הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 31-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מגלים הבנה כלפי בני הזוג אולם דיבורים זה לא מספיק. עליכם להוכיח במעשים את הרצינות והנכונות שלכם. מי שאינו נמצא בקשר מוזמן להחליט. עדיף לקחת פסק זמן, לנוח ולחשוב מאשר להעביר מסרים סותרים שרק מעצבנים את כולם. תעזבו את מה שלא מתפתח באופן טבעי וקליל. לא בכוח! במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הראשון. בית זה מייצג בכל המפות את "כרטיס הביקור" החברתי של בעל המפה.

שור
יום של חופשה לא ממש מסתדר כפי שרציתם. לא קל לכם לשנות דרכי חשיבה שמושרשות עמוק מאוד אבל תחושות של תסכול גורמת לכם להגיע למסקנות בלתי מתפשרות. באופן כללי, אתם נמצאים בתקופה אשר מאפשרת לכם זמן נהדר לשינוי. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השני. בית זה מייצג בכל המפות את נכסיו של האדם בעולם החומר, כמו גם בעולם הרוח.

תאומים
אתם מוזמנים לצאת מהבית. פשוט להיכנס למכונית וללחוץ על דוושת הדלק. גם ההצעות הכי 'טובות' שיגיעו מכמה חברים, לא יצליחו לפתות אתכם לעזוב את השמש והאוויר הצלול, ובצדק. הזדמנות טובה לשיפור הקשר הזוגי. אין זה הזמן למחשבות עמוקות ולחשבון נפש. פשוט תזרמו ותיהנו מכול רגע בהווה. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השלישי. בית זה מייצג בכל המפות את התקשורתיות, כמו גם כישורים בהבעה ובמשא-ומתן.

סרטן
נדמה שאתם נותנים פרשנות שגויה ליותר מידי דברי שקורים בסביבה. האמת היא שקשה לכם להתבטא באופן ישיר וברור ואתם משליכים את אותה תכונה על האחרים. לפני שאתם עולים על בריקאדות, רצוי שתבררו היטב נגד מי המלחמה. יש ללמוד להתעמק בהבנת מסרים לא מילוליים. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הרביעי. בית זה מייצג בכל המפות את החום והאהבה, כמו גם את המוכנות והבשלות לחיי משפחה ובית.

אריה
הדמיון העשיר שלכם מסבך אתכם לעיתים בפנטזיות שלא מהעולם הזה. הרושם החיצוני חשוב לכם מאוד וזה גורם לכם לבזבז כספים רבים בתקופה בה אין לכם אפשרות אמיתית לעשות זאת. שיקול הדעת שלכם לא במיטבו ביום הזה. אל תתפתו לשום החלטה מחייבת, אף כי במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית החמישי. בית זה מייצג בכל המפות את הפעילות בשעות הפנאי, כמו גם את הצורך בהתענגות על מנעמי החיים.

בתולה
אתם מאוהבים ובעוצמה, אך עובדה זאת גורמת לכם מידי פעם לחרדה עמוקה ואז אתם מתרחקים. למדו לנצל את פסקי הזמן האלה בצורה קונסטרוקטיבית יותר על מנת לא להכניס את הצד השני ללחצים מיותרים. אתם כנראה זקוקים להוכחה שאוהבים אתכם למרות הכל. כמה שעות של בילוי משותף בארבע עיניים עשויות לפתור את הבעיה. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השישי. בית זה מייצג בכל המפות את הטוהר הרוחני, כמו גם את החריצות והמסירות.

מאזניים
אלת המזל מלווה את הניסיונות שלכם בתחום היחסים. אם אתם בקטע של מיסוד הקשר, זה היום המתאים לדבר על זה. מחזרים או מחוזרים? היום יאירו לכם פנים. תוכלו להגשים לפחות באופן חלקי תוכנית שמרתקת את דמיונכם מזה זמן מה. אל תיבהלו מהשינויים הנראים באופק. הכול לטובתכם. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השביעי. בית זה מייצג בכל המפות את הזוגיות, כמו גם את השותפויות העסקיות.

עקרב
יום מתאים לפינוקים מכל הסוגים. זה הזמן להזמין מקום בספא הקרוב ולא לוותר על עיסוי טוב שיחלץ את העצמות ויגרום לכם לרחף. רוח התקופה מזכירה לכם שיש צורך לחזור לשגרת אכילה נכונה וגם תרגול גופני מתון- יכול להועיל. את עודף המרץ תצליחו לפרוק בקלות בתנועה, הליכה או ריקוד. מומלץ בחום! במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השמיני. בית זה מייצג בכל המפות את החושניות, כמו גם את ההבנה העמוקה בנפש האדם.

קשת
בילוי של שעות ארוכות בבית, ממש לא עושה לכם טוב. כדאי לנצל את החוש התקשורתי והיכולת הרטורית שלכם כדי לשכנע את מי שצריך, לצאת מהבית לבילוי, רצוי בחיק הטבע. אתם מצליחים להשתחרר מתחושת המחויבות הכובלת אתכם. לכו עם זה עד הסוף. חופש! מגיע לכם! במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית התשיעי. בית זה מייצג בכל המפות את הלימודים הגבוהים, כמו גם את ההרפתקנות ויצר הנדודים.

גדי
מצב הרוח לא משהו היום, בעקבות 'התקפה' של פסימיות. יש לכם דרישות גבוהות מידי עצמכם וגם מאחרים. אתם מחפשים ריגושים כל הזמן. ייתכן כי האווירה התובענית שאתם משרים גורמת לתוצאה ההפוכה. יש לכם עוד מה ללמוד בתחום הזה. הימנעו מביקורת וחיכוכים עם אנשים שאתם רוצים לגרום להם להשתחרר ולהיות יותר ספונטאניים. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית העשירי. בית זה מייצג בכל המפות את ההישגים הקרייריסטיים.

דלי
אתם מקדישים יותר מידי זמן ומאמצים לפתור לבד בעיה הקשורה לשני אנשים נפרדים. מה שהיה יכול להועיל לכם היא התרחקות והתאווררות. כדאי לנסות. יש צורך שתשנו את הגישה לאהבה ותאפשרו לבני זוג פוטנציאליים להתקרב אליכם. גלו פתיחות. שמרו על רוגע ושלווה. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית האחד עשר. בית זה מייצג בכל המפות את הפעילות למען הקהילה והחברה האנושית, כמו גם את הנתינה.

דגים
היום יש רומנטיקה באוויר. דווקא בגלל זה עליכם להיזהר ולא לעשות שטויות שעלולות לעלות לכם ביוקר. אל תכנסו למשהו שאתם לא בטוחים בו. אל תתקשרו לאנשים לא מוכרים שאינכם בוטחים בהם ואין לכם דרך לברר פרטים עליהם. שימרו על גבולות ברורים עד שתלמדו עד כמה אפשר לתת אמון. יש להתגבר על הפיתוי לפרוץ גבולות. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השניים עשר. בית זה מייצג בכל המפות את עולם החלומות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button