הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 17-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
חברים טובים מהווים עבורכם כתובת בכל בעיה שאתם נתקלים בה. במיוחד מישהו שבשמו מופיעה האות ש'. כדאי שתתחילו לעבוד בכיוון של פיתוח ה"אני העצמי" על מנת לא להיות תלויים באף אחד. בפעם הבאה תעמידו פנים כאילו נותרתם לבד בעולם ופשוט הקדישו זמן למחשבה עצמאית. חכו עד שתגיעו למסקנה. הרקיע מעודד אווירה מהסוג המסתורי.

שור
הרקיע מסיר מכם את אור הזרקורים. נראה שהעיניים מופנות עכשיו אל מישהו אחר. יום נעים עובר עליכם בעבודה, אין תלונות אך גם אין מחמאות. אתם עובדים במרץ והכול זורם בהרמוניה. גם בתחום המשפחתי צפוי רגיעה. הקדישו מעט זמן לבילוי עם המשפחה בשעות הערב. תקשורת טובה עם בני הבית תגרום לכם נחת. בתחום הרומנטי- אין התפתחויות חדשות. רק אם תצליחו לצאת מהאדישות שלכם בתחום זה, צפויה התקדמות.

תאומים
יום מלא וגדוש. אתם מאוד עמוסים אבל היום זה לא מפריע לכם במיוחד. האנרגיות גבוהות וגם מצב הרוח ויש לכם הרגשה שהכול עוד אפשרי. הקדישו זמן לעצמכם כדי למלא את המצברים גם לימים אחרים. לפנויים כדאי לצאת בערב לבילוי חברתי. הרוח שנחתה עליכם מתאימה לחיזורים. צפויה תקופה ממוזלת לאלה מכם שעיסוקם כרוך [גם אם בעקיפין] בתחומים כגון. אירוח, מזון בכלל – ומסעדנות בפרט, סיעוד ועבודה סוציאלית.

סרטן
הקריירה שלכם מראה סימני התאוששות. אנשים בעלי סמכות ויכולת השפעה מתלהבים מכם ומאמינים בכם יותר ממה שאתם מעריכים את עצמכם. הקסם והחביבות המאפיינת אתכם- בפעולה מוגברת. הקשיים הכלכליים עדיין לא חלפו. זה לא שאין לכם מזל. אתם מפספסים לעיתים קרובות, משהו שממש מונח לכם מתחת לאף. הקפידו על העיתוי. אותו עיקרון יש להפעיל בחיי האהבה. הרקיע רומז על התחלה חדשה וטובה בתחומים עסקיים וקרייריסטיים.

אריה
מוטב שתרדו אל קרקע המציאות. יש לכם כרגע מספר הצעות מעשיות שעומדות על הפרק. אל תפספסו את האפשרות שהתגלגלה אליכם בלי מאמץ מיוחד, זה לא קורה בכל יום. עליכם להחליט וללכת על כל הקופה. חיכיתם מספיק ושום דבר שלא השתנה עד היו עומד להשתנות בעתיד, זה העיתוי המתאים לפעולה. ימים אופטימיים צפויים לעוסקים בקבלת-קהל ובסיוע לזולת. בכל שיגור של "קורות-חיים" מומלץ להדגיש רקורד כלשהו בתחומים אלה דווקא.

בתולה
תחושה של חוסר משמעות מעכירה את מצב הרוח. הקדישו מעט מהזמן הפנוי שלכם לפעולת התנדבות כלשהיא. אל תתעלמו מהמציאות למרות שאין לכם כרגע רעיונות חדשים. בתום העבודה, כדאי לברר מה בדיוק מעמדכם ולפעול בהתאם, בלי זמן לרחמים עצמיים. מומלץ להקדיש זמן לתכנון העתיד ולאפשר לעצמכם לדמיין אתכם במספר סיטואציות אפשריות. חדשות טובות מגיעות אליכם באמצעות כלי התקשורת.

מאזניים
שינויים וסערות רגשיות צפויות גם ביום הראשון של שבוע זה. הן ממשיכות להטריד אתכם. לא לגמרי ברור לכם מה קורה ואין ספק שהמצב לא נעים לכם במיוחד. היכולת להגיע להרמוניה וזרימה חופשית עם אנשים סביבכם, תיקח עוד זמן ולא תתרחש מעצמה. תצטרכו להתאמץ. כושר המיקוח והשכנוע שלכם לא נמצא בשיאו, חכו קצת.

עקרב
אדם כפייתי עלול לנסות לעכב אתכם בגלל חששות אישיים. אל תתנו להשפעות חיצוניות להאט את הקצב שלכם. התחברו לאנשים בעלי אנרגיות חיוביות גם אם מדובר בוויתור על חברויות וותיקות. יש לכם כמה וכמה הזמנות לבילוי. נסו לבחור באפשרות שקוסמת לכם במיוחד. הקשיבו לאינטואיציה הפנימית ולא לעצות של חברים. אין מקום לעודף טאקט ולדיפלומטיות.

קשת
יום טוב למרות שאין לכם יותר מידי כוח לעבודה ובא לכם להתפנק. אתם כועסים במידה מסוימת על חברים לעבודה, אולם, ללא הצדקה ממשית. אתם נראים טוב מרגישים בהתאם ויש לכם את היכולת להשיג כמעט את כל מי שאתם רוצים בחברתו. זה הזמן ליזום בתחום הרומנטי. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לענייני השקעות, צפויה לכם הצלחה מהממת שאין למעלה ממנה.

גדי
שמחת החיים שלכם מדבקת וכולם רוצים את חברתכם. הצד הפראי וההרפתקני שלכם מרתק אליכם אנשים. צפוי בילוי לילי מרתק ופרוע שלא תשכחו אותו זמן רב. נצלו את ההזדמנות לפרוק את עול המסגרת ולהשתחרר ממחויבויות. גם אל תחשבו על העייפות של מחר. אתם יכולים להתמודד עם זה. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה, צפויה לכם הצלחה שתפתיע את הסובבים.

דלי
יש לכם הזדמנות לצאת לבילוי בחברת אנשים מעניינים במיוחד. אל תדחו את האפשרות בגלל קשיים טכניים. קצת מחשבה יצירתית ותוכלו להתגבר על הקשיים בקלילות יתרה. אדם אשר בשמו מופיע האות ריש מנסה ליצור קשר. צפויה חוויה. אתם משתעממים. רצוי שתירשמו לקורס לימודים בתחום האומנות. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום הבילויים וההנאות, הרי שצפויות לכם ידיעות מפתיעות ומשמחות.

דגים
צפויים שינויים בתחום העבודה. אתם מפצים את עצמכם כאן, על ירידה ניכרת בתחום חיי הרגש והרומנטיקה שמשום מה ירדה למקום אחרון ברשימה. נפתחות בפניכם אפשרויות חדשות אך אתם לא מספיק ערניים כדי לנצל אותן. תבדקו לעומק את כל העובדות הפועלות לטובתכם, אל תתפשרו יותר מידי. והעיקר, קיבעו לעצמכם סדר עדיפויות. הרקיע קובע כי בכל הנוגע להיכרויות חדשות, כדאי לגלות זהירות וחשדנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button