הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 16-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
האווירה בבית גורמת לכם להתאמץ עוד יותר בכיוון של עשיית כסף. דווקא השקט שלאחר הסערה גורם לכם להרגיש לחוצים. בן/ת הזוג נוקטים באמצעים חריגים כדי לשכנע אתכם בצדקת מעשיהם. אתם חשים ירידה מסוימת באנרגיות. פגישה עם אדם בן מזל דגים תגרום לכך שלקראת הערב מצב הרוח הירוד יתחלף. כבני מזל טלה אתם נמנים עם יסוד האש הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד האוויר. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר מאזניים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
אתם נחושים למצות ולבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם. עומס ולחצים חיצוניים גורמים לכם לדאגה. העומס גורם לתחושה של בלבול ותשישות. חשוב לנסות באופן מודע להרגיע את הסערה הפנימית למרות הקושי. אם רק תחליטו לשתף ותבקשו, תקבלו תמיכה והתחשבות מבן/ת הזוג. אל תנסו להסתיר את חושניותכם, להיפך, הדגישו אותה. כדאי שתגלו קצת יותר קבלה ופתיחות כלפי הסובבים אתכם. חשדנות עלולה לעצבן אדם החף מכוונות רעות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
יום שקט. כדאי לנצל את ההפוגה לשיפור נושאים שבדרך כלל אין לכם זמן להתמקד בהם. הזדמנות להתחלות חדשות במיוחד בתחום האישי. אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות. חשוב לצאת מהבית גם אם לא ממש מתחשק לכם להתאמץ בכיוון. נושא הזוגיות מעסיק אתכם וזה הזמן לפעול בנידון. רעיון שמרגיז את הסובבים אתכם, יצליח לכם בגדול. אתם נוקטים גישה קשוחה ביחסיכם עם אדם הפכפך. ככל שתתמידו בדרך זו, כך יש סיכוי שהוא יתייצב.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
תחילת השבוע (היום השני סך הכל) תופסת אתכם במצב של עייפות פיסית. היום רצוי לשמור על הילוך נמוך בכל מה שקשור לתחום העבודה. לעומת זאת, בתחום החברתי, הכול ממש בסדר. בני המין השני מגלים בכם עניין, אתם שופעים קסם אישי, וזאת הודות לתמורות המעודדות החלות בגזרת השמיים הממוקמת קוטבית לכם. בנושאים הקשורים לתחום אחריותכם בעבודה, מומלץ לאמץ גישה של סובלנות וסבלנות גם כלפי אלה שלא פועלים בדיוק על פי הציפיות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
יום נחמד למי שמתאים את עצמו לסביבה. שיחה עם מישהו בעבודה תפתיע אתכם מאוד. במידה ותאפשרו לאותו אדם לדבר תגלו כי מי שחשבתם עליו בתור אויב, כלל איננו כזה. כדאי לשכוח את העבר ולהתחיל מערכת חדשה. ציפיות מוגזמות עלולות להוביל אתכם לאכזבה ולכן עדיף לתת לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם. הימים אלה אנרגיות ברוכות מורעפות על הבית השני שלכם, שהוא בית הרכוש והנכסים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
אם תקבלו הצעה הנוגעת לשינוי מקום המגורים, כדאי שתשקלו ברצינות את כל המרכיבים הכרוכים בדבר. בעקרון זהו זמן מתאים להתחדשות. הצעה לעבודה שלא חשבתם כבר שתגיע- מפתיעה. בררו את כל הפרטים ואל תשאירו שטחים מעורפלים כפי שאתם נוהגים בדרך כלל. זה ימנע עוגמת נפש בעתיד. המהירות היא מהשטן, עשו מדיטציה והצטיידו בסבלנות. הולכת ונרקמת פרשייה שאיחלתם לעצמכם. אל תניחו לבעלי אנרגיות שליליות לטרפד את שאתם בונים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
יום מעולה במיוחד בכל הנוגע לתחום החברתי. אתם מנסים בכל הכוח לשמור על יחסים תקינים עם הסביבה ונראה שאתם מצליחים. האנרגיות שאתם משקיעים בחוץ, גורמות לכם להרגשת ריקנות בסוף היום. נסו להשלים את החסר בסוף היום. גם בני המשפחה שלכם זקוקים לתשומת לב והרבה חום ואהבה. אל תשכחו אותם. כבני מזל מאזניים אתם נמנים עם יסוד האוויר הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד האש. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות טלה, אריה וקשת. בעיקר טלה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
אתם משלמים מחיר יקר על כמה משפטים שפלטתם בלי מחשבה רבה…מישהו קרוב שנפגע מכם עלול לנתק קשר. גם אם אתם לא ממש מבינים את הסיבה, כדאי לברר את העניין ולו רק למען סגירת מעגל. יש מי שמוצא בהתנהגותכם אלמנטים של חוסר סבלנות. אל תתביישו להתנצל. ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אינכם מודעים במידה מספקת לכוח שיש לכם ומושפעים יותר מידי מהסביבה. אתם חשים עייפות מסוימת הנובעת מרגשי אשם. השיפוטיות לגבי עצמכם רק מטרפדת את המאמצים שאתם משקיעים. המציאות עולה על כול דמיון ואתם צפויים להפתעה גדולה שתעורר בכם ציפיות לא ריאליסטיות. בסופו של דבר תגלו שזה לא מוביל לשום מקום, אבל חשוב לעבור את תהליך ההתפכחות. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
עליכם להתמקד יותר בנתונים וברעיונות מאשר באנשים. תשומת הלב שלכם נתונה במקום הלא נכון וזה גורם לכם לבזבוז זמן משמעותי. עליכם לבחון בצורה אובייקטיבית את כול התחומים בהם אתם מעורבים ולעשות תהליך ניפוי. אל תנסו להשפיע על אחרים ואל תקבלו השפעות מבחוץ. זאת צריכה להיות החלטה פנימית ואישית. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
צורת הביטוי וההתנסחות שלכם יכולה להביא אתכם לניצחון גם במקומות קשים. אתם מוותרים ומשלמים בקלות רבה מידי. יש מי שמציק לכם מאוד בימים אלה ובין היתר גם מעצבן. זה לא שאינכם יכולים להתמודד עם אותו אדם, אלא שאתם פשוט לא בטוחים עדיין (!) שהגיע הזמן לפעול במלוא הכוח. גייסו לעזרתכם חברים ובני משפחה. לחתוך ודי! כ"דליים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: מקוריות, פשטות והומור- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
הבחירות שלכם מתבססות יותר מידי על הרגש ומעט מידי על ההיגיון. כושר הריכוז ירוד משהו. עליכם לנסות לאסוף כוחות ולהתכוונן למקומות הנכונים. איש/ה בעלי שיעור קומה עלולים להפתיע בצעד לא צפוי בכיוון רומנטי. בדקו היטב אם זה מתאים לכם. אל תעשו שום דבר רק כי לא נעים לכם לסרב. כ"דגים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: יצירתיות, רומנטיות ומסתורין- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button