הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 29-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

מצב הרוח שלכם מתנדנד בין אושר עצום ובין עייפות שמביאה אתכם להתנהגות אימפולסיבית שפוגעת לעיתים. עזרה ושיתוף פעולה ישפרו את המצב מבחינה אובייקטיבית ובעיקר מבחינת ההרגשה. במהלך היום תידרשו להתחזק ולהביע נכונות למפגש חברתי. היוזמה תורגש כמו לחץ אבל בשלב מאוחר יותר תבינו שזה היה הצעד הנכון. צפויה לכם הפתעה שתוכננה על ידי הסובבים אתכם לפני זמן רב.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – חדווה אמיתית היא זו הבאה מבפנים. אדם המקיף את עצמו באנשים ובחפצים מהם הוא מצפה שימלאוהו חדווה, מעיד על ריקנות פנימית. גישה סבילה עשויה להיות הטובה ביותר להבסת מתחרים, הניחו להם לחשוב שהם שולטים במצב.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

השפעתו הברוכה של הרקיע הופכת גם הזדמנויות פעוטות לסיפור הצלחה. מהרו להתנער מרגשי אשמה שרק מעכירים את איכות חייכם. נסו להתמקד בחצי הכוס המלאה כדי לא לקלקל לעצמכם את התענוגות. אומץ הלב שהוא תכונה בולטת אצלכם ייתן לכם את הכוחות להתמודד בצורה הראויה עם כל קושי שיעלה. שמרו על אופטימיות כי אין סיבה שלא. הכול יסתדר בצורה הרצויה לכם. שלמות? אין. אבל זה מספיק טוב. באמת!
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – פעילותה של הרוח, בשונה מן הסערה, הינה עדינה ומתמשכת. אין ביכולתה לחולל שינויים כבירים, אך בהתמדתה היא מביאה ברכה. כשם שצמחים סופגים מים, כך אתם צריכים לינוק חוכמה ממורה מואר ורוחני.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם מתאוששים מאכזבה במהירות שמפתיעה אפילו אתכם. חוש ההומור שלכם משמש עבורכם מקפצה להגיע למקומות ולאנשים שבדרך רגילה לא הייתם מגיעים אליהם. אתם מבצעים מהלך לולייני ומתוחכם שאמור להביא אתכם למצב מיוחד במינו אשר ממנו תוכלו לצאת בשעת הצורך. קבלו החלטה ואז לכו איתה עד הסוף. אל תחששו להתחייב.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – הנווד אינו מתעכב במקום כלשהו לאחר שמיצה בו את אפשרויותיו. יש זמנים בהם צריך לקום וללכת. חשוב לנצל את השפע לא מחשש שהוא יסתיים אלא כדי לחגוג את החיים במיטבם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יש לכם תוכניות רבות אולם חלקן לא יתממש היום בגלל תקלות ואי הבנות. קצר בתקשורת ביניכם ובין מישהו בסביבתכם עלול לגרום לעוגמת נפש. שיחה מאוחר יותר תגלה כי מדובר בסך הכול ב-'סערה בכוס מים'. מי שנמצא במערכת זוגית מוזמן לבדוק מה קורה מתחת לפני השטח. שמועות שונות ומשונות שמגיעות אליכם עלולות לגרום לתחושה לא נעימה.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – נישואין לשם נישואין הבאים כתוצאה ממוסכמה חברתית ואשר אין בהם תוכן רגשי, נועדו לכישלון. שותפויות עשויות להיות הפתרון הנכון, אך בתנאי שקיימת התאמה בין המניעים של כל אחד מהצדדים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום טוב בו יגיעו אליכם הצעות מפתות ממקור לא צפוי. יום מתאים לבטא את עצמכם ולומר בדיוק את מה שאתם מרגישים, גם לאנשים שנראים לכם אדישים ולא סימפטיים. תחום האסרטיביות בחייכם זקוק לחיזוק. זה הזמן ליזום ולפתח את הרגש והמודעות ש"גם לכם מגיע". דווקא תחושת השפע מולידה צורך במשטר של דיאטה.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – אדם המחפש את אושרו באנשים אחרים ולא בכנותו הפנימית, הופך להיות תלוי במצבי רוחם המתחלפים. אדם חכם מבין ששינויים שולטים בכל מהלך החיים והוא מסוגל לחזות מתי בדיוק הם צפויים להתרחש.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

החשיבה שלכם מהירה וחדה אך משהו מפריע לכם למרות הכול. תחושת בדידות תוקפת אתכם וקשה לכם להשתחרר למרות שמבחינה אובייקטיבית אין לכם על מה להתלונן. רגשנות יתר מעידה כי בעצם אתם זקוקים לתמיכה, חיבוק והמון תשומת לב ובמקום הראשון שיציעו לכם את זה- תרצו להישאר. שימו לב להתקשרויות חדשות.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – אין כל משגה מצידו של אדם התועה בדרך, לצאת ולחפש את עזרתו של אדם חכם ממנו. יש לגלות גמישות, הרמוניה ופייסנות וזאת גם אם נדמה שאחרים נוהגים בחוסר היגיון.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

