הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 11-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הריכוז והמיקוד עומדים במרכז הפעילות שלכם היום. אתם במרוץ מטורף נגד הזמן ומנסים להספיק לסיים פרויקט חשוב במיוחד. בקטע הזה, יש לכם מזל יותר משכל. למרות התכנון הלקוי אתם מצליחים לעמוד במשימה כמעט בלתי אפשרית. שזה לא יעלה לכם לראש יותר מידי. בדרך כלל אתם יותר מסודרים ומתוכננים וכך עדיף. מסר רוחני יומי רומז כי חשוב לנצל את השפע לא מחשש שהוא יסתיים אלא כדי לחגוג את החיים במיטבם.

שור
היצירתיות בשיאה. שיפור כלכלי צפוי להתרחש בימים אלה. יום מתאים במיוחד לרכישת נכס או להשקעות. את המתח המצטבר אתם יכולים לפרוק בפעילות גופנית, מוטב במשהו שקשור לשהות באוויר החופשי. אתם פתוחים לעשייה ולהצלחה. המשיכו בכיוון החיובי בו אתם הולכים, בנתינה ובעזרה לאחרים ואין סיבה שלא תצליחו. בכל הנוגע ללב ולרגשות צפוי לכם אושר גדול. שמחה אדירה. צפויה הצלחה רגשית שלא מהעולם הזה.

תאומים
הרקיע מעיף מבט הרמוני וממוזל כלפי כוכב מרקורי השולט בכם. יום מוצלח בענייני כספים. נוכחות של חבר מעודדת אתכם לנקוט בצעדים מעשיים לקידום המצב. שימו לב לאדם שהגיע ממרחקים, שמנסה למשוך אתכם לכיוון חדש ומרתק. הימנעו מהוצאות פזיזות. תקשורת עם מקצוען היא בעלת משמעות עליונה ותסייע לכם לעבור את האתגר המסתמן בצורה טובה.

סרטן
הרקיע משגר כלפיכם היבט מאתגר אך מסתורי. ניסיונות גישוש והתקרבות מגיעים מאדם שאינכם שמים לב אליו במיוחד. עשויה לצמוח התפתחות מפתיעה ומבורכת מקשר שלא צפיתם לו. אתם צריכים לנסות להתגבר על המעצורים שהצבתם לעצמכם בגלל דעות קדומות, אחרת תמצאו את עצמכם מפסידים בטווח הרחוק. לא נעים לכם להזכיר חובות שאנשים חבים לכם. אם זה מה שקורה, אין לכם עילה להתלונן.

אריה
אתם סובלים מעייפות בגלל עומס פעילויות שלא ניתן לדחותן. בשעות הערב תחושו הקלה, אך שיחה עם אדם שמקורב אליכם, תרגיז אתכם מאוד. אדם הפכפך מעורר את זעמכם ואתם מרגישים רצון חזק לנתק את הקשר. כדאי להתאפק עד שתירגעו קצת, מצאו את העיתוי הנכון לפעול. הרקיע רומז כי הנפש עלולה לתעתע בכם. אל תניחו לחרדות שווא להעכיר את איכות חייכם.

בתולה
למרות שיש קשיים, אתם מתקדמים. אתם מרגישים שאין לכם מספיק ניסיון חיים להתמודד עם כל מיני סיטואציות שמתעוררות אבל הרגישות, האמפטיה והסימפטיה מובילות אתכם לכיוון של ניצחון. יום טוב לקריירה וגם לחתימת חוזים הקשורים בלימודים. יש לטפח את המוטיבציה ולהתמיד. אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו לטובה בלב העניינים. אדם שאתם נוהגים להתנצח איתו, אומר מילים של טעם. תצטרכו לגלות רוחב לב ולתמוך בו.

מאזניים
המון התרוצצויות וסידורים גורמים לכם לסיים את היום במצב של תשישות. אתם מצליחים, למרות העייפות, להתחבר לתחושת הסיפוק על ההספקים הגבוהים ויש לכם גם קורת רוח שהצלחתם לעשות למען אחרים שזקוקים לכם. חשוב לזכור את תחושת העוצמה הפנימית גם בימים אחרים. נראה שהדברים עומדים להסתדר לטובתכם, אך עדיין יש קצוות שצריך לסגור ולתפור. מישהו מוכר לכם סיפורי אלף לילה ולילה. כדי לחשוף אותו, הניחו לו להאמין כי קניתם אותם.

עקרב
לאט לאט אתם מצליחים לנחות ולהירגע מהפנטזיות שהתעוררו בכם. התחלה סוערת של משהו שנראה כמו רומן מבטיח, דועכת. פספוס לא קטן בהתחשב בעובדה שלא כול יום אתם מוצאים את עצמכם מתלהבים כול כך. הדרך לפצות את עצמכם על התסכול הוא לבטא את העצמיות היצירתיות שלכם בתחומים אחרים. נסו להתמקד. אל תניחו לאיש להוליך אתכם שולל, ואל תשימו את מבטחכם באדם אחד בלבד.

קשת
יום נפלא. אתם מאוהבים באהבה. מגיבים באופן אמוציונאלי ורגשני על כל דבר שקורה לכם בתחום זה. כשהמצב טוב והעניינים מסתדרים, אתם מרחפים וכל שאר הבעיות פשוט מתגמדות. השאירו קצת כוחות וזמן להתמודד עם ענייני היום יום. חשוב גם לשקוד על פיתוח קשרים חברתיים אישיים מחוץ למסגרת הזוגית. צפויה הצלחה חברתי הודות לפעולה נועזת, אמיצה, הרפתקנית ולא מחושבת.

גדי
אתם מתגייסים לעזור לחברים שעוברים דברים לא קלים. השתדלו לא להזניח בן משפחה צעיר שעדיין זקוק לכם. יש לכם את היכולת לומר את הדברים הכי נכונים והכי מעודדים ברגע נתון, כל הכבוד לכם! כלל לא מפתיע שאנשים פונים אליכם לעזרה ויעוץ. יכולת הנתינה שלכם מרשימה בהחלט כשאתם רוצים ומתכווננים לעזור לזולת. הרקיע מבשר על הצלחה בכל תחום בו מעורב הממסד.

דלי
השקעה באנשים אהובים גוזלת את מרבית הזמן הפרטי שלכם. אתם זקוקים לזמן כדי להירגע ולאסוף כוחות. גם התחום האישי, כמובן, ממשיך להעסיק אתכם. הכי טוב היה אילו הייתם 'תופסים' כמה שעות של שקט כדי לעסוק במדיטציה או כל אמצעי אחר שייתן לכם לגיטימציה להיות לבד! הרקיע מבשר על ניצחון המושג לאחר התגברות על יריבים ומתחרים.

דגים
כדאי לכם לצאת לבילוי בחיק הטבע. מפגש לא שגרתי צפוי למי שיעז לנסות ולהרחיב את תחומי הנוחות. אתם צריכים למצוא דרך להתחזק ולהיפטר אחת ולתמיד מתחושת חוסר האונים שתוקפת אתכם, לעיתים קרובות מידי, בזמן האחרון. לא שאין לכם סיבות מוצדקות אבל זה לא ממש עוזר בתפקוד השוטף. הרקיע מבשר על דבר מה שעשוי לגרום לכם לחגוג ולהתהולל.

Back to top button