הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 19-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
אנרגיות תובעניות זורמות מתוך הבית השביעי שלכם, בית הזוגיות, וזה אומר שתחום זה זקוק להשקעה גדולה יותר מאשר פרגנתם לעצמכם לאחרונה. מומלץ להקדיש מחשבה ולנתח מה באמת קורה. בירור ושיחה כנה מסוג כזה יעלו את רמת האינטימיות. זהו יום מתאים לחתימה על חוזים והתעסקות בניירת הקשורה לעניינים עירוניים. לאלה שמחפשים כעת עבודה- אם תנסו ותשדרו בטחון עצמי- תקבלו את מבוקשכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
יום מאתגר. לא בא לכם לשנות שום דבר אבל השינויים מתדפקים על הדלת. מה שמיוחד אצלכם הוא שאתם מצליחים למצוא את הטוב בכול מצב. אל תייחסו יותר מידי חשיבות לדברים שנזרקים לחלל האוויר, במיוחד מצד עמיתים לעבודה. יש מי שמנסה להרגיז אתכם ויהיה חבל אם תתנו להם להצליח. זה הזמן להשקיע בנתיב ההגשמה והמימוש העצמי, גם אם הדברים באים על חשבון הנתיב הרומנטי.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
אתם נכנסים לתלם. הפיזור והבלגן האופייניים לכם בזמן האחרון- נעלמים לאט לאט. תחושת הארגון והסדר מתחילה למעשה בכמה מישורים. אתם מבדילים הרבה יותר טוב בין עיקר לטפל. ההארה הפנימית שמדגישה את הצדדים שצריך לטפל בהם, גורמת להרגשה טובה במיוחד. אדם שעוסק בתחומים רוחניים ייתן לכם עצה חשובה, להקשיב וליישם. כ"תאומים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: תקשורתיות , חן וקסם אישי – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
נראה שחוש הצדק המפותח שלכם מסייע לכם לפתור בעיות של אנשים אחרים. כיוון שיש לכם מוניטין בתור 'לוחמי הצדק', סביר שיפנו דווקא אליכם. למרות ההתעסקות דורשת מכם השקעת אנרגיה וזמן יקר- אתם מסופקים למדי מתחושת החשיבות שהעניין מעניק לכם ומן העלייה במעמדכם החברתי. כ"סרטנים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: אכפתיות, חמימות ואהבת הזולת – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
אתם נופלים במלכודות שטומן לכם מישהו בעבודה. לצד המניפולטיביות יש לכם גם צד נאיבי שמאוד מבלבל את כולם. נסו ללכת ישר ולא לחפש קיצורי דרך שגורמים לכם לסיבוכים מיותרים. הסבירו לבן/ת הזוג שמפגשים חברתיים הם עבורכם זמן איכות. צאו לבלות בערב ביחד. ככה, אף אחד לא ירגיש מוזנח. כבני מזל אריה אתם נמנים עם יסוד האש הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד האוויר: על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר דלי.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
כיפת הרקיע הפרושה מעליכם מצליחה לנטרל את משקעי העבר, ונראה כי עד לשעות הצהריים המצב ישתפר בעקבות כמה טלפונים שיגרמו לכם להרגיש שאתם עדיין מבוקשים ומחוזרים. יהיו מי שיגידו כי רעיונותיכם מקדימים את זמנם. לאחר שתתברר הצלחתכם, הם יטענו לבעלות על רעיונות אלה. אנרגיה מיסטית מזמנת לכם מצבים שופעי מזל וברכה. אל תבזבזו אותם על רעיונות שאין בהם ממש.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
היום אתם מתחילים להבין שמוכרחים לשנות גישה ולהגיע לשיתוף פעולה עם מישהו בסביבתכם. לאחר שעייפתם ממלחמות, כל מה שנותר הוא לנקוט במדיניות של פשרה שמתקבלת על דעתם של כל הצדדים. דחייה של כל דבר שמבקשים מכם, במיוחד בעבודה, גורמת לרגשות תסכול. באישי צפויה התפתחות בקשר עם אדם חדש. אתם תמצאו שותף יצירתי אשר יחד עימו תצליחו לממש מיזם עסקי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
תחושת הקלה ורוגע זורמת אליכם. זמן טוב להגשים תוכניות לסוף השבוע, במיוחד בכל מה שקשור לפעילות משפחתית. היצירתיות והמקוריות בשיאן. הגיע הזמן להירשם לסדנא באחד מתחומי האומנות. נחוצה לכם מסגרת לביטוי פנימי. לפנויים: הערב כדאי לצאת לבלות. מפגש עם אנשים חדשים יניב תוצאות מפתיעות. האהבה אינה צריכה לגרום לכם להיסחף ברגשותיכם אל חופים אבודים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
צפויה נסיעה לאירוע חברתי. עימות צפוי על רקע תכנון פעילות לסוף שבוע. שקלו מחדש את סדר העדיפויות שלכם. בן/ת הזוג מגלה תמיכה ומעודד אתכם בקשר להחלטה בנושא שנוי במחלוקת. היכולת לשכנע אחרים בצדקת הרעיונות שלכם תסייע גם בעבודה. צפויה הוצאה כספית. נסו לחסוך בהוצאות השוטפות. מהלך מוטרף בשעות הערב יחזיר אליכם אהבה ישנה. אתם רוצים להביע את הערכתכם לאדם שתמך בכם. אם אתם מתלבטים בנוגע לדרך ולשיטה, העניקו לו משהו ממעשה ידיכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
יום לחוץ למדי. אתם עסוקים באלף ואחד סידורים ובקושי נשאר לכם זמן לעבודה. מזל שאתם יכולים להרשות זאת לעצמכם. יש מי שזוכר לכם 'חסד נעורים' ומאפשר לכם להתפנות לעיסוקים אישיים. אדם אשר בשמו מופיעה האות ריש מפעיל לחצים והעיתוי הגרוע עלול לגרום למריבה. כ"גדיים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: שאפתנות, הישגיות ועקשנות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
יש סיכוי טוב להתפתחות של רומן. אותו אדם שיכנס לכם לחיים ללא הודעה מוקדמת הוא בעל קסם אישי רב ועשוי לסחוף אתכם להרפתקה נהדרת. מצד שני, למרות ההתלהבות ההדדית, לשניכם דרוש המון מרחב, אז בבקשה.. להתנהל באיפוק ובלי לחץ. אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים להתבטא, כדאי למצוא דרך דיפלומטית ותזמון מתאים לעשות זאת. כבני מזל דלי אתם נמנים עם יסוד האוויר הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד האש: על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות טלה, קשת ואריה. בעיקר אריה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
ניסיתם מספר דרכים להשיג את תשומת ליבם של הסובבים אתכם אבל היום זה ממש לא הולך. יש לכם הרגשה שאתם מוזנחים ואתם כמהים לחמימות ולתשומת לב הניתנות לכם במשורה ובקמצנות. טכניקות רכות יותר יעשו את העבודה הרבה יותר ביעילות מאשר ויכוחים קולניים. זכרו כי כל סיום הוא רמז לתחילתה של פרשייה חדשה. אין טעם לשחזר את אכזבות העבר.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button