עצבנות קלה תוקפת אתכם ואתם סובלים מחוסר מיקוד ואפילו בלבול שמשפיע ומציג אתכם באור לא חיובי במיוחד. אתם בהחלט יכולים לשפר את האווירה על ידי מאמץ קטן. תפסיקו לעשות רושם של 'סופר מן'. ממילא זה לא מצליח. פשוט עדיף לעיתים להודות בחולשות. במקביל, זה הזמן להרהר ברעיונות הקשורים בתזונה נכונה.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – התרנגול יכול אמנם לקרוא אל עבר השמיים, אך אינו יכול לעוף לעברם. הנמשל הוא – כדי להשפיע על אחרים, יש לצקת כנות פנימית אל תוך הדברים. זו תקופה נפלאה עבור כל מי מכם המבקש להתקדם ובמקביל, אין לנצל לרעה את העוצמה שהופקדה בידיכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

לאור ההתפתחויות בתחום האישי והרגשי, העתיד נראה מבטיח. האווירה סביבכם חמה ומפרגנת ואתם נהנים משפע של הצעות וחיזורים מצידם של בני זוג פוטנציאליים. יתכן מאוד כי בימים אלה תתחיל ללבלב מערכת יחסים חדשה. למרות הסימנים החיוביים תצטרכו להתאזר בסבלנות. מותר לכם להרגיש בטוחים יותר בעצמכם ותלויים פחות בסובבים אתכם. אל תהססו לאמץ לעצמכם סגנון דיפלומטי.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – אדם המפגין חדווה פנימית ובלתי מותנית, מושך אליו חדווה גם ממקורות חיצוניים. הדומה זורם אל הדומה לו. האדמה אוצרת בתוכה מים בדיוק כפי שהסכר עוצר את מי האגם. בדרך דומה המשמעת משמשת לריסון ההפכפכות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

בני הזוג רוצים קצת יחס ורומנטיקה. מה לעשות? גם זה קורה לפעמים… עם כל ה-'צער'- אתם פשוט צריכים לקום ולעשות מאמץ מיוחד, אם אתם רוצים לשמור על הזוגיות. יש לכם קשיים וטרדות בתחומים אחרים שמעסיקים אתכם אבל אם לא תספרו- אף אחד לא ידע מה מציק לכם. אל תחפשו סימפטיה. זה לא היום המתאים!
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – אנשים בעלי אופי עדין, נוטים לפקפוקים ולמבוכה פנימית. טוב יהיה אם יסגלו לעצמם את תקיפותו והחלטיותו של לוחם. אתם נמצאים בעמדה אשר לפיה אחרים מחקים את מעשיכם, זו סיבה טובה לשקול את צעדיכם ביתר קפדנות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

מצב הכוכבים מדגיש את חשיבותם של עניינים רומנטיים. נראה שתשומת ליבכם חזרה סוף סוף למקום הנכון. עליכם לאסוף כוחות ולהתמקד מחדש. מתח רב משתלט על מערכת היחסים בגלל אי הבנות. חשוב להבהיר את העניינים לפני שהמצב מסתבך עוד יותר. אל תקשיבו לעצות של אחרים. הפעם- זה עניין שעליכם להתלבט בו ולפתור אותו לבד.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – ריסון עצמי עשוי להיחשב לתופעה ברוכה, אך ריסון יתר עלול לשתק כל פעולה. אסור לשותפות ממושכת לקפוא על שמריה, וזאת גם אם מדובר בשותפות בתחום שבינו לבינה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

מצב כוכבים ממוזל במפת הלידה שלכם מוליד יום מתאים להגשמת משאלות. נחמד לגלות שלא צריך להיאבק על כל דבר. בעצם, יש דרך קלה להשיג דברים. צריך רק להעז ולנסות. אדם אשר בשמו מופיעה האות נון מנסה להתקרב אליכם. באינסטינקטים הבריאים שלכם אתם חשים שאין לכם צורך להיות בקרבת אדם זה. הקפידו להתרחק.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – הכנות הינה בראש ובראשונה מצב פנימי. זה הדובר בכנות יזכה בהיענות ולא הודות לקולו הרם, אלא בזכות העומק אשר יש לו להציע. פתרון בעיותיכם דורש ריכוז רב ושלווה פנימית, אל תרוצו לתפוס את הרוח כל אימת שהיא מופיעה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

נראה כי אתם נהנים היום מאנרגיות מפנקות. צפוי יום מוצלח למדי. אתם עשויים לקבל מתנה מפתיעה בסמליותה. תחושת האושר שמציפה אתכם, גורמת לכם להוריד מחסומים ולהתקרב לבני הזוג. ההתנהגות הספונטאנית שלכם מזרזת הזמנה לבילוי ייחודי באווירה אינטימית. צפויות פגישות עם אנשים שהגיעו ממקומות רחוקים. לפתע, אתם מוכנים להעמיד במבחן את אשר כה חששתם מפניו.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם עלה בגורלכם המסר הבא – הכרח הוא להנהיג ריסון כאשר הנסיבות דורשות זאת, אך אין להפכו למטרה בפני עצמה. ייתכן שנטלתם מטלות רבות מדי על כתפיכם, יש מקום להאציל סמכויות וחלוק אותן עם האחרים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button