הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 08-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם בני מזל טלה כמוכם, צפויים לכם קטעים מדהימים ואתם יכולים לבלות בחברתם עד שתפלו מהרגליים, וזה משום שהם מוכנים לזרום עם הריגושים הכי מוטרפים והכי הרפתקניים. עם השוורים לא צפויים לכם קטעים מרגשים במיוחד, וזאת בגלל שהאופי שלהם עלול להיות קצת כבד בשביל הטעם שלכם. עם התאומים אתם יכולים ללכת על-עיוור, משום שהם די דומים לכם בתכונות שלהם כגון: שובבות, חיפוש ריגושים וצורך תמידי באקשן ובבילויים. עם המאזניים צפויה לכם חגיגה מהסרטים, וזאת גם אם מדובר ביחסי חברות וגם אם החלטתם ללכת על סיפור רומנטי עם מישהו מבני המין השני, אתם יודעים. אין-אין על המאזניים בקטעים של אהבה וכאלה. הם גם יהיו אלה שתמיד ייסלחו לכם על הבלגאן, אתם יודעים.

שור
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם שוורים כמוכם צפויות לכם חוויות שלא מהעולם הזה, מפני שאתם וגם הם – בראש אחד בכל מה שנוגע לעקשנות ולכישרונות יצירתיים ובכלל, אתם מוצאים איתם שפה משותפת. עם התאומים זה לא ממש צפוי לזרום, בגלל שהם קצת פזיזים וקצת סוערים וקצת מהירים וטיפה מוטרפים לטעמכם, ככה שכדאי לוותר ולהמשיך הלאה. עם הסרטנים צפויים לכם אחלה קטעים, מפני שאתם ממש מבינים את הסטייל הרגשני והמתפנק שלהם, שאפילו מדבר אל ליבכם. עכשיו העקרבים, אז ככה, אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תפספסו את מה ש"אלת האהבה" נותנת לכם בסיפור הזה, וזה אומר שצפויים לכם איתם סבבה של רגעים מטריפים ורומנטיים.

תאומים
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם תאומים כמוכם צפויים לכם חיים טובים וקטעים שמשאירים אתכם בלי הרבה אוויר בריאות, בגלל שהם [לא פחות מכם] ממציאים טריקים של "איך להישאר ערים כל הלילה", אתם יודעים. עם הסרטנים לא צפוי לכם שום דבר מהמם, משום שאתם לא ממש משתגעים על הרגשנות הרומנטית שלהם או על החולמנות שהם משדרים. עם האריות המלכותיים צפויות לכם חוויות שלא תשכחו זמן רב, והם גם אלה שעוזרים לכם לזכות בהמון מקובלות חברתית ופופולאריות. סבבה. עכשיו, באים הקשתים. או-הו, אין כמו הקשתים בשביל לעשות לכם טוב בלב ובנשמה. איתם צפויים לכם קטעים שלא תפסיקו לדבר עליהם זמן רב לאחר שהסתיימו. הקשתים הם התרופה שאתם זקוקים לה. הם לא שונאים שום דבר שאתם אוהבים, ותחשבו ככה טוב-טוב על המשפט הזה.

