הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 30-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מתעורר צורך לקבל חיזוקים ממישהו מאדם מרתק אליו אתם קשורים בענייני עבודה. למרות שיש לכם בטחון עצמי בעיסוק שלכם, יש לכם צורך לשמוע מילה טובה. אתם לומדים שאין טעם לכעוס ולשמור דברים בבטן עד השלב שאינכם מבררים אותם עד הסוף. מישהו שחשבתם שסידר אתכם מבחינה כספית יוצר קשר ומחזיר את החוב. אתם זוכים בחסותו של אדם רם מעלה.

שור
יום נחמד בו יש לכם הרגשה שיש על מי להישען ושאתם לא לבד. אתם מקבלים חיזוקים וטלפונים רבים שמגיעים מחברים קרובים. האופטימיות עולה. למרות הפיתויים החיצוניים, אתם מקדישים את מרבית הזמן לעבודה. עדיף כך מאשר להזניח משימות דחופות ואחר כך להצטער. חכו בסבלנות לשעת כושר לצאת לבלות. אתם רואים דבר-מה שנשמט מעיני אלה המתחרים בכם.

תאומים
אדם קרוב נכנס לתקופה מאתגרת מבחינה אישית. מגמות חדשות (אך גם עומס רב) מסתמנות בתחום קריירה גם לכם וגם למישהו נוסף במשפחה. במהלך היום תפגשו אנשים מעניינים. יתכן שהבילוי יגלוש לשעות הערב והלילה. אל תהפכו את השגרה לעניין שיש לברך עליו, צאו והשיגו את הרצוי – ואל תתפשרו עם המצוי. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון: קלילות, תקשורתיות וקסם אישי. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא קשת, שתכונותיו הן: הרפתקנות, עצמאות וחשיבה פילוסופית.

סרטן
הצעה עסקית מעניינת מגיעה אליכם מכיוון של אדם מרתק ובעל אוטוריטה. כדאי לבדוק לעומק במה מדובר ולהפעיל את חוש הזהירות. נראה שהעניין שווה את ההשקעה אבל לפני שאתם מתחילים לתכנן תוכניות, המתינו מספר ימים. טיפ: שימו לב. הרעיון הוא ש'שכר הלימוד' שלכם לא יהיה גבוה מידי. מאידך באהבה, כשם שהשמש מעניקה מאורה מבלי להתחשבן עם המקבלים, כך גם אתם צריכים לתת מעצמכם מבלי לערב בעניין רווח מול הפסד.

אריה
רדו מהפנטזיות ועברו להילוך מציאותי יותר במסגרת המגבלות הקיימות. חשוב שהפעילות שלכם תתבצע בהסכמת כל הנוגעים בדבר, במיוחד כשמדובר בבני משפחה. אתם לא תמיד עומדים בקריטריונים שמציבים לכם. אם אתם לא מרגישים נוח, אל תעברו לסדר היום אלא דברו על זה. טיפ: גילוי לב וכנות הם המפתח. ההצלחה תשיג אתכם לאחר שתסתערו על יעדיכם. היא אינה נוהגת לפקוד את המתנמנמים.

בתולה
היום אתם יכולים לרשום לעצמכם ניצחון קטן. עליה במצב הרוח מסייעת לכם להשקיע קצת יותר מאמצים בתחום הזוגי, מה שמביא לתוצאות טובות. תחושת ביטחון ואופטימיות – מתחזקת. יש עוד נושאים שדורשים טיפול מיידי ואתם עסוקים רוב הזמן במחשבות כיצד להוציא את הטוב ביותר מהמצב החדש שנוצר. צפויים וויכוחים משעשעים על אודות היחסים שבין שני המינים. נראה שלעולם לא תצליחו להבין את הראש של הצד השני.

מאזניים
סיבות שונות שאינן תלויות בכם גורמות לכם לחוש קצת אבודים במרחב בו אתם נמצאים. נראה שיש צורך להגביר את הקצב ולהתקדם הלאה כאילו שום דבר לא עומד בדרככם. בעיקר בתחום הקריירה, מסרים סותרים שאתם מקבלים מהממונים עליכם רק תורמים לחוסר הבהירות. תעשו את השיקולים שלכם. זו תחילתה של דרך חדשה המושפעת משיקולים רגשיים ויצירתיים.

עקרב
תפסיקו לנתח את המצב לעומק. החולשה שלכם היא גם העוצמה שלכם. הרצון להיות מוקפים באנשים חשוב לכם, לעיתים יותר מידי. התכנונים הקדחתניים לקראת סוף השבוע גורמים למתח מיותר. טיפ: להירגע ולזרום עם הספונטאניות. אל תדאגו, לא תישארו לבד אלא אם כן זאת תהיה בחירה שלכם. הרקיע מעודד אתכם לבצע פעולות העשויות להרנין את ליבכם, גם אם מישהו בסביבה אינו רווה נחת מהתנהגותכם.

קשת
יש לכם חששות מפני אחריות שאתם מרגישים שמוטלת עליכם. יש לכם צורך עמוק בידיעה שיש לכם על מי לסמוך ושאפשר גם לקחת פסק זמן בלי שהכול סביבכם יקרוס. נראה שאתם מפריזים בהערכת המצב. דרושה לכם הזדמנות למנוחה ולמילוי מצברים. לקראת ערב צפויה התאוששות במצב הרוח. טיפוס חשדן עלול לעלות לטונים שלא הכרתם עד כה. מאחר שממילא לא תצליחו לשכנע אותו, הרי שחבל על האנרגיה שאתם מבזבזים עליו.

גדי
זה יום בו כדאי לכם לנסות להתנתק מכל ה"רעשים" החיצוניים ולהתמקד בפנימיות. יש לכם הרבה אפשרויות והצעות ועליכם להיות במצב מתאים כדי לקבל החלטות נכונות ושקולות. קחו את הזמן. עשו לבד את העבודה המוטלת עליכם ואל תנסו לשתף בהתלבטות אנשים אחרים. זכרו כי האמת אינה נחלתם של המשכילים, אלא של אלה אשר השכילו ללמוד מן הניסיון. התחברו עימם, וייטב לכם.

דלי
תופעה קוסמית יוצרת מצב אשר על-פיו אתם שואבים השראה מאנשים לא מתאימים. רעיונות מקוריים נשמעים מלהיבים לאנשים יצירתיים, אבל לא בטוח כלל שהם ניתנים ליישום. יש לבחון את ההיבטים הכלכליים והעסקיים הקשורים לעניין זה. המטרה שלכם צריכה לשרת גם אינטרסים של אחרים ולא להיות תלויה באוויר. אתם נשמרים שלא להפוך קשרי ידידות למשהו אינטימי יותר, וזאת גם אם הצד השני להוט לעלות מדרגה. נראה שרק כך תצליחו להגן על האינטרסים שלכם.

דגים
כוכב נפטון השולט בכם מרוצה מיחסיו עם כוכב ונוס, אך "נלחץ" מן היחסים עם כוכב סטורן: לא פלא שצפוי יום מאתגר. תקלות טכניות עלולות לשבש חלק מתכניותיכם ליום הזה. אתם מבזבזים זמן יקר שאין לכם, אך מוטב שתתחילו להירגע. האנרגיות השליליות שאתם מפזרים לא מועילות לאף אחד. בשעות הערב צפוי מפגש שקט ומעניין המהווה שינוי מרענן וממלא מצברים בהשוואה ליום המתיש שעברתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button