הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 04-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום תובעני ואתם מרגישים לחוצים. אדם בעל סמכות מנסה להשפיע עליכם לפעול בכיוונים לא רצויים עבורכם. האווירה עלולה להפוך לסוערת במידה ותגלו תוקפנות. אל תכנסו למאבקי כוח אלא נסו להסביר את עמדתכם בצורה ברורה וקלה שאינה מעוררת התנגדות, במידה האפשרית. נושא הקשור להחלפת מקום עבודה עדיין מעסיק אתכם. המשיכו לחפש. בזוגיות המזל משחק לכם בגדול, צפויה התגשמות משאלות. בקשו ותקבלו.

שור
המצב הכלכלי מתחיל להתייצב. סימנים ראשונים מעודדים מופיעים על פני השטח ומאפשרים לכם להרים ראש בגאווה. זה הזמן ללמוד מניסיון העבר ולא לחזור על טעויות. קחו אחריות מלאה על מעשיכם ואל תאשימו אחרים. תלמדו את הלקח שלכם בשקט ותיישמו אותו במצבים דומים בעתיד. זו תקופה של פריחה לאמנים, ליוצרים ולכל אלה מכם אשר עיסוקיהם שואבים מעולם ההשראה והדמיון.

תאומים
יום חברתי. אתם מחוזרים מאוד ונדמה כאילו הקסם האישי שלכם פועל ברמה גבוהה במיוחד. אתם יכולים לבחור מה לעשות בסיטואציה הזאת. חשוב שתשמרו על התנהגות מכובדת ותציבו גבולות, גם לעצמכם וגם לאחרים. קל מאוד להתפתות אבל השאלה הגדולה היא מה יקרה מחר בבוקר. לא תוכלו להילחם בתכניותיו של אדם קרוב, זו זכותו לעשות בעצמו את הבחירות שלו.

סרטן
תגובה קצרה ועניינית תוציא אתכם מהבוץ, במיוחד כשמדובר בסיטואציות מביכות ובעלות משמעות כפולה. אל תכנסו לקטע של פירושים ופרשנויות למניעים נסתרים של אנשים אחרים. כל מה שקורה הוא לטובתכם, גם אם כרגע זה לא נראה כך. יום קצת מתוח אבל סופו- מפתיע לטובה. זו תקופה בה צריך להתמקד בפעולה ובביצוע ולא להפריז בתכנונים מורכבים ובהתפלספויות.

אריה
אתם נוטים לדחות ניסיונות התקרבות של אדם שמנסה לעזור לכם. אתם מרגישים מקופחים ומרחמים על עצמכם. החוכמה היא באמת לברור מתוך רשימה ארוכה של חברים את מי שיכול להושיט יד ולתמוך בכם בשעת צורך. זה הרי בדיוק מה שקורה לכם היום. תבחרו כתף ואל תתביישו להזיל דמעה, אם זה מה שבא לכם לעשות. צפויים מצבים לפיהם "מעז ייצא מתוק", כמו גם מצבים לפיהם עליכם להסיר את הכפפות ולהפעיל לחץ על מי שצריך.

בתולה
אתם עסוקים בנושא הזוגי. למרות הפיתוי לחפף, עדיף שתשמרו על שקיפות מוחלטת. לא כדאי להסתבך בשקרים ואפילו אם הם 'לבנים'. לא לשחק משחקים שעלולים לגרום לכם לתסבוכת. הדרך הקצרה והפשוטה ביותר להשיג התקדמות במה שקשור למערכות יחסים – ישירות ויושר. נסו להתפשר. לאנשים שונים יש צרכים שונים. לא שכחתם? זו תקופה המשוועת לבילויים בסביבה שופעת הדר, חן, מותרות ושכיות חמדה.

מאזניים
אתם פתוחים לקבל עצות מכל העולם אבל בסופו של דבר עליכם לשבת לבד ולהקשיב לקולות הפנימיים שלכם. מערכות היחסים האישיות שלכם מבוססות בחלקן על פנטזיה וכדאי ללמוד ולהבין מה עומד מאחורי הדברים. לא קל ללמוד מטעויות העבר אבל זה בהחלט מומלץ. אתם יכולים להרוויח ובגדול. זה הזמן לשוחח בגלוי על אודות משקעים שהצטברו, ולא לשמור דברים בבטן.

עקרב
אתם בוחרים להיעלב ולהרגיש מקופחים. זה חבל. דווקא בעיתוי הזה, כאשר אתם כביכול 'פורשים' מהמרוץ, יש מי שמתחיל לגלות בכם עניין. מפגש עם אנשים חדשים מוביל אתכם למקום בו אתם צריכים להיות. אל תפתחו ציפיות ולא תתאכזבו. מישהו אשר בשמו מופיעה האות גימל מתמרן אתכם. צפויים מצבים של תפנית דרמטית, מהפך והתחדשות כבירה. זהו עיתוי של רענון עוצמתי ושחרור מכבלי העבר.

קשת
המציאות היא לא מה שחשבתם שתהיה. עובר עליכם יום מעצבן. אתם מרגישים ריחוק ומסתייגים ממי שנמצא לידכם. דרוש לכם קצת שקט ובמקום זה הבית מוצף אורחים לא קרואים. נסו להתייחס למה שקורה בהומור. לפחות את שעות הערב אתם יכולים לבחור לבלות באינטימיות וברוגע. הרקיע קובע כי צפויים מצבים נפלאים, זוהרים ואופטימיים, אך רומז כי גם עליכם מוטל לעשות דבר-מה על-מנת להבטיח כי ההצלחה תהיה שלמה.

גדי
דווקא כשנדמה לכם שהיום כמעט אבוד, מתחילי לקרות כל מיני אירועים מוזרים. המציאות עולה על כל דמיון. אדם שלא תכננתם לראות מגיע מאי שם והמפגש המעניין מתרחש במקום מאוד לא צפוי. בכך הכל זהו יום מלא הפתעות, צאו מהמתח וקחו את הכל בקלילות, והשאירו זמן בשעות הערב להתבודדות ולחשיבה. צפויים מצבים מוצלחים והישגיים המושתתים על היררכיה כלשהי המשחקת לטובתכם, כמו גם על דמות בעלת עוצמה הניצבת לצידכם ותומכת בכם.

דלי
מומלץ להקדיש את היום למנוחה. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, אינכם זקוקים היום לחברים, במיוחד לא לכאלה שיספרו לכם את הצרות שלהם ולא ממש יקשיבו לכם. עליכם להגדיר גבולות ולשמור על המסגרת המתאימה לכם. תפרגנו לאחרים, אבל בשום פנים ואופן אל תוותרו על מה שמגיע לכם. נצלו את זמן האיכות שיש לכם עם עצמכם, בקריאת ספר טוב. צפויים מצבים לפיהם אתם מתלבטים בין ההיגיון לבין הרגש, כמו גם בין מצב יציב אך משעמם לבין מצב הרפתקני אך מסוכן.

דגים
עולם החלומות והפנטזיות מהווה עבורכם פיתוי תמידי. עליכם להשתדל להישאר מחוברים למציאות ולמחויבויות שלכם. אתם אנשי חזון שלא ממש מתעכבים על הפרטים הקטנים. חשוב להיצמד לאדם מעשי שיעזור לקרקע אתכם. מישהו אשר בשמו מופיע האות חית ישמור בהצלחה על האינטרסים שלכם. שמרו את כל המרץ לענייני עבודה. מומלצת יוזמה. זו תקופה של הצלחות עבור אלה מכם העוסקים בתחומים שהשתיקה יפה להם.

Back to top button