הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 18-05-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

צפויה ירידה במצב הרוח. יש לכם צניחה משמעותית בהתלהבות. אל תתייחסו לזה בצורה קשה כל כך. מותר שיהיו גם ימים כאלה. התמקדו בעבודה. שיחת טלפון שתגיע מעבר לים, תגרום לכם לנחת רוח. חבר/ה שבא לבקר, מספר לכם מידע שחשוב לכם לדעת. נראה כי לאחרונה אתם קשים מדי עם עצמכם. ייתכן כי התופעה קשורה לאדם שמנסה לטעת בכם רגשי אשמה.
רוח ונפש: הנומרולוגיה היומית מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 8 הנחשב למספר מסתורי ומיסטי [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

היום אתם זוכים לפופולאריות גם במקומות שבדרך כלל לא ממש מפרגנים לכם. זה מה שמעלה את הביטחון העצמי שלכם וגורם לכם להרגיש שיש תקווה להתקדמות, גם במקומות שיש בהם קשיים. אתם בוטחים באחרים יותר מידי ויתכן שתתאכזבו ממישהו שהכרתם לאחרונה. אתם עומדים לקחת על עצמכם משימות ואתגרים שלא הייתם מעיזים בעיתוי אחר. הרקיע מעודד אתכם להיות קשובים לצרכי אלה הכפופים לכם או תלויים בכם.
רוח ונפש: הנומרולוגיה היומית מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 3 הנחשב למספר הרפתקני וממוזל [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

היום תחושו שמצב העניינים לא משהו ותצטרכו להודות שאתם משלמים את המחיר בגלל שלא הקדשתם מספיק תשומת לב לחיי החברה שלכם. אולי זה מזג האוויר שמשפיע עליכם אך אתם חשים מאוד לבד. אפילו מי שנמצא בזוגיות קבועה מרגיש לא מסופק ולא מחוזר. ירידה באנרגיה גורמת לכל התופעות אלה. שמרו על פרופיל נמוך. הרקיע מעודד שיקול דעת זהיר בשעת התמודדות עם יריבים.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף עשרה גביעים: המסר הוא – האושר שבלב טוב עשרת מונים מכל עושר חומרי שהוא: איזהו עשיר ? – השמח בחלקו !
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

למרות שאתם חשים צודקים וכלל לא מובנים, אל תכנסו למצב של ויכוח ותלונות שממילא לא יעזרו. אם אתם מרגישים צורך לסיים דברים שהתחלתם בעבר ומרגישים שקשה לכם לעמוד בעומס, ורצוי שתיקחו כמה שעות למנוחה ולהתרגעות. טיפ: למדו דרכים חדשות להעברת מסרים. הרקיע מעודד אתכם לקחת פסק זמן ממטלות היום יום ולהתרכז בטיפול בעצמכם.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף תשעה גביעים: המסר הוא – אתם חייבים לעצמכם בילויים והנאות, גם אם הדברים באים על חשבון אפיקים חומריים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם זקוקים למרחב וזמן כדי לאסוף כוחות ולהמשיך במשימות שהצבתם לעצמכם. יום לא קל שצריך לעבור מתוך מודעות והבנה. בתחום הרומנטי יש צורך לחזק תקשורת כדי לשפר את התחום האינטימי. קשר חדש צפוי לפנויים שעד כה לא ממש הצליחו לפרוץ את הקיפאון בתחום זה. שיפור בתחום הכלכלי צפוי להגיע מכיוון מפתיע. הרקיע רומז על אדם בסביבתכם הקרובה המסוגל לגרום לגיבוש ולאיחוד השורות.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף שמונה חרבות: המסר הוא – ייתכן שאתם מתאהבים באדם שאינו פנוי רגשית, יש מקום לשקול את הדברים מחדש.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

מיקומו של הירח מביא עימו יום מאכזב מבחינה חברתית. אתם סובלים מחוסר ביטחון בסיסי ומנסים לחפות על זה באמצעות תוקפנות. השיטה הזאת ממש לא עובדת ותגרום לכם להישאר לבד, מה שרק יוכיח שההנחה הראשונית שלכם הייתה בעצם נכונה. כדי לצאת מהפלונטר כדאי לקחת את ההזדמנות ולדבר עם מישהו שיש לו כלים להתמודד את האינטלקט החד שלכם. הרקיע רומז על הארה פתאומית המחדדת את המחשבה ודוחפת אתכם לבדיקת המניעים הפנימיים ביותר של התנהגותכם.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף הקיסרית: המסר הוא – זהו זמן טוב להימורים ולכל סוג של פעילות המושתתת על אינטואיציות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

