הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 04-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יש מקום לשפר את האווירה בבית. המתח שנוצר בעקבות שיחה טעונה, מאפשר ראיה שונה של העובדות ואילו הפרספקטיבה החדשה שנוצרה, מציינת בעצם את תחילתו של תהליך של שינוי חיובי. תתחילו לתבוע את מה שמגיע לכם בזכות ולא בחסד. לפנויים: זה לא הזמן לפצוח בקשרים רומנטיים. חכו בסבלנות, מכיוון שבעתיד הקרוב צפויה הצלחה רומנטית בעקבות מפגש אקראי.

שור
היום אתם זקוקים להרבה תשומת לב. מי שנמצאים בקשר, כדאי שתעזבו את מאבקי הכוח והשליטה ותראו קצת רגשות. תתפלאו לגלות שבני הזוג כמהים לגילויי חיבה בדיוק כמוכם. יום מצוין לאינטימיות. לפנויים: בערב אתם מוזמנים לצאת לבלות, לרקוד או לשמוע הרצאה. בכל מקרה, אין מה להישאר לבד בבית ולרחם על עצמכם. חילופי עונות משפיעים לטובה על המתרחש איתכם בנתיב הרומנטי.

תאומים
אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לאירוח חברים בביתכם. יום עמוס וכבד במידה מסוימת. אל תשכחו להשאיר זמן למנוחה. מבחינה פיסית יש לכם המון כוחות אבל מבחינה נפשית אתם זקוקים לתמיכה מבני משפחה ששוכחים לעיתים שצריך להתחשב גם בכם, להפשיל שרוולים ולהתגייס לפעילות. חלוקת סמכויות. הדרך אל התהילה, קצרה מששיערתם, אך אין פירוש הדבר שצריך לשבת באפס מעשה.

סרטן
יום מצוין במיוחד עבור מי שמעוניין למצוא מישהו לבלות איתו את הימים והלילות הקרובים. אתם מרגישים טוב וגם נראים נפלא, כך שכלל לא מפליא שאתם נהנים ממחמאות וחיזורים. הכי חשוב ליהנות מהמצב ולהקפיד להחזיר פה ושם מילה טובה, במיוחד למי שמגיע. נראה שאתם נמצאים בפתחה של תקופה בה תינעלנה מאחוריכם דלתות ישנות ובמקביל, תיפתחנה בפניכם דלתות חדשות.

אריה
אתם חסרי מנוחה ומתרוצצים בין מקום בילוי אחד לשני. חיפוש אחר האהבה האידיאלית וחוסר הרצון להתפשר, מותירים אתכם מותשים. במצב חולשה זה אתם עלולים להתלהב בקלות ולהיסחף ללא גבולות ובלי להתחשב יותר מדי בחוקים חברתיים מקובלים. יש מצב שתפגשו בן/בת זוג שיידבקו בהתלהבות שלכם. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון: מנהיגות, אסרטיביות, מלכותיות וסמכותיות. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא דלי, שתכונותיו הן: מקוריות, גאוניות ופשטות.

בתולה
ברמה העקרונית אתם מתערבים יותר מדי בעניינים של אחרים. קחו את הזמן ואת כושר ההבחנה המעולה שלכם לכיוונים הדרושים כדי להגדיר גבולות. אולי יש לכם כוונות טובות אבל אנשים שמעורבים איתכם לא מרגישים כך בהכרח. אתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים בכלל לא נעימים. פשוט תרפו ותנו לאחרים לנהל את ענייניהם הפרטיים באופן עצמאי. השלווה האמיתית מתחילה בכם. אין סיכוי להתרחשותו של דבר-מה טוב, כל עוד בליבכם שוכן הר געש. היפטרו מן המהומה הפנימית שלכם.

מאזניים
אתם במצב רוח רומנטי אך יכולת "השיווק העצמי" לא ממש פועלת במיטבה. בעצם אתם מרחיקים מעצמכם את האנשים שיכולים לעשות לכם טוב על הנשמה וגם כאלה שפשוט רוצים בקרבתכם. הורידו את רמת הביקורת ותנו לעניינים להתגלגל באופן ספונטאני וטבעי. גם אם לא יתרחש מהפך של ממש, תוכלו ליהנות מההווה. על מנת להתאחד עם האור הגדול תצטרכו להיפטר מן השתוקקות, כולל זו הגורמת לכם להשתוקק להתאחד עם אור זה.

עקרב
התרחקו מאנשים אגרסיביים ובעלי אנרגיות שליליות. גם מפטפטנים! אתם מחפשים את השלווה, ההרמוניה והמנוחה ואין לכם שום צורך להתחבר דווקא עם מי שמנסה להקים מהומה רבה על לא מאומה. האמינו ביכולות שלכם ובכן בכושר השיפוט. יש לנסות ולשמור על אווירה רגועה גם בבית וגם בחוץ. השאר יסתדר מעצמו. אל תיצמדו אל עקרונות ואל תתגאו בהם. ההיצמדות אל עקרונות גורמת לאנשים שלא להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו, אלא להחיל עליו עקרון שאינו מצריך מאמץ מחשבתי.

קשת
ההיבט שמתקיים בין גרמי השמיים לבין כוכבכם יופיטר, יוצר אצלכם צורך כמעט אובססיבי לבטא את עצמכם בכל סיטואציה. אל תתפלאו אם ב"סוף היום" מגישים לכם את החשבון והמחיר. לעיתים יקר ומעייף! יש עוד אנשים בסביבה שיש להם מה לומר ויש גם כאלה שיש להם דעה שונה משלכם. הגשמת החזון האישי חשובה מאוד אולם צריך לדעת לוותר ולו גם באופן זמני.

גדי
אתם מקבלים הצעה שקשה לסרב לה. הזדמנות לטייל ולכייף בלי שתכננתם, קורצת לכם מאוד. דווקא בגלל שאין לכם אפשרות לצאת לחופשה של ממש, פסק הזמן שמתאפשר, בהחלט ממלא את המצברים ומהווה הצלה גדולה. אם תשימו לב, תגלו שיש לא מעט אנשים שרוצים בטובתכם ומפרגנים לכם. השלווה חוזרת לשכון במעונם של אלה מכם אשר אהבתם עברה לאחרונה שדרוג והתחדשות.

דלי
גם אם הסגנון הסטייליסטי לא ממש מדבר אליכם, הרי שהיום מומלץ לכם לאמץ אותו. יש לכם אפשרויות רבות לבחור מהן אבל אתם מתקשים להחליט מה באמת אתם רוצים. במיוחד קשה לכם להתפשר. אנשים סביבכם מרגישים מבולבלים ולא מסוגלים לתת מענה לדרישות המעורפלות שלכם. כדי לשנות את המצב עליכם להאמין שאתם יכולים להשיג כול מה שתירצו. היקום מחכה. רק תזמינו, אבל…. תדייקו.

דגים
יום שבמרכזו המשפחה והבית. התחום הזוגי זוכה ל"שיעור". העיקר הוא שלומדים מכל הזדמנות. חבר טוב מבקש טובה שאינכם רוצה למלא. המצב המביך נפתר עד סוף היום. אדם שהרשים אתכם מאוד, מגלה יותר מידי מידע וגורם לכם לראות אותו באור שונה לחלוטין. אם אתם חשים חסרי סיפוק ונחת, צאו לחפש את הנתיב אשר יגוון וירענן את חייכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button