סרטן
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם סרטנים כמוכם צפויים לכם קטעים שאפילו הדובשנית הכי מתוקה, והכי מוקצפת, והכי עם קצפת והכי נוטפת דבש – נראית לידם כמו לימון חמוץ, וזה אומר שאם אתם מחפשים לעצמכם חיים של צוף ושל ריבה ושל המון סוכר – אין-אין כמו הסרטנים [ממש כמוכם] בשביל הקטעים האלה. אוי, כמה שאתם אוהבים את ההתפנקות הזו. האריות לא ממש בנויים בשביל הראש שלכם, מפני שהם מחפשים ריגושים מלכותיים שלא מסתדרים עם הקטע הרגשני שכל כך אופייני לכם. א-ממה, עם הבתולות הולכים להיות לכם יופי של קטעים, וזה משום שאיתם יהיו לכם חיים שלא משגעים את סדר היום היציב שלכם, אלא בדיוק להיפך – הם [הבתולות] יסדרו לכם חיי יום-יום מאורגנים ויציבים בדיוק כמו שאתם מחבבים. אבל מה, הנה הגענו אל הפרס הגדול שלכם שקוראים לו ה"גדיים", שזה בכלל סיפור אחר. הגדיים יהיו החברים הכי טובים שלכם, בלב ובנפש. אתם הרוסים על איך שהם מעניקים לכם הרגשה טובה ותמיד כייף לכם לבלות בחברתם ואיכשהו הם תמיד מצליחים להדליק אתכם, וגם אם חשבתם על הקטע של בנים-בנות, אתם יודעים – תמיד כדאי לכם לתת עדיפות לגדיים.

אריה
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם אריות כמוכם צפויות לכם חברויות בסטייל מלכותי כזה, כמו שתפור על האריות, אתם יודעים, עם הרבה דיבורים והצגות והמון דאווינים וסטיילים וכאלה, רק צריך שתזכרו שגם הם, כמוכם, אוהבים להיות אלה שאומרים את המילה האחרונה. עם הבתולות לא ממש צפויים לכם חיבוקים ונשיקות, וזה בגלל שהבתולות לא ממש מחפשות מישהו שינהל להם את החיים ויגיד להם מה לעשות, ככה שאם אתם יורדים מהקטע הזה, אז אף אחד לא ממש מפסיד משהו. עם המאזניים אתם מרגישים בגן-עדן משום שהם נותנים לכם הרגשה שאתם המלכים של העולם הזה, וזו ההרגשה שאתם הכי אוהבים. לא ככה? סבבה. אבל מה, עם הדליים צפויים לכם קטעים מהסרטים, מה-זה מהסרטים? קטעים שלא מהעולם הזה, משום שהחברים האלה פשוט נולדו בשבילכם והם מתאימים לכם כמו "כוכב" ל"נולד" או כמו "נולד" ל"נרקוד". אז מה תגידו על זה? הא? אל תגידו כלום, קחו את זה בשתי ידיים ותעשו חיים משוגעים.

בתולה
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל בתולה כמוכם, צפויים לכם קטעים בהם אתם "יורדים" אלה על אלה בסבבה של דאחקות וצחוקים וכאלה, והם גם מבינים את הראש שלכם. עם המאזניים יש לכם קטעים של חגיגות ומסיבות אל תוך הלילה, והם תמיד מוכנים לפנק אתכם ולהקשיב ל"צרות" שיש לכם עם כל העולם ואחותו. עם העקרבים זה הולך להיות יותר ממדהים ואפילו יותר מכל מה שהכרתם עד היום, וזה בגלל שהעקרבים משחקים אותה בגדול בתחום החברתי, ובתחום האהבה, ובתחום החברות ובעצם – בכל תחום שבא לכם בראש. לעומתם, עם הדגים אין לכם אפילו רגע אחד של שקט ואין-אין עליהם בקטעים של חברות ואהבה, ואם אתם יודעים מה טוב בשבילכם – אל תחשבו פעמיים וקחו אותם בעיניים עצומות.

