הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 04-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הרצון שלכם להשיג הכול, כאן ועכשיו, לא תמיד מתגשם ואתם מרגישים מתוסכלים. פרויקט חשוב בעבודה לא מתקדם בקצב המתאים. תכנון ופעילות רצופה ומאומצת יביאו את העניין לסיום מוצלח. בתחום הזוגי- אל תתנו להרגשה שזקוקים לכם, לעלות לכם לראש. דיאטה שתתחיל היום, תנחל הצלחה רבה יותר מקודמותיה. נראה כי אירוע כלשהו יגרום לכם לגלות החלטיות ועקביות.

שור
סוף שבוע לא רגוע. אתם סובלים מחוסר שקט, משנים את דעתכם לגבי תוכניות משותפות עם המשפחה ויוצרים רושם של בלבול וחוסר שיתוף פעולה. מה שבעצם אתם רוצים זה לקבל פינוקים ולהיות במרכז העניינים. כבר עדיף שתגידו את זה בקול רם במקום לרמוז רמזים שאף אחד לא מבין. אם תוציאו מעולמכם אדם בעל אנרגיות שליליות, ישתנה מזלכם לטובה.

תאומים
אתם משתפים אנשים בסודות הכמוסים שלכם ומצפים להבנה, פרגון ותמיכה. זה לא ממש קורה כי בפועל אתם לא באמת רוצים עצה אלא רק אוזן קשבת. המידע המעיק הזה הזורם לכל הכיוונים, מוצא את דרכו גם למקומות הלא נכונים. אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים. עדיף ללמוד לשמור על דיסקרטיות. נראה כי מישהו נדיב כלפיכם באופן תמוה, נסו להבין מה מסתתר מאחורי טוב ליבו.

סרטן
קושי בתקשורת גורם ללא מעט אי הבנות במהלך שעות הבוקר. אתם מתוסכלים אך מצליחים להתאושש מבלי להרוס לעצמכם את כל היום. אדם אשר בשמו מופיעה האות א' ישמש דמות מפתח להוביל אתכם למחוזות חדשים. שתפו פעולה רק במידה המתאימה לכם ולא יותר. קחו לעצמכם מרחב אישי ואל תשכחו להקדיש זמן למנוחה. תוכלו לכבוש את העולם בעזרת סגנון סטייליסטי שתאמצו לעצמכם, אל תחששו לערוך לעצמכם מסע של ניצחון.

אריה
הקשר הרומנטי שאתם בודקים, נראה אולי מבטיח אך יידרש עוד זמן ארוך כדי לוודא את רצינותם של הנוגעים בדבר. קחו את העניינים בפרופורציות המתאימות. לתת אמון זה נפלא אולם אל תתחייבו לשום דבר. סמכו על כושר האבחנה שלכם ומצד שני הקשיבו גם לעצה או שתיים של אנשים שקשורים אליכם ושאתם מעריכים את דעתם. השקיעו לב ונשמה בעבודתכם ואל תכרתו את הענף שאתם יושבים עליו.

בתולה
למרות שאתם טיפוסים מסודרים וקונפורמיסטיים, היום ממש בא לכם להשתחרר קצת. אם אין לכם האפשרות לדלג על התחייבויות קודמות, כדאי שתפנו לפחות את חציו השני של היום וגם את הערב. צפוי מצב רוח כייפי שמתאים לאהבה וגם לספורט ולמשחקים. זה הזמן לבקר במכון הכושר, בבריכה המחוממת או באינטימיות עם בן/ת הזוג. הזמן משחק לטובתכם וזה אומר שכדאי להשהות את קבלתה של החלטה חשובה.

מאזניים
השפעתו של יסוד האוויר על כוכב ונוס השולט בכם, מעוררת סוג של מעיין נעורים והתרפקות על העבר. יחסים עם אדם מדהים שקרוב אליכם, מעסיקים אתכם ומעיקים עליכם. חוסר שקט פנימי מדיר שינה מעיניכם בלילות. עליכם למצוא דרך להירגע. מדיטציה, יוגה או כל שיטה אחרת- יתאימו. רק אחרי שתצליחו להוריד במידה ניכרת את רמת הכעסים והחרדות, יש טעם למצוא זמן לשיחה בארבע עיניים.

עקרב
כוכב פלוטו השולט בכם מתמלא באנרגיות נפלאות הזורמות אליו מיסוד האדמה ומגזרת מזל גדי. הזמנות לבילויים זורמות אליכם מכמה כיוונים בבת אחת, ואתם לא ממש יודעים מה לעשות עם כול השפע הזה. היקום מאותת לכם שעליכם להפסיק עם ההתבודדות שגזרתם על עצמכם. מפגשים עם אנשים אחרים יכולים לפתוח לכם לא מעט דלתות. אז למרות שלא ממש בא לכם, עשו מאמץ. להתלבש ו….החוצה.

קשת
צפוי יום עמוס בו אתם מחפשים לעצמכם שעה נוספת. הימנעו מלהבטיח את אשר תתקשו לעמוד בו. אתם מבלים את מרבים שעות היום בטיולים ובנסיעות. בהמשך תרגישו מותשים ועייפים. למרות שזאת ההרגשה כדאי להתפתות ליציאה לבילוי. משהו מדהים ומשמח עומד לקרות לכם. זכרו כי האדם הנאור אינו מתערב בהמולת החיים, כך הוא שומר על שלוותו ועצמאותו שיביאו לו מזל טוב.

גדי
חברים שמכירים אתכם היטב מתעקשים להכיר לכם בן/ת זוג. לכו על זה ברוח ספורטיבית. למה? כי למרות שאתם מוקפים המון אנשים יש איזושהי תחושה של בדידות בלתי מוסברת. תקלטו את העובדה שאתם לא יכולים ולא צריכים לשלוט על כל מה שקורה בעולם. תרפו קצת ותראו כמה הרבה יותר קל יהיה לכם. גם אם תצטרכו להקריב את מאווייכם למען אחרים, הרי שההזדמנות להגשים אותם קרובה מתמיד.

דלי
עליכם לעשות מאמץ עילאי כדי לשמור על אווירה רגועה. זה תנאי הכרחי עבורכם על מנת להמשיך ולתפקד. המתחים עם בני המשפחה מקשים עליכם מאוד. הפעילו את היכולת התקשורתית והסבלנות כדי לעבור את הימים המתוחים האלה- בשלום יחסי. זה לא זמן מתאים לקבל החלטות דרסטיות או להוכיח מי צודק. אם מלכתחילה אתם נוקטים גישה ביקורתית ושופטת, אתם עלולים להחמיץ את יופיו של מסע החיים.

דגים
בילוי במועדון ריקודים יהווה בחירה אולטימטיבית עבורכם, ביום זה. גולת הכותרת היא תחושת הזוגיות המפעימה. הכל נראה לכם נפלא כי אתם מרגישים אהובים ומחוזרים וזה עבורכם העיקר. אל תתנו לאף אחד ולשום דבר להעכיר את האווירה. מצב הרוח מצוין. מצב הכוכבים מראה כי במהלך היום אתם מבלים הרבה מחוץ לבית. לעולם אל תכפו על עצמכם נזירות והתנזרות. כל דיכוי הוא בבחינת חטא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button