הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 28-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום רגוע. מצב הרוח שלכם נוטה לכיוון של התבודדות ומורה לכם להתרחק מכולם. דרוש לכם זמן למחשבות ולתכנון העתיד. תנו לעצמכם זמן להתחבר לקול הפנימי. הקצב האיטי בעבודה בתקופה האחרונה מאפשר לכם לקחת את פסק הזמן הדרוש. קשר מתגמל שנמשך כבר זמן רב מקבל גוון רומנטי. השפעות המגיעות ממרחקים [ייתכן מחו"ל], מיטיבות עם כל אורחות חייכם.

שור
מצבו של הרקיע הפרוש מעליכם משפיע לטובה על חיי אהבה ויצירה, אך לא ממש תורם לעסקים. יום לא יציב שגורם לכם, בסופו של דבר, לעייפות רבה. עליכם לנסות להיזהר ולהתרחק מאנשים כוחניים, שלא רק שאינם מתאימים לכם אלא גם מנסים לחתור תחתיכם, במיוחד כשמדובר בתחום העבודה. על מנת להימנע מנזקים עליכם להקפיד על אסרטיביות ולפנות לדרגים גבוהים יותר.

תאומים
אתם מאוד מתאמצים בעבודה אבל למרות העומס אתם מלאי מרץ ויש לכם יופי של מצב רוח. אתם מגיבים בחיוב להצעה לצאת ולבלות. אולי זה בגלל שאתם נראים טוב במיוחד, וחיזורים מהסובבים אתכם מרימים לכם את המורל. הנושא היחיד שעדיין יש לכם תלונות לגביו הוא אדם שתלטן שמשפיע עליכם בצורה שלילית. הרקיע מייצג מצבים של התלבטות אך גם של פסיחה על שני הסעיפים. בעצם, הוא קורא לכם לקבל החלטה.

סרטן
יום מאתגר. אם אתם רוצים להתקדם לעמדה בכירה יותר מהמקום בו אתם נמצאים כעת, תצטרכו להפעיל חריצות ויוזמה, קיטורים ותלונות לא יעזרו. תגרמו לממונים עליכם להרגיש שאתם ממלאים תפקיד חשוב ושהיעילות שלכם אינה עניין של מה בכך. על פי הנתונים המצטברים יוכלו "בעלי הדעה" לקבוע בבוא העת את החלטתם. התמדה מומלצת. זכרו כי יש מצבים בהם תיאלצו לוותר על נחמדותכם, ולחשוף את שיניכם מול מתחרים ויריבים.

אריה
אתם מתחילים ליהנות מההשקעה שלכם בזוגיות. יש ניצנים של התפייסות. הפסיקו להיות בחרדה לגבי העתיד. פשוט נסו לזרום בשיא הטבעיות עם מה שקורה. נסו גם לראות את התמונה הכוללת ולא את החלקים הנפרדים המהווים את פסיפס החיים שלכם. אל תושפעו ממה שאנשים סביבכם אומרים. צפויה לכם מניפולציה פיננסית אשר מעורבים בה כספים שהגיעו אליכם באמצעות מזל יותר משכל.

בתולה
הקצב המהיר וה-'אקשן' התזזיתי שאתם מפגינים, גורמים לאנשים אחרים לסחרחורת. קשה להתחרות בכם, במיוחד בתחומים בהם אתם מיומנים. פרויקט חדש שאתם עסוקים בהשלמת התכנון שלו, גורם לכם ללא מעט דאגות. עזרה שיציע לכם קולגה לעבודה, יכולה בהחלט להוות התחלה לתהליך חיובי של שיתוף מתמשך. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אדם רב פעלים נוטל אתכם תחת חסותו. זה הזמן להסתייע בקשרים שנרקמו בעבר.

מאזניים
השתתפות בפעילות קבוצתית תורמת הרבה לאגו הפצוע שלכם כדי שיתאושש. אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. תחושה של הצלחה מאפשרת לכם להגיע להישגים מרשימים בתחום העבודה. זה הזמן לקחת יוזמה ולארגן אירוע חברתי חוויתי. למרות המאבק הפנימי המתחולל בין הרגש וההיגיון אתם מצליחים להתקדם. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אתם פוסעים בבטחה אל ראש הסולם הקרייריסטי, אך עושים זאת עקב בצד אגודל.

עקרב
כוכב פלוטו שליטכם יונק מתוך גזרת רקיע המכילה (בין היתר) אנרגיות מהסוג העוקצני והביקורתי. התנהגות כוחנית שאינה מאפיינת אתכם, בדרך כלל, מובילה אתכם היום. נמאס לכם להיות 'ילדים טובים' ועכשיו מתפרץ הקיטור ואתם מרגישים צורך למרוד. יש מישהו שצריך לקבל מכם 'הרצאה' בדבר ציפיות מוגזמות. ההתנגשות היא כמעט בלתי נמנעת אולם זאת הדרך היחידה להתמודד עם המצב הלא יציב.

קשת
שיפור במצב הכלכלי נותן לכם 'זריקת מרץ'. זה הזמן להוציא קצת כסף על מתנות לעצמכם ולאנשים הקרובים לכם ולהתפנק. נסיעה לספא או בית מלון, שנראתה בעבר בלתי אפשרית, עולה על הפרק. הזדמנות של ממש להעמקת האינטימיות. לפנויים: אתם משקיעים הרבה בחיפוש אחרי זוגיות אך לא מצליחים למצוא את מבוקשכם. התמדה מומלצת. אנרגיה קוסמית קובעת כי זה הזמן להנאות חושים שאינו מושפעות מקולו של ההיגיון או של המסגרת המחייבת.

גדי
הזמנה לאירוע חברתי מרגיזה אתכם בגלל שנראה לכם שהסיבות והכוונות אינן תואמות את המילים הנאמרות בקול רם. שמרו על זכות השתיקה. בסופו של דבר, עליכם לעשות את מה שתרגישו כנכון, גם במחיר ביקורת מצד אנשים אחרים. אתם חייבים להפנים שאי אפשר לרצות את כל העולם. הכי חשוב הוא שתלכו לישון בלילה עם מצפון נקי. אנרגיה קוסמית קובעת כי צפויה הצלחה בהימורים או בעסקים המושפעים מעונתיות.

דלי
כמות גדולה של כאב לב ועוגמת נפש יכולים להיחסך מכם אם רק תשכילו לא להקשיב לדברים שמישהו מנסה להשמיע לכם כמעט בכוח. התרחקו ממצבים של 'ברירת מחדל'. מצאו דרכים חדשות להרחיב את האופקים שלכם. צאו לפגוש אנשים חדשים. יש כל כך הרבה דברים שאתם יכולים לעשות והכל, באמת שהכול תלוי בכם. אל תניחו לתחרויות לגרום לכם לסגת. להיפך, הן צריכות לדרבן אתכם להישגיות יוצאת דופן.

דגים
מצב מעניין מתפתח בבית. אווירה חיובית תאפשר לקבל החלטה משותפת. תוזמנו לאירוע של ציבור אנשים בעלי עניין משותף. מידע שתחשפו אליו יגרום לכם לשנות את דעתכם בעניין חשוב. התוצאה היא ויכוח לוהט שיסתיים בצורה הומוריסטית ומפתיעה. הכי חשוב- לשמור על איזון. אם אתם מתאהבים באדם מדהים, אל תחפשו אצלו מרגוע או יציבות. כזה הוא טבעו, להדהים ולהמם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button