מאזניים
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל מאזניים כמוכם, זה הולך להיות סיפור אהבה וקטע מהסרטים וחלום מהאגדות ומה לא. עם החברים האלה אתם מרגישים הכי-הכי שבעולם, ואם תיקחו את הידידות הזו לכיוון רומנטי [עם מאזניים מבני המין השני] צפויות לכם חוויות שלא מהעולם הזה. עם העקרבים אתם מפליגים אל תוך עולם של אגדות ושל כייף ושל חלומות טובים ושל צרור ריגושים ושל רגעים רומנטיים ובקיצור, תנו לעצמכם לזרום איתם והעולם יהפוך להיות מקום טוב יותר לחיות בו. עם הקשתים צפויים לכם קטעים חברתיים שלא תפסיקו לדבר עליהם, וזה מפני שהיצורים האלה אוהבים להסעיר ולרגש את החברים שלהם, מה שמאוד אהוב עליכם. אם אתם מרגישים את עצמכם מספיק בשלים ומספיק בוגרים בשביל למצוא בן-זוג, אתם יודעים, רומן וכאלה, לכו על העקרבים. אין-אין עליהם בקטע הזה, לא לפספס, בשביל שלא תצטרכו להצטער. הקשתים הם סבבה בכל מה שקשור לבילויים ולאטרפים עד אור הבוקר, ככה שאם אתם מחפשים לעצמכם חיים משוגעים וכאלה – לכו על זה. אבל-אבל-אבל…אם אתם רוצים ללכת עם עצמכם אל המקום הכי גבוה והכי מדהים והכי מטריף והכי מפוצץ והכי מפתיע – קחו את עצמכם אל הטלאים, וזה מפני שהם החברים הכי מושלמים בשבילכם. זהו, שלא תגידו שלא אמרנו.

עקרב
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה- אם אתם מחפשים לעצמכם קטעים מוטרפים, וחגיגות מדהימות, וחברים שקולטים את הראש שלכם ממרחק של מאתיים מטר, לכו על עם חברים שהם בני ובנות מזל עקרב כמוכם. עם עקרבים כמוכם, צפויים לכם קטעים שלא תשכחו, וזה מפני שהם [ממש כמוכם] מחפשים ריגושים, אהבה וקטעים רומנטיים. עם הקשתים זה לא ממש זה, בגלל שהקשתים מעופפים אל עולמות רחוקים שלא ממש בראש שלכם להתעופף אליהם. עם הגדיים אתם הולכים לעשות חיים משוגעים, והם בדיוק מה שאתם מחפשים ברגעים בהם צונחות לכם דמעות על הלחיים ויש מי שינגב אותן [את הדמעות]. הכינו את הממחטות. סבבה. עכשיו אתם מגיעים אל הפרס ואל הצ'ופצ'יק של הרגשות הכי כמוסים והכי סודיים והכי אינטימיים שלכם, וזה אומר שהגעתם אל השוורים. כן כן – השוורים הם החלום הכי חלומי שלכם, אל תחשבו פעמיים, קחו אותם בעיניים עצומות ולכו איתם אל המקומות הכי רומנטיים שקופצים לכם לתוך העיניים.

קשת
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל קשת כמוכם, צפויות לכם חברויות בסטייל מה-זה מוטרף, ומה-זה הרפתקני, ומה זה בראש טוב – ככה שכולם יכולים לבוא ולקנא ושיתפוצצו הקנאים. עם הגדיים לא ממש צפויות לכם חגיגות מסעירות, וזה בגלל שהחברים האלה קצת רציניים מדי… וקצת מאורגנים מדי… וקצת מסודרים מדי… וקצת כבדים מדי… וטיפה מיושבים מדי – לטעמכם, ככה שאפשר להמשיך הלאה. עם הדליים אתם קוטפים את השמיים יחד עם הירח והכוכבים, ויחד עם העננים הכי וורודים והכי רומנטיים והכי מוטרפים שרק יכולים לבוא לכם בראש. אין-אין כמו הדליים בשביל לסדר עבורכם לילה של ריגושים וחוויות מהסרטים. עכשיו מותר לכם לדלג הלאה ולהגיע אל-אל-אל התאומים שאיתם צפויים לכם רגעים הכי תזזיים והכי מתגלגלים והכי אוהבים והכי רומנטיים והכי צוהלים והכי חוגגים והכי ללא דקה אחת של שקט, מה שמאוד מדבר אליכם, או-הו כמה שזה מדבר אליכם.

