הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-01-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

הורוסוקופ מזל טלה: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים נפטון ופלוטו, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 7 ו – 8. "שיטות הטיפול" המהפכניות וה-'מקוריות' שלכם בקונפליקטים, עלולות לגרום לכם להיקלע למשבר בתחום הזוגיות. נסו לנהוג בצורה הוגנת ולא לסבך עניינים. הקשיבו למה שיש לאחרים לומר. למרות שמשום מה, נדמה לכם שלא מתייחסים אליכם מספיק, צריך לראות את כל התמונה. מומלצת הדדיות. אל תקלקלו לעצמכם את אמצע השבוע. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים הקטנים.

הורוסוקופ מזל שור: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס וסטורן, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 22 ו – 4. הסירוב שלכם לדבר ולהוציא את הרגשות שלכם החוצה, גורם לכל מי שסביבכם להרגיש לא נוח. אתם גם מרשים לעצמכם לשחק עם רגשות של אחרים ולא לתת מענה לצרכים של בני משפחה. המצב מתסכל אתכם אבל קשה לכם לצאת ממנו. נסו ליזום שיחה ישירה. מה כבר יכול לקרות שעוד לא קרה? הרקיע מייצג תקופה בה האדם מגלה מודעות ליכולותיו האמיתיות [המציאותיות] ומצליח להיפטר מהרהורי גדלות ומהזיות שווא.

הורוסוקופ מזל תאומים: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ונפטון, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 3 ו – 7. התבוננות מחודשת במערך הכוחות המשפחתי, תאפשר לכם תובנות ורעיונות חדשניים כדי להתמודד עם המצב. אתם שוקלים מה לעשות בעתיד הקרוב אולם קשה לכם מאוד להגיע למסקנות חד משמעיות. נקודת המפגש בין הרצוי למצוי מעיקה עליכם. השאיפות שלכם לא ממש מחוברות למציאות העכשווית. נסו להגיע לפשרה מתקבלת על הדעת. יש לטפל בחרדות ובסיוטים הקשורים בחיי הנפש. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ק'.

הורוסוקופ מזל סרטן: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים מרס ואוראנוס, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 9 ו – 22. בין אירוע לאירוע מומלץ שתמצאו קצת זמן לעצמכם. 'לא נעים' לכם לסרב לבקשות של אחרים וכך אתם מוצאים את עצמכם פעמים רבות- מתוסכלים וממורמרים, בלי סיבה נראית לעיני אנשים אחרים בסביבתכם הקרובה. נצלו את היום לעשות פעילות סוליסטית. למשל? חתירה בסירה, ביקור בחדר כושר או קריאת ספר טוב. הארה פתאומית תביא לכם את התשובה שחיפשתם. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ש'.

הורוסוקופ מזל אריה: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הירח וכוכב פלוטו, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 2 ו – 8. יום מורכב. יש לכם הרגשה (נכונה) שצריך לעשות סדר, להגדיר את סדרי העדיפויות שלכם וללבן בעיות בוערות עם בני משפחה. מצד שני, יש יותר מידי נושאים שדורשים את תשומת ליבכם המידית כך שיש לכם בקושי רגעים בודדים לנשום. אינכם יעילים במיוחד וחבל. נצלו את שעות הערב לתכנן את יום המחרת. הרקיע רומז על צורת חשיבה בסגנון תקשורתי, כמו גם על כישרון כתיבה וקופירייטינג.

הורוסוקופ מזל בתולה: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ונפטון, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 3 ו – 7. צפויה סגירה של עסקה שרווח בצידה. משימה הקשורה בניירת שדחיתם מזה זמן מה, מגיעה לסיומה המוצלח. תחושת סיפוק אישי עמוקה מאפשרת לכם להתפנות לעניינים חיצוניים. אתם מגלים התעניינות בנושא חברתי שעולה למודעות באמצעי התקשורת ומחליטים להקדיש מזמנכם הפרטי למען הגשמת מה שנראה כצעד הכרחי וחשוב במיוחד. הרקיע מצביע על עולם רגשות יציב, אך גם על כזה שהוא ביקורתי ושואף לפרפקציוניזם.

