הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 20-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אנרגיה טובה מאפשרת לכם להשקיע מחשבה מחודשת בכל מה שקשור לתוכניות אישיות ואף לאלו העוסקות במעברים ושינויים במקום מגורים. התגובות שלכם אימפולסיביות במידה מסוימת, למרות שאותן מחשבות עצמן מסתובבות לכם בראש זמן רב. עדיף להיות ערים לאינטואיציה ולא לשמוע בקול אנשים אחרים שמדברים ב-'היגיון' פורמאלי שלא משכנע אתכם כלל.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכירולוגיה וכירומנטיה, עלה בגורלכם קלף הידידות: הקלף קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

זה צפוי להיות יום של התחלות חדשות בתחום הרומנטי ובחיי החברה שלכם. צפו לשינויים בתחום הרגשי אך שימו לב כי מה שיראה לכם מלהיב בהתחלה עלול להתברר בהמשך כבלון נפוח. מוטב לגלות אורך רוח וסבלנות ולא לצפות ליותר מידי כדי לא להתאכזב. תנו למבחן הזמן להוכיח לכם את העובדות ולהבחין בין פנטזיה למציאות.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכירולוגיה וכירומנטיה, עלה בגורלכם קלף החביבות: הקלף מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

צורת החשיבה וההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי אחרים כמוזרה וכלל לא מובנת. אתם שקועים בתוך עצמכם וגם לכם לא ברור לחלוטין הכיוון הרצוי לפעולה, לפחות לא בשלב זה. אל תמהרו, למרות שיש לכם אולי הרגשה שאתם עלולים לפספס את הרכבת. הלחץ עלול להרוס דברים טובים שקורים לכם בתחום הזוגי. תנו לזמן לעשות את שלו מבלי לגלות רגשי רכושנות.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ת: האותיות סבורות שמשהו או מישהו, הקשורים בחו"ל – ישפיעו לטובה על מזלכם הטוב.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יש לכם לא מעט מחויבות למלא. אתם מצליחים להפתיע אפילו את עצמכם. יש משהו שרציתם לעשות ביחד עם בני הזוג? אז הנה יש לכם הזדמנות פז. האינטראקציה יכולה לגרום לכם לשנות את הגישה וללמוד כמה דברים חדשים שלא ידעתם. מתקתקים במהירות שיא את כול מה שצריך ואפילו מוצאים זמן לצאת לבילוי במחצית השנייה של היום.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות י: האותיות רומזות על הצורך לקחת פסק-זמן כדי לשקול מחדש את המתרחש בתחום הרגשי.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

צפויה לכם אכזבה מאדם שפיתחתם כלפיו רגשות רומנטיים למרות שאנשים יעצו לכם לא לעשות כן. כדאי להסתפק כרגע ביחסים ידידותיים. תנו לזמן לעשות את שלו. העיתוי חשוב במיוחד בכול מה שקשור לבני המזלות שור וגדי. משפחה וחברים קרובים זקוקים לכם עכשיו יותר מתמיד. תנו כתף לאלה שיעמדו לצידכם בשעת הצורך.
בפתיחת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי ה"טארוט" עלה בגורלכם קלף "שלוש מטבעות": הקלף מבשר על כבוד ותהילה, הכרה והערכה – מעמד חברתי איתן.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

מומלץ להתאזר בסבלנות ולתת לדברים לזרום בקצב רגוע. הקשיבו למי שנראה רגיל כזה, בעוד שהאמת היא שיש לו השפעה מדהימה עליכם. אתם זקוקים לייעוץ או לשיחה עם מישהו נבון ופתוח במידה מספקת כדי שיקשיב לכם לעומק ולא ישמיע לכם את דעותיו האישיות. צפוי שינוי משמעותי שנשען על מסקנות הקשורות למערכת הרגשית. הדבר יחייב מאמץ רב אולם התוצאות בשטח יוכיחו לכם שפעלתם נכון. קחו יוזמה והתחילו לפעול.
בפתיחת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי ה"טארוט" עלה בגורלכם קלף "שלושה גביעים": הקלף מבשר על דבר מה הגורם לכם לחגוג ולהתהולל.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

