הומאופתיהרפואה משלימה

טיפול טבעי בסכרת בעזרת הומיאופתיה

ההומיאופתיה יכולה למנוע התדרדרות של היחלשות הלבלב בסוכרת בוגרים ואף התחזקותו, ובסוכרת נעורים גם אם תופסים את התהליך בהתחלה.

לחטוף סוכרת נעורים בגיל הילדות או הנעורים, כשכול טיפה של חיות רוצה לקפוץ לרוץ לשיר לרקוד להשתולל, ואז פתאום צריך לחשב מתי לאכול, כמה לאכול כמה להזריק… כן ילדים ונערות ונערים בחורים ובחורות צעירים שכול עולם פתאום משתנה ביום אחד, פתאום המזרק הוא החבר הצמוד והחשוב ביותר.
איך להימנע איך לעזור מצב זה שתוקף בימינו כול כך רבים וטובים?

סוכר לבן?

סוכר לבן הוא הרעל מספר אחד המוחדר לגופינו ללא השגחה, 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, ארבעה שבועות בחודש, 12 חודשים בשנה, 20-30-40-50 שנה עד שהמערכת פשוט קורסת.

הסוכרת איננה תוצר דווקא של השמנת יתר, לא. היא יכולה לתקוף כל אחד כמעט עם נטייה תורשתית לחולשה בתפקודי לבלב, עם נטייה תורשתית לצורך במתוקים, או נטייה נרכשת לאהוב מתוק מעבר למה שהגוף מסוגל לעכל ולתפקד בעודפים שמעמיסים עליו, סוכרים ריקים מתוכן אקונומי לגוף אכן נאגרים כסוכר, ויש כאלו שלא, אצלם זה פשוט נשרף, אך משאיר את עקבותיו במערכות השונות, הרעילות נשארת, הקושי של הלבלב לעבוד ביתר הופך ליותר קשה עם השנים הקושי לספק את כמות החומרים שמפרקים כסוכר ויודעים איך לעבד אותו בתוך הגוף, ואז הסימפטומים נוחתים על הילד/נער/בוגר ככה פתאום ביום בהיר, פתאום הוא צריך המון כול רגע לעשות שתן, פתאום הוא עייף ולא מתפקד וצמא לאורך כול היום לא משנה כמה הוא שותה הוא עדיין צמא, פתאום הוא מאבד פוקוס בראייה ואם זה נמשך לאורך זמן הוא יוצא מתפקוד.

הסוכרת מתאפיינת בקושי בחילוף החומרים, ואז הסוכר מצטבר בדם ללא יכולת להתפרק, ואז או שהלבלב מחליט לשבות לגמרי ותפקודו וזוהי סוכרת סוג 1 נעורים, במידה והלבלב ממשיך לפעול רק נהיה עצלן ולא עומד בקצב זוהי סוכרת סוג 2 סוכרת מבוגרים -למה מבוגרים כי הרבה מבוגרים לוקים בה ואו נשים בהריון.

ומה עם סוכרת נעורים?

סוכרת נעורים נקראת על שם גיל הנעורים – פורצת בגילאים צעירים עד גיל 40 לערך. האינסולין מפסיק להיות מופרש, הלבלב על תאיו נהרס ומפסיק לפעול, נוצר חוסר באינסולין. שעליו צריך לפצות בהזרקת אינסולין, בסוכרת מבוגרים שמתפתחת בגיל מאוחר יותר מגיל 40 הלבלב מייצר לא מספיק אינסולין, על מצב זה אפשר להתגבר ואפילו להבריא לגמרי על ידיי התאמת תזונה, הומיאופתיה ופעילות פיזית מתונה כמו: הליכה, רכיבה על אופנים, שחיה, טאי צ'י, יוגה, פלדנקרייז ועוד.

כמו בכול מחלה אחרת, גם כאן אם האדם לא עושה את הטוב ביותר עבור גופו -גופו מחזיר לו באותה מטבע, בעיות שונות עלולות להיווצר מחוסר הקפדה על נתינת תנאים להחלמה, במערכת הלב כלי הדם העיניים הרגליים פצעים שלא מגלידים בעיות בכליות ועוד.

ההומיאופתיה יעילה כעזרה בשני סוגי הסוכרת, יכולה למנוע התדרדרות של היחלשות הלבלב בסוכרת בוגרים ואף התחזקותו, ובסוכרת נעורים גם אם תופסים את התהליך ממש בתחילה אפשרי אפילו לעורר את התאים.

אך יש להבין כל מצב פיזיולוגי מבחינה הומיאופתית שורשיו הן במישור הרוחני אנו לא מטפלים במחלות, אנו מתקנים את הגורם להיווצרותם. והגורם תמיד נמצא במישור לא פיזי.
קרדיט: ד"ר -.
לרשימת מטפלים בהומאופתיה לחצו על הקישור

Back to top button