הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-01-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

הורוסקופ מזל טלה: תופעה קוסמית משליכה אתכם אל עולם הדמיון וההשראה. תחום אומנותי מושך את תשומת ליבכם ועליכם לקבל החלטה עקרונית שמותר לכם ליהנות גם ללא מטרה מוגדרת של רווח כספי. יהיה מי שיעביר ביקורת אבל מומלץ שתתעלמו ותמשיכו בכיוון להגשמת הביטוי האישי. הדמיון המפותח שלכם יהווה יתרון בולט על פני האחרים. רעיון מצחיק ומשעשע יעניק לכם עדיפות על המתחרים. במצב כזה כדאי לנסות כיוונים רבים ככל האפשר, ולא להיצמד למגוון מצומצם של אפשרויות.
בקריאת העתיד בשיטה המכונה ביבליומנסיה [הפלת גורלות באמצעות דפיו של ספר המהווה מעין מורה דרך] עלה בגורלכם המסר הבא: ידע רוחני הוא משאב, וכמו כל משאב אחר, הוא מוגבל בגודלו. עשו הכול כדי להקדים את האחרים בהשגתו.

הורוסקופ מזל שור: תסיסה ועצבנות מלוות אתכם ביום הזה. יום בכלל לא קל. עליכם לוותר על דברים שהתרגלתם אליהם ומשימה זאת גורמת לכם לקשיים לא מבוטלים. האמונה באמת הפנימית וביכולת שלכם לקבל את מה שאתם רוצים באמת, תהווה מדרגה שתאפשר דילוג למודעות משופרת. הסובבים אתכם אינם מבינים דבר וחצי דבר בעסקיכם, אך הדבר לא ימנע מהם להציף אתכם במבול של עצות.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 371: הקלף מבשר על תקופה בה צפויה התנהגות קיצונית בכל התחומים, הן לחיוב והן לשלילה – כמו גם על הגשמה עצמית בתחומים המעניקים צורה למופשט, כגון עיצוב ואדריכלות.

הורוסקופ מזל תאומים: הרקיע משגר אנרגיות מחשמלות הישר אל כוכב מרקורי שליטכם. צפוי פרץ של פעילות נמרצת שאינה אופיינית לכם, שמגיע בעיתוי המדויק והנכון ביותר עבורכם. מומלץ לגלות גמישות וספונטאנית ולא לנתח עם זכוכית מגדלת כל מה שקורה. אתם חשים צורך לצאת מתחום הדמדומים של דחיית ביצוע משימות. הארה ו'נפילת אסימונים' פנימיים מביאות אתכם להרגשה נפלאה של מיקוד ומרכוז.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של תנין: התנין הוא סמל עתיק להתחדשות וזרימה עם נתיב הגורל. התנין איתנו עוד מתקופת הדינוזאורים. המסר הוא – יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים.

הורוסקופ מזל סרטן: תחום הקריירה הכול זורם על מי מנוחות. למרות עומס עבודה אתם מרוצים ומרגישים מוערכים. בתחום הזוגי אתם מרגישים מאוכזבים קשות ומתלוננים הרבה. בן/ת הזוג שלכם מהווה מראה עבורכם. כדאי לבדוק את הנושא לעומקו באובייקטיביות מקסימאלית, גם אם בהרבה תחומים אחרים אתם לא מוצאים שום דבר משותף. הפסיקו את האשמות וקחו אחריות. צפו לתוספת כספית או לקידום.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפים ששמה מיסטית עתיקה, עלה בגורלכם קלף האיש הבודד: הקלף קובע כי אם אתם מוצאים את עצמכם בקשר שאינו מסוגל להשביע את הפן הרוחני הטבוע באופייכם, כדאי שתשקלו מחדש את העניין כולו.

הורוסקופ מזל אריה: תחושת התקיעות מתחלפת במהירות ברוח הרפתקנית השוטפת אתכם בגל של אנרגיות חיוביות. אתם יוזמים ויוצרים קשרים עם אנשים שרק חיכו לצעד ראשון מכם. קשר עם אדם אשר בשמו מופיע האות 'א' מתאפשר פתאום לאחר תקופה ארוכה של קיפאון. המיקוד שלכם צריך להיות בעניינים חיוניים כמו עבודה ולימודים ופחות בתחומים חברתיים. חיי חברה פעילים, אינם צריכים לפגוע בצורך להתבודדות עם עצמכם ולהסתכלות פנימית. אתם חייבים זאת לעצמכם.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפים ששמה מיסטית עתיקה, עלה בגורלכם קלף הגביעים הסימטריים: הקלף מציע לכם לבחון פעם נוספת הצעה שהלהיבה אתכם, אך הפעם בעיניים ספקניות וביקורתיות.

הורוסקופ מזל בתולה: יום של בעיות בתקשורת. נדמה לכם שלא ממש מבינים אתכם ובגלל שהכעס מתעורר, גם אין לכם חשק להסביר. כדאי שתבדקו את עצמכם האם המניעים שלכם 'נקיים' משיקולים זרים. תנו לבן/ת הזוג שלכם את אותו היחס שאתם מקבלים. זמן מתאים לתכנן חופשה משותפת ואולי גם לנסוע לחו"ל. נראה כי אתם שקועים מדי בלבטים של חשבון נפש. אתם חייבים לעצמכם קצת יותר עליזות ושמחת חיים.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של נחש: הנחש הוא סמל מאגי עוד מתקופת התנ"ך ליכולת ריפוי ולהילינג. המסר הוא – אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה, לתועלת הסובבים אתכם.

