טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

מה זה ביו אנרגיה – המפתח לשחרור חסימות אנרגטיות

ביו אנרגיה היא צורת טיפול המבוססת על מחקריו של פרופסור וילהלם רייך. בטכניקת ביו אנרגיה עובדים על שחרור חוויות טראומטיות מהעבר.

כל אחד ואחת מאיתנו "סוחב" טראומות וארועים שליליים מהעבר (אפילו מהילדות). טיפו בביו אנרגיה יכול לשחרר אותנו מחסימות אנרגטיות ולהוביל אותנו לדרך חדשה

בטכניקת ביו אנרגיה עובדים על שחרור חוויות טראומטיות מהעבר. כשהאדם מצליח להיפטר מהחסימות שבו, יש לו יותר מרץ וכח רגשי ורוחני להתמודד עם מטלות ומשימות היום יום וליהנות מאיכות חיים טובה יותר וחיים שלווים יותר עם עצמו ועם הסביבה הקרובה לו.

מה זה טיפול בביו אנרגיה?

ביו אנרגיה היא צורת טיפול המבוססת על מחקריו של פרופסור וילהלם רייך. הוא גילה את הקשר שבין חסימות רגשיות עקב טראומות, הנובעות ממתחים וראיית עולם שגויה לבין חסימות בזרימת האנרגיה בגוף, הגורמות להתפרצות מחלות ובעיות רגשיות רבות.
אזור החסימה, הוא אזור שמועד לפורענות עקב תפקוד לקוי. בזרימת אנרגיה למקום, ניתן לשחרר את החסימה באמצעות טיפול בביו אנרגיה.

הטיפול נעשה ללא מגע ובעצם הטיפול הוא בהילה של האדם. בטכניקה זו ניתן למדוד את עוצמות האנרגיה בכל התאים המצויים בכל אחד מהאברים בגוף. בעקרון כוללת טכניקה זו דחיסת אנרגיה באמצעות כף היד והעפעוף.

בעזרת הביו אנרגיה, ניתן לאזן את האדם במישור הפיזי, המנטלי והרגשי על ידי עבודה על מרכזי האנרגיה, ניקוי ההילה ברמות השונות,דמיון מודרך ופיתוח חשיבה חיובית.

אדם עצור, הוא אדם הסובל מחסימה אנרגטית והכוונה היא לאדם, שפעמים רבות קשה לו לאבד שליטה, להיות ספונטני ולזרום עם החיים, התנהגות זו היא תוצאה הנובעת מטראומות בעבר, מתח בהווה או מהבנה שגויה של החיים.

למי מתאים טיפול בביו אנרגיה?

הטיפול בביו אנרגיה מתאים לטיפול בבעיות רבות ומגוונות החל מבעיות רגשיות, פחדים וחסמים שונים המורגשים על ידינו ומונעים מאיתנו ביצוע פעולות או משימות בחיינו וכלה בבעיות פיזיות ובריאותיות שונות המוגדרות על ידי הרפואה הקונבנציונאלית כמחלה אך בעצם טיפול במקור הבעיה בעזרת שחרור האנרגיות מוביל לפתרון מוחלט של הבעיה הבריאותית. לרשימת מטפלים בביואנרגיה לחץ על הקישור

Back to top button