הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מרגישים צורך עז להוכיח שאפשר לסמוך עליכם. מצד שני, יש תסכול על כך שאתם מוותרים על המון דברים שבאמת רציתם לעשות. מפגש חברתי ייתן לכם הזדמנות לאוורר את הדעות והרגשות שלכם בלי שהדבר ייתפס כמאיים או כהכרזת מלחמה. לחצים וביקורת ממשיכים להגיע מבן/ת הזוג. קשה לכם להמשיך ולהתעלם. מומלץ ליזום שיחה. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים טיפוסים של רוצים ועושים. סלחנים- אינכם נוטרים טינה, אינכם נוקמים, ממהרים לכעוס אבל ממהרים גם להירגע. גלויים, בעלי סגנון ישיר, אומרים את מה שאתם חושבים מבלי לעשות חשבון לאיש.

שור
רגשות של התעלות ושמחה מציפים אתכם. אתם מרגישים שיפור בהרגשה הכללית ומקדישים זמן לפעילות ספורטיבית יותר מתמיד. נושא הזוגיות מעסיק אתכם וטוב שכך. זהו תהליך חיוני שעליכם לעבור בדרך לעצמאות אישית ולהערכה עצמית משופרת. הכוכבים האחראים על תחום הזוגיות במפת השמיים קובעים כי זהו זמן מתאים לדייטים! במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השני ומושפעים מכוכב ונוס: השילוב בין השניים מוליד התמדה, עקביות, עקשנות ויצירתיות.

תאומים
כוכב מרקורי השולט בכם סופג היום אנרגיות מבלבלות וסותרות מן המזלות גדי ודגים: מתעוררות בעיות במישור החברתי. היחסים העכורים משפיעים על כולם כאשר בעצם המיקוד הוא עליכם מול מישהו שתלטן. מאבק הכוחות גורם למתיחות רבה ולחוסר שקט. עדיף להניח לדברים להירגע במקצת ולדון בפתרונות בשלב מאוחר יותר. מישהו מנסה לעזור לכם בדרך מקורית. קחו את הזמן להחליט מה מתאים לכם. דעו כי ה – 5, 14 וה- 23 בחודש הם ימים מוצלחים עבור ילידי מזל תאומים וכך גם מספרי בתים, דירות, מכוניות וכיוצא בזה. מבחינה נומרולוגית זה הזמן לעיסוקים ונסיעות הנוגעים לעולם התקשורת.

סרטן
הירח השולט בכם מקיים היום היבט הרמוני כלפי הכוכבים מרקורי וונוס. אתם פוגשים אנשים יוצאי דופן שמאפשרים לכם לראות את הצד השני והנסתר של דברים חשובים. יש מי שמשפיע על מעמדכם, בעיקר בכל מה שקשור לענייני כספים. הישגים מרשימים נרשמים גם בתחום החברתי. כושר המנהיגות שלכם בולט יותר מאשר אי פעם. יש לכם גם לא מעט הזדמנויות להתפנק ולאכול אוכל טוב. עושים חיים.

אריה
חגיגת האנרגיות בבתים הראשון והשניים-עשר שבמפת הלידה שלכם, מכניסה אתכם למצב של לקיחת סיכונים: מישהו שאינו בנוי להתחייבות לטווח רחוק, מצליח להקסים אתכם. אתם שוקלים שינוי גישה בעקבות מה שקורה בתנאי השטח. אתם מגלים את הצד ההרפתקני שלכם להתמכר לחוויה. מישהו בין החברים הקרובים פונה אליכם ומשתף במצוקות פנימיות וקשיים. רק להקשיב, לא להתערב.

בתולה
ההיבט המוצלח שמתקיים היום בין כוכב מרקורי השולט בכם לבין כוכב נפטון, פותח הזדמנויות חדשות בפניכם: התהדקות של קשר ישן לכיוון רומנטי, אפשרית. יתכן שהמערכת תעבור עוד כמה תהפוכות עד שתתייצב סופית. התייחסו למהות ולא לתוצאות המיידיות. השמרנות לא מתאימה במקרה הזה ואם תסתגרו בדעות הישנות שלכם- רק תפסידו. התחום הרומנטי מתפתח לכיוונים חיוביים ויש פוטנציאל של ממש למצוא זוגיות טובה. אל תפספסו.