גדי
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל גדי כמוכם, צפויים לכם חיים יפים ויציבים, עם המון רצינות וכאלה ועם קטעים כמו נאמנות, עקביות, כבוד וחוש אחרית – אחלה, בדיוק כמו שאתם אוהבים. א-ממה ? עם הדליים זה כבר סיפור אחר, מפני שהיצורים האלה מוטרפים וגנובים על כל הראש ויש להם רעיונות שלא מהעולם הזה, והם מסוגלים ללכת עם עצמם עד הסוף ובקיצור, נראה שאתם לא ממש מוצאים איתם את המקום שלכם, לא ככה? עם הדגים צפויים לכם חיים יפים וזורמים, עם הרבה בריכות ואגמים ועם הרבה גלישה על גלים גבוהים וריח של ים ושל סלעים וסבבה. אבל הנה-הנה-הנה צפויים לכם אחלה קטעים עם המזל שהכי תפור עליכם, והכי עושה לכם טוב והכי ובכלל, ה-ס-ר-ט-נ-י-ם ! עם היצורים החמים, הרגשניים, האוהבים והמפנקים האלה – צפויות לכם חוויות שלא תרצו לשכוח לעולם. הסרטנים הם החברים הכי טובים שלכם, ממש כמו שהם בני הזוג הכי הכי בשבילכם

דלי
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל דלי כמוכם, מתבשלים לכם קטעים שאנשים אחרים [אלה שלא דליים] יכולים רק לפנטז עליהם בחלומות הכי מופרעים שלהם, וזה בגלל שכל מה שקורה עם הדליים – חייב להיות מגניב, משוגע, מקורי, מדהים ומוטרף על כל הראש. עם חברים וידידים ממזל דגים, צפויים לכם קטעים מה-זה אוהבים ומה-זה מפנקים ומה-זה מרעידים את הוורידים של הלב ובקיצור, נראה שכבר הבנתם שהולך להיות לכם שמח עם ילידי מזל דגים, שגם נורא יכולים להשתתף איתכם בקטעים יצירתיים ואמנותיים. עם הטלאים צפויים לכם קטעים מדהימים שמשפריצים מהם אש ולהבות והכול נראה כמו אקשן גדול ועצום שמישהו שכח לכבות לו את האור, וזה בגלל האנרגיה הסוערת והלוחמנית שלהם. סבבה. אבל-אבל-אבל אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם ומה יכול לזרוק אתכם אל תוך האושר של הקשת בענן – לכו על האריות! אין-אין כמו היצורים המלכותיים האלה בשביל לסדר לכם את החיים על הצד הכי טוב שיש.

דגים
ימים של חשבון נפש הם עיתוי נפלא לבחינת התאמות שבינו לבינה. אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל דגים כמוכם, צפויים לכם הקטעים הכי משגעים והכי וורודים והכי כיפיים והכי רגישים והכי בעולם, וזה מפני שאין-אין על מזל דגים [כמוכם] בכל מה שנוגע לקטעים שבינו לבינה. זהו, נקודה. עם הטלאים אתם יכולים לצאת לסדרת חגיגות עד אור הבוקר, וזה משום שהיצורים האלה מסוגלים לחגוג עד שהם נופלים מהרגליים ובכלל, הם מסדרים לכם אחלה אטרפים שבעולם. גם עם השוורים הולכים להיות לכם קטעים מהסרטים, וזה בזכות השקט הנפשי שלהם שפשוט משדרג לכם את החיים. לעומתם, עושה רושם שהתאומים לא ממש מבינים את הראש שלכם ואולי, אפילו, נכנסים איתכם לוויכוחים שקצת מסעירים אתכם ובקיצור, הם טיפה שובבים לטעם שלכם, ככה שאם לא חייבים – אז אפשר להמשיך הלאה. אבל כאן אנחנו מגיעים אל הבתולות ואל החגיגה הגדולה מכולן, בטח כבר הרגשתם, וזה הודות לקשר המופלא שצפוי לכם עם המזל שהכי תפור עליכם ושתמיד מעניק לכם הרגשה של ביטחון ויציבות וכל מה שאתם מאחלים לעצמכם.

Back to top button