הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 28-02-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
נסו לפעול בהגיון ולא מתוך רגשנות שבמיוחד היום, ממש אינה במקומה. פרינציפים ועקרונות הם לא משהו שיכול להביא להתקדמות רצויה למטרות שלכם. שינוי משמעותי צפוי במהלך היום בעקבות גילוי מידע חיובי. אתם חשים מועקה קלה בגלל חוסר יציבות כלכלית אבל יש לכם פסק זמן במהלך הסוף שבוע לנוח ממחשבות מטרידות. אל תוותרו על זה! לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"שמעה השם רנתי הקשיבה תפילתי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
יום חביב בהתחשב בעובדה שהתוכניות המקוריות שתכננתם לבלוי ביום זה, משתבשות לחלוטין. אפשרות חדשה ומפתיעה שעולה על הפרק, כאילו משום מקום, מתקבלת בהתלהבות על ידי בן/ת הזוג. זה משפיע עליכם ואתם נסחפים לכיוון לא שגרתי מלהיב במיוחד. תזרמו עם הזרם. לא צריך להתעקש על כל דבר. רואים כמה זה קל? לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"פלאות עדותיך על-כן נצרתם נפשי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
אתם מרגישים כאילו אתם נמצאים על רכבת הרים או לפחות על גלגל ענק, בלונה פארק. שרשרת התרחשויות מהירה גורמת לכם לסחרחורת אך מצד שני אתם נהנים מהעשייה והפעלתנות של כל מי שנמצא סביבכם. אתם לא נדרשים לעשות שום דבר ובעצם הדברים מוגשים לכם על מגש של כסף. למרות שבתכל'ס אתם די חרוצים, נעים לכם להתמסר ולהתפנק. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"יגיע כפיך כי תאכל אשריך וטוב לך". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
הכוחות והמשאבים הפנימיים שלכם חזקים אולם גם שם יש 'חילוקי דעות'. למשל ההיגיון מול הרגש שמושך אתכם לכיוונים שקשה לכם להסתדר איתם ולהשלים עימם. חשוב לכם מאוד להיות עצמאיים ולבטא את עצמכם. מצד שני, באהבה, יש לכם צרכים חזקים לתלות הדדית. קצת מבלבל במיוחד את אלה ביניכם הנמצאים במערכת יחסים. גלו סבלנות כלפי בן/ת הזוג. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
השאפתנות מובילה אתכם למקומות שלא בהכרח מתאימים לכם. אל תסחפו בשאיפות שלכם. בדקו מה אפשרי ומה מתאים לכם בשלב זה. מצב הרוח שלכם טוב במיוחד ונדמה לכם שהשמיים הם הגבול. בעיקרון, זה נכון אבל. חבל שתציבו לעצמכם אתגרים שאינם מציאותיים ותתאכזבו. טיפ: סבלנות. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. הרקיע מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
יום נפלא בכל מה שקשור לתחום האישי. העניינים מתחילים לזוז במהירות ובכיוון הנכון. אתם זוכים לגל של פידבקים מהסביבה הקרובה והרחוקה. אנשים שלא שמעתם מהם זמן מה, יצרו קשר ויציעו הצעות שונות ומשונות. אל תתלהבו יותר מידי. שקלו כל צעד לגופו של עניין. האפשרויות שהיקום מזמן לכם הן רבות וכל מה שעליכם לעשות הוא לבחור. אל תבטלו את אישיותכם מפניו של אדם אהוב, וזאת גם אם אינכם חוששים מן התוצאות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
אתם מלאי אופטימיות. הצעה מצוינת בעלת פוטנציאל עסקי, בדרך אליכם. שיחת טלפון שתגיע אליכם היום תגרום לכם להתלהבות רבה. התחום החברתי קצת הוזנח לאחרונה. מומלץ להתגבר על הרצון להישאר בבית ויש לצאת לבילוי. מפגש מקרי עם בן/ת המין השני, באירוע רב משתתפים, יניב שיתוף פעולה. התעלמו מחלום שממבט ראשון נראה נבואי, המציאות תוכיח שלא כך הוא.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
זהו יום שאינו מתאים להחלטות גורליות וגם לא לחתימה על הסכמים. למרות שמצבכם הכספי שפיר, אל תצאו לקניות ואל תתחייבו לתשלומים גבוהים במיוחד בכל מה שקשור לבית. ההתעסקות שלכם בחומריות, בתקופה האחרונה, גורמת לכם לתסכול. השקיעו אנרגיה בכיוונים רוחניים. עוד היום כדאי לברר מסגרת מתאימה ללימודים בתחום. תרבויות זרות ומקומות אקזוטיים, מצליחים להוציא ולהבליט את הטוב שבכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
צפוי לכם יום באווירה נוסטלגית. מישהו מעלה זיכרונות שמעוררים בכם געגועים אל אדם שחיבבתם. אל תבקשו עזרה במקומות הלא נכונים. הדבר רק יעלה את רמת התסכול והחרדה. נסו להסתדר לבד! הפנימו את הרעיון לפיו ידע רוחני הוא משאב, וכמו כל משאב אחר, הוא מוגבל בגודלו. עשו הכול כדי להקדים את האחרים בהשגתו.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
אתם חשים עייפות מסוימת שבאה כתגובת שרשרת לתקופה של פעילות יתר. סוף השבוע כאן ויש לכם הזדמנות של ממש לנוח ולמלא את המצברים. יש מי שמנסה לשכנע אתכם לעשות תוכניות גרנדיוזיות, אבל האמת היא שעדיף שתקשיבו לגוף ולא תתפתו ללכת למקומות שלא מתאימים לכם בכלל בימים אלה. הפנימו את הרעיון לפיו המפתח להצלחתכם טמון ביכולתכם לחדור אל תוך נפשה של הדמות שברצונכם לחקות את הליכותיה. אל תתביישו לבטל את ה"אגו" שלכם מפניה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם מתכננים אירוע חברתי רב משתתפים ונראה שאין שום דבר שיכול לעצור אתכם. כדאי שתכינו תוכניות חילופיות, על כל מקרה. צפויה לכם הפתעה שקשורה למישהו בחו"ל ויתכן שלא תרצו לקיים את התוכנית המקורית. מבחינה חברתית יש קצת ירידה אבל הדבר נובע בגלל שאתם מקדישים את מרבית זמנכם להרהורים. המצב ישתפר בעתיד. הפנימו את הרעיון לפיו אין טעם במדיטציה אם רוחכם נסערת. סגרו תחילה את חשבונותיכם עם הגשמי ורק אז תוכלו לשוב אל הרוחני.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
אתם זוכים לפופולאריות עצומה והזמנות לבילוי משותף זורמות מכל עבר. שיחת טלפון תמוהה מגיעה ממישהו שהיה קרוב אליכם במיוחד בעבר הרחוק. אתם מתרגשים לשמוע את הקול אבל שום דבר מעבר לזה, עובדה שמשמחת אתכם מאוד. הדבר מעיד על כך שאתם בהחלט בשלים להתקדם הלאה. אתם עלולים להתרשם מאנשים שצברו השכלה. נסו לזכור שההשכלה מטשטשת את הבורות, אך אינה מבטלת את הטיפשות.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button