מאזניים
ההיבט האסטרולוגי המאתגר שנוצר בין כוכב פלוטו לבין כוכב ונוס השולט בכם, עלול לגרום לחיטוט מיותר בנבכי העבר. אתם סוחבים מטען רגשי לא קטן ולא ממהרים לפתוח את הלב, גם כלפי אנשים קרובים לכם ביותר. תחושת הניכור כלפיכם, הנוצרת אצל אחרים, מושפעת מהסגירות שלכם ואז אתם כועסים שלא מקבלים אתכם כפי שאתם. כדי לצאת ממעגל הקסמים הזה, רצוי למצוא לפחות אדם אחד שניתן לתת בו אמון, שיהיה בן ברית נאמן ויוכל לתת כתף כאשר אתם צריכים לפרוק לחצים פנימיים.

עקרב
יום שקט. מצב הרוח שלכם מהורהר ואתם מתעסקים בעניינים בלתי סגורים מהעבר, ואפילו מנסים לעשות מעין חשבון נפש. שיחות בירור ארוכות אולי יקלו על ההרגשה המעיקה אולם לא ממש יועילו, זאת מכיוון שאתם מכוונים לכתובת הלא נכונה. מה שהכי חשוב עבורכם לעשות זה להגיע להשלמה פנימית עם העבר. סגנון בילוי שהתלהבתם ממנו, מתחיל לאבד את קסמו. מצד שני, לא ממש בא לכם להחליף מסגרת חברתית.

קשת
יום המאופיין בחוסר שקט פנימי. אתם ממש מנסים לגשר באוקיאנוס הפערים הקיימים בין אנשים קרובים אליכם, ואפילו לפשר ביניהם כדי להוריד את מפלס המתח. היום חסרה לכם השלווה שאתם כל כך זקוקים לה. ענייני כספים גורמים לכם לדאגות עדיין למרות שאתם מנסים להתנתק. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית התשיעי ומושפעים מכוכב יופיטר: השילוב בין השניים מוליד נפש פתוחה וצמאה לידע, כמו גם נטייה לחופש ולעצמאות.

גדי
בא לכם להוכיח לכל העולם שאתם לא ממש דופקים חשבון לאף אחד. חיי החברה שלכם מושפעים ישירות מן ההחלטה הזאת. בזוגיות קיים בלבול מסוים שיתפוגג בקרוב. נסו לזרום עם הדברים ולא להחליט מראש. אותו הכלל נכון גם בענייני עבודה, גם אם אתם מנהלים עסק עצמאי. הרקיע מעודד את הסבלנות לשלוט בזרימה החופשית של המרץ הפיסי והשכלי. צפוי לכם קליק רומנטי עם אדם שלכד את תשומת ליבכם. נסו לזרום עם ההתרחשויות מבלי לתכנן את העתיד.

דלי
היום יש בלבול וקושי בתחום הרומנטי. אתם שואפים לבלתי מושג שנראה לכם ראוי. מצד שני, נדמה לכם שאתם נמצאים עם אנשים שפחותים מכם אבל בעצם, זה לא ממש נכון. צאו לבלות עם מישהו שממש מפרגן, רוצה להעניק ולתת מכל הלב. במהלך היום תגלו שתיהנו לא פחות ואולי אפילו יותר מאשר עם מישהו שאינו מסתפק במה שיש. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים שלעיתים מרחפים בעולמות אחרים. שונאים טיפשות, מוכנים לספוג הכול חוץ מאווילות ונהנים להפגיז את הסביבה ברעיונותיכם המבריקים.

דגים
ויכוחים בעניינים כספיים עלולים להתדרדר לנקודת אל חזור. קחו את העניין בחשבון עוד לפני שאתם פותחים את הפה. למצוא מקום עבודה חדש, זה משהו שהיה יכול להרים לכם מאוד את המורל אבל לא קל לביצוע. חפשו מסגרת מתאימה ואז, ורק אז, תוכלו לעזוב את המקום שכבר לא ממש מתאים לכם. הרקיע שם דגש על השגת מטרות בעזרת התלהבות ואופטימיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button