הצעה מפתה שאתם נוטים להיעתר לה עלולה להחזיר אתכם אל מצב שלא ממש רוויתם ממנו נחת. כדאי שתתייחסו בכובד ראש לאדם שמציב לכם אולטימאטום. אל תשכחו את אשר מונח על כפות המאזניים. נראה כי אתם מוצאים את עצמכם בקטע רומנטי שעתידו לוטה בערפל. כדאי שתנהלו שיחה אם לכאן או לשם. הרקיע קובע צריך להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון ולהתעקש על עקרונות.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף האוהבים: המסר הוא – צפויה לכם התלבטות לא קלה בין קולו של ההיגיון, לבין רחשי הלב. ההחלטה בידיכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יום רגוע. עניין שנוגעים בתחום הרוחניות והמיסטיקה עולים על הפרק. אתם מתקשרים מצוין עם אנשים שעיסוקם נוגע לבריאות הגוף והנפש. אל תתרגשו יותר מידי אם תגלו שאתם משתעממים בחברת אלה שפעם היוו מקור עניין גדול. זהו תהליך של החלפת תכנים ישנים לטובת חדשים. הקשיבו היטב לדבריו של אדם שאתם רוצים בו, מילותיו מקפלות בחובן רמזים משמעותיים.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף המיזוג: המסר הוא – אתם מצליחים לבצע משימה שלכאורה אינה אפשרית, כמו לאחוז במקל בשני קצותיו.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

עליכם להקפיד על שעות שינה ולשמור על תזונה מסודרת. המתח קצת מערער את סדר היום שלכם ואתם מתקשים לתפקד במלוא המרץ, כפי שהנכם רגילים בדרך כלל. אתם מודאגים בגלל אדם שהכרתם לאחרונה. נראה כי הגיע הזמן להקדיש יותר זמן לבדוק את מה שקורה בשטח במקום לעסוק בספקולציות. זה הזמן להתמקד בבית ובמשפחה, בעיקר יש להשקיע בכל אשר קשור בילדים.
רוח ונפש: בהפלת גורלות בשיטה המשלבת בין נומרולוגיה לבין מטוטלת, עלה בגורלכם המספר 41: המסר הוא – ענייניכם יצליחו בגדול אם רק תדעו כיצד לשווק את עצמכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום ככה-ככה. אתם משכנעים את עצמכם שאתם עושים הכול כדי לקדם את עניין הקריירה, אך יש מי שטורח להסביר לכם שאתם משלים את עצמכם ודוחים את הקץ. ההתפכחות אינה נעימה ונראה שיהיה צורך דחוף לשינוי תוכניות. הימנעו מעימותים מול בני המשפחה. גם כך רמת המתח- גבוהה מידי. גלו נחמדות כלפי יריביכם: בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.
רוח ונפש: בהפלת גורלות בשיטה המשלבת בין נומרולוגיה לבין מטוטלת, עלה בגורלכם המספר 78: המסר הוא – זה הזמן להתפייס עם יריבים ומתחרים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

רגשות וניצוצות עפים באוויר במשך כול היום. אתם עלולים למצוא את עצמכם בוויכוחים ובמריבות חסרי שחר שלא ניתן לתאר במילים אחרות מלבד: מיותר לחלוטין. מאבקי כוח עלולים להתפתח גם על רקע מקצועי. עמדת מגננה אליה אתם מגיעים בעל כורחכם אינה מציגה אתכם באור הנכון וחבל, משום שאתם נמצאים בתקופה נפלאה לכל ענייני השותפויות, וגם נישואין כלולים בכלל זה.
רוח ונפש: בהפלת גורלות בשיטה המשלבת בין נומרולוגיה לבין מטוטלת, עלה בגורלכם המספר 85: המסר הוא- יש להוביל את האהבה אל תלם יציב וממוסד, כמו גם הצלחה בעניינים חומריים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם מצליחים להתביית על מטרה אחת ולהתקדם לעברה אולם עדיין יש לכם לא מעט הפרעות בדרך. קשה לכם לקבל מרות או סמכות של מישהו אחר, למרות שכרגע אתם לא בעמדת מיקוח ועדיף ש'תבלעו את גאוותכם' למען רווח וסיפוק גדול יותר בהמשך. נסו להימנע ממאבקי כוח, במיוחד בתחום האישי- האינטימי. אתם מצליחים לחדור אל תוך מחשבות הסובבים אתכם: זכרו כי ידע הוא כוח ועל-כן עשו בו שימוש מושכל.
רוח ונפש: בפתיחת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי ה"טארוט" עלה בגורלכם קלף "שלוש מטבעות": הקלף מבשר על כבוד ותהילה, הכרה והערכה – מעמד חברתי איתן.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button