הורוסקופ מזל מאזניים: פעילות יזומה מול אדם בעל דרישות גבוהות במיוחד, תביא לעימות ישיר. השקעת כספים לא נבונה עלולה לעלות לכם ביוקר, בשלב מאוחר יותר. אל תתפתו להקשיב לעצות של כאלה המתיימרים להיות 'מומחים' ואל תיבהלו מתגובות לא פרופורציונאליות. אולי דווקא זה יכול להעיד על כוונות לא כשרות. אל תנסו לעמוד בדרכו של כוח הפיתוי, אלא נסו לפייס אותו ולהסיח בכך את דעתו מכם.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 554: הקלף מבשר על תקופה בה יש לתעל את הדברים אל נתיב קונפורמי ושמרני, ולהימנע מסיכונים, הימורים וצעדים לא שקולים – כמו גם על עולם רגשות יציב, אך גם על כזה שהוא ביקורתי ושואף לפרפקציוניזם.

הורוסקופ מזל עקרב: צפוי מצב רוח של אופטימיות ונינוחות. אתם מצליחים להתייעל ולתמרן בין הרצוי למצוי. יום טוב ללא ספק שמחזיר אתכם לתחושה של שליטה במה שקורה לכם. תנהגו לפי הכללים שקבעתם לעצמכם ואל תסטו ימינה או שמאלה. במקומות שאתם נכשלים, תעזרו בחבר/ה שיעצרו אתכם מבעוד מועד. המאמצים שהשקעתם עומדים להצליח בגדול, ואתם נמצאים על מפתנו של שלב מופלא בחייכם.
בקריאת העתיד בשיטה המכונה ביבליומנסיה [הפלת גורלות באמצעות דפיו של ספר המהווה מעין מורה דרך] עלה בגורלכם המסר הבא: אל תציבו לנגד עיניכם מטרה ברורה ומוגדרת. אם תנהגו כך, אתם עלולים להחמיץ את העינוגים הצפויים לכם בדרך אליה.

הורוסקופ מזל קשת: צפויים עימותים וקצרים בתקשורת. אל תגררו לפרובוקציות ולפעולות פזיזות וחפוזות שעלולות להביא אתכם למבוך. מצב הרוח רגיש ורגשני ויש לכם נטייה לכעוס על כל דבר. יש מי שמקטר ומקטרג. זה לא שאתם מדמיינים. אבל, מה שנחוץ הוא קור רוח וחשיבה אנליטית כדי למצוא את דרך התגובה ההולמת. לפעול מראש ולא מהבטן. לבשו וורוד כדי למשוך אליכם אנרגיות ממוזלות.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה למענכם בעזרת משקע של קפה, הופיעה צללית של ראש אדם: הצללית מייצגת הישג אינטלקטואלי שאתם ניצבים על מפתנו. נראה כי אתם מצליחים להביס גם אנשים מנוסים וותיקים מכם.

הורוסקופ מזל גדי: היום עובר בעצלתיים ואתם נקלעים למחשבות דוחקות בנוגע לשינוי בקריירה או לפחות במקום העבודה. שטף הדיבור שלכם עלול להגיע גם לאנשים לא רצויים. לעומת המתח בעבודה, האווירה בבית ממש טובה. סוף סוף יש לכם נחת. תגישו להם את זה. הם זקוקים למילה טובה! מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לראות את הדברים ב"גדול", וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא להתמקד בפרטים הקטנים. זו דרך נפלאה לשפר את איכות חייכם. בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה למענכם בעזרת משקע של קפה, הופיעה צללית של שרשרת: הצללית מייצגת הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי. נראה כי אתם מביסים יריב או מתחרה: הצלחתכם מותנית בביטחון העצמי שלכם.

הורוסקופ מזל דלי: אנרגיה קוסמית מצהילה גם את רוחם של הדיכאוניים שביניכם. הסמיכות אל יום ההולדת (מזל דלי) משפרת את סיכוייכם לזכות בהגרלות ובהימורים. עם כל הכבוד לחוש השיפוט שלכם, כדאי לבחון את מערכת היחסים לפני שמתחייבים לטווח רחוק. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לחתוך קשרים שכבר מיצו את עצמם, למרות שנטייתכם הטבעית היא להמשיך ולגרור אותם.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף אלת המזל: הקלף מבשר על הצלחה שהיא הודות לקרמה שלכם ושאין לה כל קשר עם תכנון כלשהו. אלת המזל [פורטונה] מעניקה יותר מכפי שיש ביכולתכם להכיל.

הורוסקופ מזל דגים: יום מעולה. המשפחתיות בפריחה וכן התחום הזוגי. היכרות חדשה ומפתיעה היא בעלת פוטנציאל רומנטי שיתפתח במידה ותורידו לחץ. יום עם הרבה הספקים. למי שנמצא בקשר זוגי קבוע, זה יום מתאים להזמין את בן/ת הזוג לבילוי רומנטי. לפנויים- צאו לבלות למקום קרוב לבית. הדברים הכי טובים קורים מתחת לאף. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לחלוק את סודותיכם עם יועצים נבונים, למרות שנטייתכם הטבעית היא לשמור הכול בכספת הלב.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף הגביעים הסימטריים: הקלף מציע לכם להישמר מטיפוסים המוליכים אתכם בכחש ובתואנות שווא. ייתכן, אפילו, שאתם נופלים במלכודת של אשליה והונאה עצמיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button