הורוסוקופ מזל מאזניים: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס וסטורן, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 22 ו – 4. יום של התעלות רגשית. אתם משדרים מסביב אנרגיה של עוצמה וחוזק אולם כלפי פנים יש רגישות גבוהה. עובדה זאת גורמת לכם לא פעם 'ליפול'. מבחינה חברתית נמשכים אליכם הטיפוסים הלא נכונים. הגיע הזמן לעשות בדק בית רציני. אתם לא חייבים להיות נחמדים כלפי כל העולם. כדאי להירגע. מי שרוצה- שיקבל אתכם כפי שאתם. הרקיע נפלא לענייני נשים ובכלל זה גם פריון והרחבת המשפחה.

הורוסוקופ מזל עקרב: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ונפטון, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 6 ו – 7. באופן מפתיע אתם מוצאים בן ברית ו'שותף' חדש בעבודה. אותו אדם יקל עליכם את המצב ויעניק הרגשה של יציבות שחשובה לכם כל כך בימים אלה. התרחשויות בבית גורמות לכם לאבד את הקרקע. אתם משנים את דעתכם בעניין מסוים מהקצה אל הקצה. תנו למישהו מבני הבית הזדמנות נוספת. הרקיע קורא לכם להתנער מפרשיות הגוזלות את זמנכם ולהתמקד בקשרים אשר יש תועלת בצידם.

הורוסוקופ מזל קשת: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים מרס וונוס, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 9 ו – 6. יתכן עיכוב בקיום הבטחות מצד אנשים אליהם אתם קשורים בתחום עסקי ומסחרי. פסיביות לא תקדם אתכם. מצד שני אין טעם להגיב בתוקפנות. תהיו דיפלומטיים. אתם יכולים רק להרוויח. אולי אתם מרגישים קצת מבולבלים מהמסרים הכפולים המגיעים אליכם אבל זה בדיוק הקטע. אף אחד לא עושה לכם שום דבר בכוונה רעה. כדאי לכם לתרגל סבלנות. הרקיע צופה מצב רב מזל אך קובע כי מישהו אחר מנהל את מהלך העניינים.

הורוסוקופ מזל גדי: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים מרקורי וונוס, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 5 ו – 6. קפיצה כלכלית אפשרית היום בזכות הזדמנות עסקית שתעלה על הפרק. קשרים עם חו"ל מתחדשים. אל תפתחו ציפיות גבוהות מידי. תנו לזמן לעשות את שלו. עניינים הקשורים לקריירה מעסיקים אתכם שעות נוספות. כדאי למצוא זמן גם לדברים אחרים שקיימים בחיים. מילות המפתח: איזון והתמדה. הרקיע מבשר על חגיגה גדולה, כמו גם על תשורה שלא ציפיתם לה.

הורוסוקופ מזל דלי: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הירח וכוכב מרקורי, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 2 ו – 5. יש לכם 'מבחן' שעליכם לעבור בהצלחה, אולי כדי להוכיח לעצמכם שאתם מסוגלים להתמודד עם כל אתגר שתרצו. צפויה נסיעה רחוקה. הימנעו בשלב זה מהוצאות גדולות. למרות שזה נראה לכם הכרחי, סביר להניח שתוכלו להסתדר גם בלי. קחו אחריות. אל תחמיצו את הפוטנציאל שיש לכם לשקם את המצב הכלכלי. הרקיע הקלף צופה נישואין, כמו גם התייצבות והתמסדות.

הורוסוקופ מזל דגים: הרקיע טווה את האנרגיות שלכם ואורג אותן יחד עם אלו של הכוכבים מרס ופלוטו, מה שמחולל תנודות נומרולוגיות המעודדות אתכם למפגשים עם אנשים ומקומות הקשורים למספרים 9 ו – 8. אתם נמשכים לתחומים ולמקומות קשים במיוחד. העניין שההתעסקות הזאת מעוררת לא תמיד שווה את המאמץ. תשקלו פעמיים ולא רק עם הלב. צפויה להגיע הפתעה כספית משמחת. התחום החברתי קצת רדום. אחרי תקופה של עליות ומורדות כדאי לנוח ולא להתרגש יותר מידי מהמצב. אחרי שתתאוששו קצת, תוכלו לצאת מחדש לאן שצריך. הרקיע צופה תקופה רומנטית, כמו גם אהבה טהורה וזכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button