הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 12-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תחושות של דכדוך ובדידות צצות מאי שם ולא מרפות. יום המלווה בשיבושים ואי הבנות רבות, במיוחד כלפי אנשים שאתם נמצאים איתם בקשרים יומיומיים. יש לכם צורך עמוק לקדם דברים ולשפר. אין אלה רק דיבורים. אתם גם מוכנים להקדיש זמן לנושא זה. כדאי להיעזר באחרים ולא לקחת את כול המשימה רק על אחריותכם הבלעדית. נתיב הגורל כבר צופן את הצלחתכם, אך סגירה סופית מותנית ביכולתכם להרעיף אהדה ואנושיות.

שור
מצב רוח תוקפני תוקף אתכם היום. יש לכם לא מעט טענות לסובבים אתכם, למרות שבסך הכל שום דבר לא נעשה נגדכם באופן אישי. במקום להתחשב קצת יותר, אתם מרגישים מקופחים ומתמכרים לתחושת הרחמים העצמיים. מריבה שפורצת עם חבר קרוב עלולה לגרום לנתק. נסו לגלות יותר בגרות וטיפ טיפת איפוק. התייעצו עם אדם בעל ניסיון אשר ידריך אתכם כיצד להימנע מחרדות שווא ומדאגות מיותרות.

תאומים
אתם ממוקדים בנושא שבינו לבינה וזקוקים להרבה מאוד תשומת לב ופינוקים קטנים. עליכם להתמקד באהבה המשפיעה רבות על הרגשתכם. הרגישות הגבוהה שלכם והפתיחות האינטלקטואלית, מאפשרות לכם ללמוד במהירות כמה דברים חדשים. בסך הכל זהו יום שבו תהיה לכם הזדמנות להתאפס ולהתמקד. אם אתם זקוקים לאדם שיתמוך בכם, אל תהססו לבקש. הנומרולוגיה צופה לכם מזל עם אנשים שצירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם, מעניק את המספר 8.

סרטן
א מעט ויכוחים ואפילו עימותים מתרחשים בפרק זמן זה. הרוחות סוערות ולא רק אצלכם, אלא גם אצל אנשים נוספים הקרובים לכם בצורה כזאת או אחרת. יש לכם צורך להיות בחוץ, במרחבים, ולא בין ארבעה קירות. ספק רב אם תוכלו להגשים את הרצונות שלכם לפני שעות הלילה המאוחרות, כאשר תוכלו להתפנות מהמחויבויות שלכם. הדירו רגליכם מפרשיית אהבים מאכזבת.

אריה
האנרגיות שלכם בשיאן היום וכל מה שנותר לכם זה ליהנות מכל רגע. תשומת הלב שלכם פועלת בכיוון המשפחתי וכן בתחום החברתי. קשר רגשי מתבסס ומעמיק ואתם נהנים מפרגון אמיתי מהסביבה. נצלו את המומנטום בעיקר בעבודה. זה יום מתאים לדבר על קידום מקצועי או על העלאה במשכורת. זה יום של הצלחות שאיש לא צפה אותן מראש.

בתולה
נראה כי אתם לחוצים למדי בעבודה והציפיות המיידיות שלכם לא מתממשות. מה שהיה מקל עליכם זאת גישה גמישה יותר. אין טעם לטרוח לחפש נקמה. בסופו של דבר מכיוון בלתי צפוי, תעלנה הזדמנויות להוכיח את עצמכם ואולי אפילו לזכות בקידום, אך זה עוד ייקח קצת זמן. מניפולטיביות אינה מלה גסה, אל תהססו להשתמש בה כדי להביס את מתחריכם.

מאזניים
אתם מרגישים כבדות. קשה לכם לתפקד ואתם בקושי נגררים במשך כל היום. חסרה לכם מאוד תחושת שייכות ויציבות ונראה שכל 'רוח' קלה גורמת לכם להשפעה עמוקה. אתם מוקפים בקבוצת אנשים עקשנים וקריזיונרים, ולא פלא שמצבים מסוימים גורמים לכם לרצון להסתגרות מצד אחד ולדכדוך מצד שני. הרקיע צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהמם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות.

עקרב
אתם מגלים בגרות בלתי רגילה ומגיבים במתינות על מצבים מתסכלים במיוחד. מאבקי כוח עם אנשים קרובים לכם, יותירו אתכם עייפים ומותשים נפשית. בנוסף, אירועים משונים קורים היום. אתם מקבלים מסרים מבלבלים מכמה כיוונים שונים. מישהו מבטיח לכם הבטחות מעניינות שנראות על פניו בעלות פוטנציאל עתידי. אורח יעניק לכם עצה מועילה או יבשר בשורה משמחת.

קשת
אתם במצב רוח טוב במיוחד. בני הזוג תומכים בכם ואתם מרגישים ביטחון במערכת. האינטימיות מגיעה לשיאים חדשים. חבל שאתם צריכים גם לעבוד היום, הכי מתאים היה לכם לבלות את כל היום בטיולים או בבילויים. לפנויים: הקדישו זמן לרומנטיקה ולחיזורים. על מנת להצליח ולהתקדם, תצטרכו לטפל תחילה במצוקותיו של ידיד הזקוק לעזרתכם.

גדי
ש לכם תפיסה מהירה ואינטליגנציה גבוהה ולעיתים קרובות אתם משתמשים בתכונות אלה כדי לפתור בעיות בחיים האישיים וכמובן גם בעבודה, מה שמקנה לכם נקודות זכות בקרב אנשים קרובים לכם. אתם שקועים עד לצווארכם בעניינים הקשורים לעבר הרחוק. רעיון יצירתי במיוחד יעזור לכם לצאת מהתסבוכת. אדם דו-פרצופי עלול לחצוץ ביניכם לבין ההצלחה, הגיע הזמן שתתפקחו.

דלי
היום צפויות התפתחויות חיוביות בעבודה. אתם עשויים לקבל הצעה שתקסום לכם מאוד ולא רק מבחינה כלכלית. הפעילו שיקול דעת. קשר בעייתי עשוי להגיע לסיומו. למרות שברור לכם שזהו צעד שכדאי לעשותו, תגרם לכם עוגמת נפש. תחושת הייאוש תחלוף בקרוב עם כניסה של מערכת יחסים חדשה לתוך חייכם. הגורמים אשר ישפיעו עתה על חייכם הם טיולים, נסיעות, נופשים ופגישות הרחק מן הבית.

דגים
למרות שאתם במצב רוח רגשני במיוחד, אתם נוטים לשחק אותה קשוחים, כדי לעזור לעצמכם ולאחרים להתמודד עם מצבים קשים. כמעט את הכל ניתן לרפא ולפתור באמצעות אהבה. למה שלא תנסו להראות קצת יותר מה קורה אצלכם בלב, במיוחד לאלה הקרובים אליכם וזקוקים לתשומת לבכם? גלו אופטימיות בקשר לעתיד. טיפוס צבוע לוחש רכילויות שקריות, הוא אינו חף מאינטרסים אישיים.

Back to top button