לוח ארועי גופ-נפש-רוח

טלוס למוריה ישראל – ריטריט גלובלי של הסטרגייט בסלובניה מרץ 2020

מיקום: Portoroz, Obala 2, 6320 Portorož – Portorose, Slovenia

בתאריך: 29 במרץ 2020, 19:00 – 03 באפר׳ 2020, 23:00

Slovenia Global Gathering 2020- ריטריט גלובלי של הסטארגייט בסלובניה.
ידו בשנת 1989. זוהי צורה גיאומטרית בעלת מודעות, המכילה מספר שכבות של גיאומטריה מקודשת, היוצרת שדה עצמתי של אנרגיה רב-ממדית. שדה האנרגיה המיטיב עובד בצורה ייחודית. כל אדם הנוכח ליד הסטארגייט מקבל עזרה בצורה המתאימה לו ביותר. עזרה זו יכולה לכלול ריפוי ואיזון של הגוף הפיזי; בהירות מחשבתית ותובנות הקשורות לגוף המנטאלי; וכן רוגע והפגת מתחים הקשורים לגוף הרגש. קרמה אישית יכולה להימחק; יכולות גבוהות של ריפוי והאצה רוחנית אפשרי שיופעלו, ואף היכולת לראות חיים מגלגולים קודמים עלולה להתעורר.
רבים חווים את ההדרכות שלהם באופן מוחשי, פעמים רבות – לראשונה, מרגישים, שומעים או רואים אותם. מה שמדהים עבור רוב המשתתפים הוא ששינויים אלה יכולים לקרות רק מעצם נוכחותם בסמוך לשדה האנרגיה של הסטארגייט. אין משהו שאמורים לעשות שינויים אלה מגיעים במהלך מדיטציה מודרכת דרך העלאת הרטטים של המשתתף. חלקים רדומים של דנ"א רב ממדי מגורים להתעוררות, וכתוצאה מכך המודעות גדלה ומועצמת הנוכחות הרוחנית של העצמי.

אנו יוצאים עם קבוצה מאורגנת מישראל, עם מתרגמת צמודה.

לפרטים והרשמה דרך איילת –
טלפון (שיחת חינם): 072-2285522

קישור לפרטים נוספים על טלוס למוריה ישראל:
https://index.alternativli.co.il/654.html

נשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בעמוד הפייסבוק של לוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

Back to top button