הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 06-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
עליה במתח ותחושה של בלבול רגשי מאפיינת את שעות היום הזה. כדאי לנסות לגלות סבלנות כלפי הסביבה. מצב הרוח קרבי עלול לגרום לעימותים. ויכוח שיתפתח משטות עלול להתדרדר. דרושים וויתורים משני הצדדים על מנת להגיע להבנה מינימאלית. יש לגלות משנה זהירות בדיבור. אתם נוטים להגיש הצעה לאדם שאין לו מושג על אודות מה אתם סחים. כדאי שתקיימו שיחה לטובת תיאום ציפיות.

שור
המשיכה שלכם לריגושים גורמת לכם להיקלע לנסיבות שמסבכות את החיים. רצוי להאט את הקצב ולקחת את אירועי היום בקלות. אתם מתוסכלים והבעיה נעוצה בדאגנות יתר. הרצון לשפר את המצב גורם לכם לנקוט בפעולות משוללות יסוד הגיוני. חלוקת תפקידים ויעילות, ישפרו את ההרגשה הכללית. זה יום בו תזדקקו לטאקט ודיפלומטיה. מותר לכם להאמין כי אי אפשר בלעדיכם, אך אל תעמידו דברים במבחן.

תאומים
יום מלא אקשן ואתם מוצאים את עצמכם מוקפים אנשים במשך כל היום ואין לכם רגע פנאי לעצמכם. מה שקורה בזוגיות נתון במידה רבה להשפעה שלכם. יש לכם את הפריבילגיה לקבוע את הקצב. אז קחו את ההזדמנות בשתי ידיים. מי שלא נמצא כרגע בקשר ומעוניין בכך, צריך לפעול בצורה יצירתית. מומלץ לצאת לבילוי לא שיגרתי. היצמדות אל הקיים מסייעת לכם להימנע מהרפתקאות חסרות תכלית.

סרטן
אתם 'מצליחים' להעביר לאנשים קרובים מסרים מבלבלים לגבי הרצונות שלכם. נסו להיות יותר ברורים. הגדירו קודם כול לעצמכם מה בדיוק אתם מעוניינים להשיג. סוף השבוע הזה אינו מתאים לשיחות נפש מעמיקות ובירורים לגבי מידת מחויבות רומנטית. בילוי קליל ולא מחייב יתאים לכם במיוחד. העושר יגיע בעקבות האושר. בקרוב, קשרים חברתיים עשויים לקדם את הקריירה שלכם. אם רק תבקשו, אדם רב פעלים יעניק לכם את חסותו.

אריה
אורחים מגיעים אליכם באופן לא צפוי ומעניקים לכם אפשרות לביטוי עצמי. אתם מגיעים לתובנות חשובות. מישהו מבני המשפחה נמצא בנסיעה במקום רחוק יחסית מהבית. עובדה זאת גורם לכם להרגיש את היכולות שלכם להתנהל באופן עצמאי ויצירתי גם ללא 'תמיכתו'. גילוי מעניין הדורש מחשבה. אין ספק שיש צורך דחוף להסיק מסקנות. אל תהיו כה קדושים ותמימים כאשר מדובר בקשר עם אדם מתוחכם וערמומי.

בתולה
למרות האקשן אתם רגועים הרבה יותר מאשר הייתם בימים האחרונים. הביטחון העצמי חוזר אליכם בגדול וגם המחשבות החיוביות. שינוי זמני לרעה במצב החומרי לא משפיע עליכם כמו בעבר. אתם שומרים על אופטימיות ופתוחים להצעות שאו טו טו יגיעו וגם יפתיעו. יופי של גישה. ייתכן קיפאון מסוים ביחסיכם עם אדם שאתם מחבבים, הניחו לדברים להתגלגל.

מאזניים
יום של מחשבות חיוביות. יוזמה ואקטיביות מאפיינות יום זה. אתם מספיקים המון וזוכים לשבחים ומחמאות מאנשים סביבכם. זה כמובן מעלה לכם את המורל וגורם לכם להרגיש טוב לגבי עצמכם. נצלו את ההזדמנות של האווירה הטובה ושעת הרצון כדי לשפר יחסים שהתקלקלו לאחרונה. זו תקופה טובה להשקיע בעצמכם. יש מקום לבחון אפשרות הקשורה בלימודים.

עקרב
כוכב פלוטו השלט בכם מתעמת ברקיע עם השמש בהיבט מאתגר (180 מעלות) ולכן, כמעט כל מילה שיוצאת לכם היום מהפה, מתפרשת בצורה הפוכה ממה שהתכוונתם לה. התדמית שלכם נפגעת ונוצר הרושם שאינכם יודעים מה אתם רוצים. מצב הרוח קודר למדי מכיוון שאתם מרגישים שהתקשורת עם הסביבה משובשת בצורה רצינית וקשה לכם למצוא את עצמכם בתוך כול הבלגן שנוצר. יש גם ימים כאלה. אין הרבה מה לעשות. חכו למחר.

קשת
יסוד האש זורם אל גזרת מזל קשת וקובע כי זהו יום שמתאים לבילוי מחוץ לבית. לפנויים יש סיכוי מצוין להכיר מועמדים המתאימים לקשר זוגי. בעיקרון, גם אם אתם נמצאים במערכת קבועה, הרגש הדומיננטי הוא מחנק. יש לכם צורך להתאוורר, להתרענן ולהתחדש וכמובן להיות עם אנשים חדשים. אל תתרגשו מתוכניות המשתבשות ברגע האחרון ויתכן שאף מתבטלות. הכינו מראש תוכניות חלופיות. העיקר שאת הערב תבלו בחברה טובה.

גדי
כוכב סטורן השולט בכם מוצא את עצמו בקונפליקט כלפי השמש בהיבט דיסהרמוני. צפויים חיכוכים עם אדם קרוב בגלל אי הבנה. האבסורד הוא שהרצון שלכם לקירבה מוצא את דרכו החוצה בצורה תוקפנית ותובענית. פעולה רכה יותר והפעלה של טקטיקה מתוכננת מראש, יקדמו אתכם הרבה יותר. הרבה תלוי במידת הפתיחות שלכם לשמוע מה יש לצד השני לומר, כולל טענות ותלונות. לימדו לקבל ביקורת מבלי להיפגע.

דלי
שמועות עקשניות שמגיעות לאוזניכם גורמות לכם לשנות פאזה כלפי אדם בו אתם מתעניינים על רקע רומנטי. אתם צפויים להשתתף באירוע בו תמשכו הרבה מאד תשומת לב. כדאי לשים לב למה שקורה ברקע. נסו למצוא אדם קרוב שיעזור לכם לבדוק את הנעשה, גם מתחת לפני השטח. ובהמשך, אם אתם מאצילים מסמכותכם לאחרים, אל תמנו לעצמכם שליחים חסרי תבונה.

דגים
חבל שאתם לא לומדים מכישלונות ולא מיישמים מסקנות בקשרים אינטימיים. את המתח הנוצר היום בקשר, אתם בהחלט יכולים לזקוף "לזכותכם" המלאה. הוא יתפוגג כשאתם תחליטו לוותר על הרצון לשליטה. נסו לשמוח ולהסתפק במסגרת הכללית של הדברים בלי לרדת לפרטים המעיקים. אל תניחו למשחקי כבוד לשבש קשר שנרקם בעמל רב. מוטב להניח בצד את האגו ולעבוד עם ההיגיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button