הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 28-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ההיבט המאתגר (180 מעלות) שבין כוכב פלוטו לבין כוכב מרס שליטכם, מרעיף עליכם צירופי מקרים ממוזלים ויוצאי דופן. נושא שאתם חושבים עליו מזה זמן רב, קורם לפתע עור וגידים בעזרת מכר חדש שפורץ לחיים שלכם בסערה. אדם זה שאתם לא סגורים עליו, מגיע בגלל סיבה מסוימת שמהווה מכנה משותף ראשוני, אולם הקשר יתפוס תאוצה לכיוון לא צפוי. מחווה מפתיעה תגרום לכם לשנות נקודת מבט.

שור
המיומנויות האישיות שלכם יאפשרו לכם להגיע למקום אליו אתם שואפים. להתמודד עם האתגרים שמתחדשים כל פעם, אין פירושו של דבר – להילחם או לוותר. יש דרך ביניים! אתם מגלים מספר עובדות חשובות המסבירות את מה שמסתתר תחת פני השטח. זה הזמן המתאים להפעיל יוזמה ולפעול בכול הכוח. אל תחכו להזדמנות שנייה. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.

תאומים
היום אתם חשים עייפות ושמחים שסוף השבוע כבר נראה כאן. בכל אופן, ברור לכם שאין ברירה אלא להמשיך. למרות שיש לכם הזדמנות לצאת, את הערב מומלץ לבלות בבית לבד עם עצמכם, או באווירה משפחתית שקטה. אל תתפתו להצעות אחרות. קשה לכם? נתקו את הטלפון ולכו לישון מוקדם. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.

סרטן
תשומת הלב שלכם תקועה עדיין בעניינים כספיים. אתם חשים 'טעונים' מאוד ונראה לכם בלתי אפשרי לגשר על הפער בין הרצוי למצוי. אתם מרגישים בלחץ המתגבר והתחושה היא שאין לכם בעצם עם מי לחלוק את רגשות התסכול. כדי לצאת מהמצב הלא נעים הזה, כדאי שתתמקדו בטוב שיש לכם. חבל לבזבז זמן ואנרגיות על מה שלא ניתן להשיג. אדם כלשהו עשוי להתגלות כמשמעותי בחייכם, הרבה מעבר לאשר היה נדמה לכם.

אריה
הגיע הזמן לבטא את האמת הפנימית שלכם. יש מי שמסתיר מידע חיוני לכם. אל תילחמו בתחושה הפנימית. נראה כי יש סיבה למה שקורה. הזדמנות לשיחה תעלה בקרוב ורק אז תוכלו לנסות לברר מה באמת קורה. חשוב להנמיך ציפיות. יש מי שמחפש את חברתכם ולמרות שעל פניו 'הכול טוב'- אתם לא מרגישים בנוח. מצד שני, תנו לזה צ'אנס ! הרקיע מבשר על הצלחה שהיא תוצאתה של התפתחות רוחנית.

בתולה
אדם שתלטן מרכל ומפיץ עליכם שמועות מרושעות. מצב הרוח שלכם ירוד ולא פלא. יש לכם הרגשה של חוסר אונים ושל חוסר שליטה. מצד שני, אתם יכולים לבחור לא להתייחס למעשים של אנשים אחרים, במיוחד אלה שאינכם מעריכים יתר על המידה ממילא. זו הזדמנות נדירה לתרגול העלאת הערך העצמי בלי תלות בעולם החיצוני. אנרגיה קוסמית מייצגת תקופה של שפע ופריון. בשורתה טובה במיוחד למחפשי העבודה שביניכם.

מאזניים
בהשפעת מצב הכוכבים, החוש השישי שלכם מתפתח והיכולות המיסטיות שלכם באות לידי ביטוי. אתם פשוט יודעים מה אנשים אחרים חושבים. הדבר מועיל במיוחד בתחום האישי. נראה שמישהו שסמכתם עליו מאכזב ולעומת זאת אחרים, שנראו לכם פחות מפרגנים- דווקא מכבדים ומעריכים את מה שאתם עושים. זה הזמן להיערכות והערכה מחודשים. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת העכבר, כלומר [על פי שיטתם]: אתם מצליחים לשלב נטיות אמנותיות עם חוש לעסקים ולפוליטיקה. אתם עצמאיים, עליזים ונהדרים בקשריכם החברתיים.

עקרב
אתם עומדים בכול ההתחייבויות שלכם גם אם מרגישים מתוסכלים קמעה. העומסים והלחצים שאתם נדרשים לעמוד בהם אינם קלים לכם. מאבק על נושא עקרוני שמתרחש סביבכם, ימשוך את תשומת ליבכם. יהיה לכם קשה לא לנקוט עמדה. קחו בחשבון שאחד מן הצדדים עלול להיפגע. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו מישהו מנסה לאחז את עיניכם. כדאי לפקוח עין חשדנית על הסובבים אתכם. צפוי מצב של כבדהו וחשדהו.

קשת
רגישות פתאומית גורמת לכם להיעלב מכול מילה שנזרקת לחלל החדר בו אתם נמצאים. אתם עלולים להסתבך במריבות וויכוחים בעל כורחכם. נסו להיות מודעים למה שקורה ולעצור את ההרגשה שכולם מנסים לפגוע בכם, דווקא כשקשה לכם במיוחד. הימנעו מקבלת החלטות ונסו לשמור על פרופיל נמוך גם עם בני הזוג. אנרגיה קוסמית מייצגת בשורות טובות המגיעות מעבר לים, או את הצורך לבצע פעולה כלשהי אשר יש לה קשר עם חו"ל.

גדי
זה יום בסימן של שרירים וגוף. מישהו מבני המשפחה מחליט לעשות משהו שעשוי לתרום לכושר הגופני שלו. העניין הזה מזכיר לכם שגם אתם מזניחים לאחרונה את הנושא ויש צורך לפעול לשיפור המצב. בתקופה האחרונה, כבר החלטתם, לא פעם, שאתם לוקחים את עצמכם בידיים. זה הזמן לשנות תזונה ולהתחיל בפעילות גופנית סדירה. הפעם- אל תחפשו תירוצים. פשוט להתחיל ולעשות! זכרו כי יש לעגל פינות ואסור להקצין עמדות.

דלי
מעברים ושינויים מאפיינים את התקופה האחרונה ואלה מגיעים לשיא היום. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לרקוד על שתי חתונות בבת אחת. המיקוד צריך להיות בעיקר בתחום האישי. העוצמה הפנימית שלכם בשיאה. עליכם רק להחליט ותראו איך היקום פועל בכיוון הנכון. זה הזמן לחזר אחרי מי שאתם רוצים בו – ולא להתפשר עם המצוי והמשעמם.

דגים
אתם נהנים מתחושת שייכות והקשרים החברתיים מתהדקים. חשוב לכם להיות מקובלים, למרות שכלפי חוץ תעשו הכול לשכנע את כולם שכלום לא מזיז לכם. למי שיש חושים חדים יבחין מהר מאוד שאתם בכלל לא אדישים, אבל משחקים אותה. הגיע הזמן לתפוס אומץ, לגלות שגם לכם יש רגשות, אפילו אם זה במחיר של פגיעה אפשרית. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הקוף, כלומר [על פי שיטתם]: אתם רומנטיים, רגישים, אוהבים ומעניקים. לעיתים תכופות אתם נסחפים אחר אהבתכם הגדולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button