צפויים לכם יחסים הרמוניים עם גרם שמיים האחראי על התקשורת. צפוי יום נהדר. אתם מקבלים תגובות אוהדות מאנשים בעלי השפעה. כמובן שזה גורם לכם לעליה מוראלית כפי שלא הרגשתם מזה זמן רב. כול מה שעליכם לעשות זה להמשיך בכיוון הנכון ולהתמקד. השילוב הלא קונבנציונאלי של חשיבה מקורית והעזה יביא אתכם בסופו של דבר אל קו הסיום.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה, הופיע בגורלכם קלף ששמו הירח: המסר הוא – זה הזמן לבחון את רגשותיכם ולהתבונן במציאות כפי שהיא, מבלי ליפול טרף לעולם האשליות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם נהנים ממעמד חברתי משופר הודות לחביבות וללבביות הטבעיות שלכם. הנתינה גורמת לכם להיות מאושרים ונראה כי אנשים פשוט נדבקים אליכם מכל עבר. יחד עם כל אלה, הדבר גורם לכם להזניח במידה מסוימת את אלה שתמכו בכם בשעת צרה. גם המערכת הזוגית זקוקה ל – 'פוליש'. לצאת לחופשה אינטימית זה ממש רעיון טוב.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה, הופיע בגורלכם קלף ששמו האוהבים: המסר הוא – אל תתאהבו באהבה עצמה, אלא באדם הנכון הראוי לה. זכרו זאת, משום שהקלף צופה פרשיית אהבים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום שמתחיל טוב ומשתנה לכיוון פחות מושך. אתם רגישים מידי ונוטים להיעלב בקלות יתרה, גם כאשר אין סיבה ממשית לכעסים. קחו בחשבון שגם לאחרים יש רגשות עמוקים וגם לכם מותר לנסות לפייס אותם. עימות נוקב יסתיים בסופו של דבר בפיוס מתוק. תשכחו ממה שהיה. מחר מתחיל יום חדש ורצוי שתתחילו אותו ברגל ימין.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של לוטרה: המסר הוא – ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן הנשי באישיותכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם בוחרים להיעלב ולהרגיש מקופחים וזה לא ממש עושה לכם טוב. זה חבל כי דווקא בעיתוי הזה, כאשר אתם כביכול 'פורשים' מהמרוץ, יש מי שמתחיל לגלות בכם עניין. מפגש עם אנשים חדשים מוביל אתכם למקום בו אתם צריכים להיות. אל תפתחו ציפיות ולא תתאכזבו. מישהו אשר בשמו מופיעה האות גימל מתמרן אתכם, היזהרו.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של נחש: המסר הוא – אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה, לתועלת הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

דחיתם כל מיני מטלות מעיקות לסוף השבוע וזה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות היום. הפיתוי לצאת מן הבית ולשכוח את כל מה שמחכה לכם- גדול. לא כדאי לעשות את זה כיוון שהכול יחכה לכם ותאלצו לשלם את המחיר למחרת. אתם יכולים למצוא פשרה הוגנת בכך שתבקשו עזרה מאנשים אחרים שלא מהססים לפנות אליכם במצבים דומים.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – כדאי להפוך את הוותרנות והפתיחות לטבע שני, כך שנהיה מסוגלים להתמודד טוב יותר עם החיים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

נראה כי אתם מתנתקים מ-'שותפות' לא בריאה שכבלה אתכם, לפחות מבחינה רגשית. יש לכם תחושת הקלה מכיוון שהניתוק נעשה בגלל התרחשויות חיצוניות ולא כתוצאה מיוזמה פרטית שלכם. אין צורך להתאים את עצמכם כול הזמן לרצונות של אחרים. התחשבות, אין פירושה התבטלות עצמית. זו לא חדשה מסעירה, אבל התזכורת נחוצה לכם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – נאמנות עלולה ללבוש צורה של מסירות עיוורת. אל לנו להאשים מראש את יריביהם של הקרובים לנו.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button