלולים לצוץ מכשולים. כבני מזל תאומים אתם נמנים עם יסוד האוויר הנחשב ליסוד שהולך טוב עם יסוד האש. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות אריה, קשת וטלה. בעיקר קשת.
בפתיחת ניבוי העתיד שנערכה עבורכם בחפיסת קלפים קבלית עלה בגורלכם קלף ששמו סטורן במזל דגים: הקלף מבשר על הצורך להימנע מהרפתקאות רומנטיות ולהתמיד בתלם הישר. כמו כן, הוא מכריז על אהבה שצריך להעניק לה מעטה ממוסד.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

עוד יום ידידותי עובר עליכם. תחושת הביטחון העצמי שמפעמת בכם גורמת לכם להתנהגות שונה מהרגיל. אתם ברורים לעצמכם ולסביבה ופתאום הכול נעשה פשוט כל כך. אתם לא דורשים אישורים והוכחות שאוהבים אתכם והדבר גורם לאווירה קלה ונעימה הרבה יותר. יכולת תקשורת פשוטה ומדויקת משפרת להפליא את המצב בבית, בזוגיות וגם בחברה.
בפתיחת ניבוי העתיד שנערכה עבורכם בחפיסת קלפים קבלית עלה בגורלכם קלף המייצג את פן האש שביסוד המים: הקלף מבשר על הרפתקאות רגשיות מהסוג הסוחף והדינאמי, כמו גם על הצורך להסתער על היעד ולכבוש אותו.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יש לכם רצון עז לחיות בהרמוניה ובשלווה, ללא עימותים וויכוחים מיותרים שגורמים לכם לסערות נפש. יש תקופות שאתם מצליחים בכך אולם היום אין זה כך. מישהו מהקרובים לכם ביותר, מגזים בדרישות ואתם מתרגזים ומתנגדים בתקיפות שמפתיעה אפילו אתכם. המודעות שלכם לשינויים הפנימיים ולחיזוק האישיות, חיונית על מנת לעמוד על דרישותיכם.
בפריסת ניבוי שהתקיימה עבורכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף עץ החיים: הקלף מציע לכם ליהנות מן הקיים ולא לחקור במופלא ובנסתר מן העין.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום מהנה במיוחד. הודעה שתגיע אליכם על הבוקר תסמן את היום הזה כיום כייפי עם פעילות לא שגרתית. אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מוזרה שאינכם מורגלים אליה. בזכות כושר ההסתגלות הגבוה אתם צולחים את האתגר בקלילות וחינניות. יש מישהו שמחזר אחריכם בסגנון דיסקרטי. מוטב שתבהירו לאותו אדם באופן ישיר וענייני אם אכן אתם מעוניינים בקשר רומנטי.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף העלמה הנוהגת בכפיר ובשחל אריות: הקלף מבשר על הפסוק- מעז ייצא מתוק.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אינכם מודעים במידה מספקת לכוח שיש לכם ומושפעים יותר מידי מהסביבה. אתם חשים עייפות מסוימת הנובעת מרגשי אשם. השיפוטיות לגבי עצמכם רק מטרפדת את המאמצים שאתם משקיעים. המציאות עולה על כול דמיון ואתם צפויים להפתעה גדולה שתצית בכם ציפיות לא ריאליות. בסופו של דבר תגלו שזה לא מוביל לשום מקום, אבל חשוב לעבור את תהליך ההתפכחות. הכוכב השולט בכם הוא ונוס המייצג בכל המפות האסטרולוגיות את נטייתו של בעל המפה להרמוניה, חביבות וחיבה.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף האיש במערת המים: הקלף קובע כי יהיה עליכם להקריב דבר מה כדי לזכות בדבר מה אחר טוב מן הראשון.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מגלים שקשר וותיק אשר ייחסתם לו חשיבות רגשית רבה, היה מבוסס על אינטרסים צרים ולא על יסוד יחסים בריאים של שיתוף וחיבה הדדית. טבעי להרגיש אכזבה בתנאים אלה, אולם אין טעם לבכות על חלב שנשפך יותר מידי זמן. אינכם יכולים להרשות לעצמכם את התענוג, במיוחד לא בעיתוי לחוץ זה. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף האיש בעל כוכב-מרקורי: הקלף מנבא לכם ניצחונות המבוססים על עוצמתכם האישית, כלומר- בזכות ולא בחסד.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם עסוקים בחשבון נפש ומספר מסקנות שהגעתם אליהן, מעוררות אצלכם חששות. מעבר למקום חדש כורך בתוכו הוצאות והסתגלות מחודשת ולא בטוח שאתם מוכנים לוותר על העצמאות שיש לכם כעת, גם היא מספקת אתכם רק באופן חלקי. המצב אכן סבוך למדי ועושה רושם שאין זאת תקופה מתאימה לשינויים דרסטיים. אולי יש לכם תחושת דז'ה-וו? מתי בפעם האחרונה הייתם בדיוק באותו מצב?
בפריסה קלפים לצורך קבלת מסרים רוחניים שהתקיימה עבורכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף המעודד אתכם לפתח את כישרונותיכם המדיומינאליים, וזאת לתועלת הזקוקים לעזרתכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם לא מרגישים על הגובה. אנשים סביבכם מפרגנים לכם, אך אין קשר בין הפופולאריות שלכם ובין המצב המתוח בבית. אתם מתנהגים אחרת בשני ה-'עולמות'. רגישות גבוהה לדברים שאחרים אומרים עלולה לגרום לכם להיפגע. אל תשכחו שזאת בחירה שלכם. צפוי שיפור בזוגיות לאחר שתצאו מהכבדות שנפלה עליכם. אל תנסו לפייס אנשים שאינם ראויים לכם. הציבו את עצמכם במרכז העניינים.
בפריסה קלפים לצורך קבלת מסרים רוחניים שהתקיימה עבורכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף המודיע לכם כי הצלחתכם תלך ותגבר ככל שתמהרו להתנער מאנשים המטעינים אתכם באנרגיות שליליות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

נראה כאילו איבדתם את קור הרוח שלכם. אתם מתרגשים בקלות ויתכנו התפרצויות גם כלפי אנשים שאתם אוהבים. חוויה לא קלה עוברת על אדם שאתם אוהבים, ואולי זאת הסיבה למתח הכללי שאתם מרגישים. חברים בני מזל מים (דגים, סרטן ועקרב) שבדרך כלל מהווים אוזן קשבת, לא ממש פנויים עבורכם. חכו לשעת כושר.
בפריסת קלפים לצורך חיזוי העתיד וייעוץ שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף ונוס 33: הקלף צופה הצלחות רומנטיות, כמו גם הופעה חיצונית יפה ומרשימה. לכו על המראה הטבעי.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

היצירתיות שלכם מאפשרת לכם להתגבר על מגבלות חברתיות. אל תדאגו יותר מידי, התוצאות תהיינה מרשימות. רצוי שתמצאו ולו זמן קצר להירגע על ידי מדיטציה. דמיינו את עצמכם טובלים בתוך אגם בצבע תכלת (אחד מן הצבעים שמאפיינים אתכם). הכוכב השולט בכם הוא נפטון, המייצג בכול המפות האסטרולוגיות את ההשפעות החולמניות, היצירתיות והרומנטיות.
בפריסת קלפים לצורך חיזוי העתיד וייעוץ שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף כוכב אוראנוס במזל עקרב: הקלף מבשר על הצלחה בתחומים רומנטיים, אך רומז על אופיו הלא שגרתי של בן הזוג, מעין עסקת חבילה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button