הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 20-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
סוף סוף נפל לכם ה'אסימון'. אתם משקיעים זמן בתכנון סדר יום מאורגן יותר. יש לכם הרבה עבודה לעשות בתחום זה. הנטייה "לכבות שריפות" תואמת את האימפולסיביות הטבעית שלכם. זאת לא בושה לבקש עצה מחברים. שיתוף פעולה ייצור תחושת אינטימיות אמיתית המבוססת על עזרה הדדית. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
אנרגיות מאתגרות פזורות כעת על פני המפה האסטרולוגית שלכם. בעקבות מסר שקבלתם ממישהו אתם מרגישים לחוצים וכאילו 'אתם לא עומדים בציפיות'. במקום להיות מרוכזים בעלבון ובכעס מומלץ לבדוק מול הצד השני את רגשותיו. היום תגלו שההרגל שלכם לדחות כל משימה, יכול להוציא אחרים מן הדעת. דבר זה יוצר מתיחות עם בני משפחה וחברים. קחו אחריות אישית ועשו מאמץ אמיתי לשינוי. פידבק חיובי לא יאחר להגיע.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
כוכב מרקורי שליטכם מקיים יחסים יפים עם אלמנטים קוסמיים חומריים. אולי לעסקים זה יום טוב אבל בזוגיות- יש מקום לשיפור. אתם מרגישים טוב לגבי עצמכם ולא מעלים על הדעת שיכול להיות שאתם טועים או מרגיזים מישהו אחר. כדאי לתרגל כישורי תקשורת ולנסות לברר בצורה אסרטיבית מה מצפים מכם. צפויה הפתעה אישית בימים של סוף השבוע. בימים אלה יחול שיפור גם בתחום המשפחתי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
יום מלא אהבה. אתם מוקפים שאנשים שמחפשים את קרבתכם בכל מחיר. לכם קשה להחליט איזה קשר אתם באמת רוצים. הדבר עלול לגרום לבלבול ולמתח. אם לא תבהירו את עמדתכם אתם עלולים להיכנס למצבים מביכים בהמשך. האמת היא שלא ממש מתחשק לכם לעימותים ולהסברים מסובכים. אתם נהנים מכל רגע של הערצה. כבני מזל סרטן אתם נמנים עם יסוד המים הנחשב ליסוד ש-'הולך' טוב עם יסוד האדמה. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות גדי, שור ובתולה. בעיקר גדי.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
יום טוב. אתם עסוקים מאוד בארגון והפקה של אירוע חשוב. היצירתיות שלכם מאפשרת לכם להתגבר על מגבלות פיננסיות. אל תדאגו יותר מידי, התוצאות תהיינה מרשימות. רצוי שתמצאו ולו זמן קצר להירגע על ידי מדיטציה. דמיינו את עצמכם טובלים בתוך אגם בצבע זהב (אחד מצבעים שמאפיינים אתכם). כ"אריות" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: כריזמה, דרמטיות ומנהיגות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
תשומת הלב שאתם מקבלים, גורמת להרגשה טובה במיוחד. אתם די מרוצים ממה שקורה בשטח, במיוחד לאור 'החגיגה' שמתרחשת בתחום הזוגי. תחושות טובות גם על הרקע החברתי. מישהו שאנשים נוטים להעריץ, לא ממש מרשים אתכם. נראה כי אתם מזהים בו פן מזויף כלשהו. כ"בתולות" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: סדר, ארגון, דייקנות ומשמעת עצמית- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
מצב מביך עלול להתעורר כאשר חברים קרובים יגלו שאתם מסתירים מהם סוד. למרות שנדמה לכם שאתם ממש בסדר ולאף אחד לא איכפת, תתפלאו לגלות שגם שקרים לבנים מזיקים. גמישות מחשבתית תועיל לכם היום. אל תסתתרו מאחורי פעלתנות ועשיית יתר. אל תגנבו את ההצגה מאדם שהיה אמור לעמוד במרכזה. אם אתם מוצאים פגם כלשהו בקשר שעד עתה הותיר רושם נפלא, ייתכן שאתם מגלים ביקורתיות רבה מדי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
אתם מאוד רגישים לביקורת, במיוחד כאשר זה בא מבן/ת הזוג. היום יתאימו לכם בילוי שקט ושיחה מלב אל לב. אתם מרגישים צורך לפצות את עצמכם, אך כדאי שתשאירו את כרטיס האשראי בבית. שמרו על זרימת האנרגיה החיובית. צפוי לכם עומס אבל אתם תעברו את הקשיים בהצלחה. כבני מזל עקרב אתם נמנים עם יסוד המים הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד האדמה: על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות שור, גדי ובתולה. בעיקר שור.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
השבוע מסתיים ואתם מרגישים כאילו נחוצה לכם חופשה ממושכת, וזאת בשל מצבו העדין של כוכב יופיטר שליטכם. קחו לעצמכם מרווחי זמן בין פעילות אחת לשנייה והשאירו מרחב למנוחה. בתחום החברתי אתם נהנים משפע הזדמנויות. נצלו כל רגע לבילוי והכרויות חדשות. אתם עושים מחווה כלפי אדם שלא ממש מוקיר לכם תודה. מצד שני, נראה כי לא היו לכם אשליות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
הוצאות בלתי צפויות נוחתות עליכם כאילו משום מקום. אם אתם מגלים שיש לכם קשיים במישור הכלכלי יותר ממה שחשבתם, נסו להיות מאופקים ולא להיכנס ללחץ. אין לכם סיבה לדאוג יותר מידי. תצטרכו להתרגל לחיות ביתר צמצום וגם להכניס למסגרת את בני המשפחה. יתכנו עימותים על רקע זה אבל זה מה שהמצב מצריך בשלב זה. כבני מזל גדי אתם נמנים עם יסוד האדמה הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד המים. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות דגים, עקרב וסרטן. בעיקר סרטן.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אירוח חברים אצלכם בבית גורם לכם לתחושת מתח, וזאת בשל האנרגיות הסוערות בבית השלישי שלכם, בית החברה. בסופו של דבר, הערב יעבור בהצלחה מרובה ואתם תופתעו מרמת הפרגון שתקבלו. האירוע הזה בא להזכיר לכם שיש לתת יותר אמון בבני אדם ובעיקר להדגיש לכם כי- הביקורת העצמית שלכם ממש מוגזמת. נסיעה מתוכננת מראש יוצאת לפועל אך בשינוי תאריך.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
אנרגיות נפלאות מגיעות אליכם מגזרת מזל בתולה הממוקם קוטבי לכם. יום טוב עובר עליכם. אתם חשים התעוררות בגלל מזג האוויר המשתנה המשפיע עליכם לטובה. נצלו את המרץ והאנרגיה החיובית בתחום החברתי. ישיבה בבית מול הטלוויזיה, לא תוביל אתכם לשום מקום ממנו תוכלו לקדם את ענייניכם. מפגש חברתי אליו תוזמנו –יפתיע והנאתכם מובטחת. אתם משתדלים ללכת בין הטיפות בעימות שאין לכם חלק בו, אך אין סיכוי שתוכלו להשביע את רצון כולם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button