הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 09-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
בשורה חדשה למשפחה גורמת לכם לעליה דרסטית במצב הרוח ולביטויי שמחה. זה אותו מישהו שגורם לכם לגלות צד מאוד רך ורגיש והמון נתינה. הפתיחות לאנשים חדשים שנכנסים לחיים שלכם מביאה בכנפיה ברכה. אתם זורמים עם מה שקורה בלי לחשוב יותר מידי על הצדדים המעשיים. מסר רוחני יומי רומז כי ייתכן שנטלתם מטלות רבות מדי על כתפיכם, יש מקום להאציל סמכויות וחלוק אותן עם האחרים.

שור
אתם נתקפים בתחושות לא נעימות שחשבתם שהשתחררתם מהן מזמן. העומס הנפשי והדאגות מסיחות את דעתכם מהצד החיובי שבחיים. חוסר הבהירות במערכת הזוגית גורם לכם לעייפות נפשית. בקיצור, הגיע הזמן ללבן את הדברים ולשפוך החוצה כול מה ששמרתם בבטן. שמרו על יושר פנימי והיצמדו לאמת. זה הכי חשוב. מסר רוחני יומי רומז כי זו תקופה נפלאה עבור כל מי מכם המבקש להתקדם ובמקביל, אין לנצל לרעה את העוצמה שהופקדה בידיכם.

תאומים
צפוי יום של שינויים. בעבודה אתם מתמודדים עם עומס שנובע מחוסר יכולת להתארגן ביעילות מול הממונים עליכם. עליכם לתרגל אסרטיביות כדי להגיע לתוצאות. תדרשו את מה שמגיע לכם כדי לבצע את המשימות שלקחתם על עצמכם. ה'פתיל' שלכם אומנם קצר במיוחד בימים אלה אבל מומלץ לחשוב פעמיים לפני שאתם פותחים את הפה. עשו לעצמכם קמע כדי לחמוק מן הקנאה. מכל מקום, יהיה זה נבון מצידכם להצניע את הצלחותיכם.

סרטן
יום שמתחיל ברגל שמאל אך משתפר ככל שהשעות עוברות. בשעות הבוקר צפויות אי הבנות מתסכלות מול אנשים סביבכם, שכאילו לא מבינים מה אתם רוצים מהם. גם כשאתם מנסים להסביר הדברים יוצאים מהקשרם. הפסיקו להתאמץ כל כך. מצאו הזדמנות אחרת להתבטא ובינתיים תזרמו עם מה שיש. הרקיע רומז כי בילוי אמיתי תוכלו למצוא בתוך שק שינה ותחת כיפת השמיים. מלון בן חמישה כוכבים, אינו ערובה להצלחה ולהנאה.

אריה
נושא הקשור לזוגיות מעלה זיכרונות מכאיבים מהעבר. יחד עם זאת, לא כדאי לכם להתמסר לרחמים עצמיים ולהיות מוטרדים ממה שקורה. העבר כבר נגמר. החיטוט המיותר הזה לא מקדם אתכם לשום מקום. ההיפך הוא הנכון. תנו לדברים לזרום בקצב טבעי. אתם לא נמצאים בוואקום ועליכם לאפשר לאנשים אחרים שאתם נמצאים איתם בקשר, להתבטא ולבטא את הרצונות שלהם. הרקיע רומז כי גם אם אתם משוכנעים בנאמנותם של הקרובים לכם, כדאי שתפקחו עין על מעשיהם.

בתולה
היכרות חדשה מרגשת ומעלה לכם את מצב הרוח. מצד שני, הפגיעות הרבה והאכזבות הרבות שהיו לכם בעבר בתחום הרגשי, גורמות לכם התכנסות פנימית למצב של תוקפנות ורגישות יתר. תנאים אלה מפריעים מאוד לספונטאניות הנחוצה לרומן חדש להתפתח. נסו להירגע. הרקיע צופה מצבים לפיהם נסיעה משמעותית אל מקום רחוק, תביא לכם מזל וברכה. אתם יוצרים דבר מה חכם אך אינכם מיחצנים אותו. הכוכבים מעודדים צעד החלטי שנועד לשווק את פרי עמלכם.

מאזניים
אל תתפתו לשינויים מרחיקי לכת באורח החיים. משטר של דיאטה ופעילות גופנית עומדים על הפרק. קחו יעוץ מקצועי שייתן לכם התאמה מרבית ואישית. שמרו על עצמכם. אתם עולים על דרך המלך ומשתפרים בתקופה הקרובה, בצורה משמעותית. אתם מתחילים להטיל ספק בהתאמה של קשר חדש, ממנו התלהבתם קצת יותר מידי. דרוש לכם פסק זמן. הרקיע צופה מצבים לפיהם יהיה עליכם לנצל את כישרונותיכם היצירתיים, מבלי לחקות את כישרונותיהם של אחרים או להתקנא בהם.

עקרב
יש לכם כישורי תקשורת מעולים. אתם יכולים לחולל מהפכה על ידי כמה גלגולים של הלשון. לרוע המזל מה שיוצא לכם מהפה זה בעיקר דברי ביקורת ועקיצות. לא פלא שכולם מסביב עצבניים עד אימה. קחו את הדבר בחשבון ותלמדו לרסן את עצמכם. אם לא, היו מוכנים לשלם את החשבון. הרקיע צופה הצלחה, בעיקר עבור אנשים שתחום עיסוקם תובע מהם ניידות רבה. מישהו רומז כי התגעגע אליכם וכי הייתם חסרים לו. בהחלט אמירה שתצטרכו לטחון ולנתח.

קשת
יום המאופיין בחוסר שקט. משהו מדאיג ומלחיץ אתכם אבל קשה לשים את האצבע, מה בדיוק את מרגישים. בדרך כלל אתם מצליחים לשכנע את מי שנמצא לידכם לעשות כרצונכם. היום, כל הרעיונות שלכם נדחים על הסף וגם מאשימים אתכם במניפולציות. בעבודה וגם בין החברים אתם לא הכי פופולאריים היום. בהחלט יש מקום לשיפור. אנרגיה קוסמית צופה את המזל הטוב, בעיקר בענייני רכוש ונכסים.

גדי
יום חביב למדי. הכל מתנהל בעצלתיים ואתם לא כל כך מבינים לאן כולם רצים. מצב הרוח חולמני במקצת ובעצם אתם-די מרחפים. אם הדבר אפשרי, נסו לבלות כמה שיותר בבית, עם ספר או סרט טוב. יום מתאים לשיפור הקשר הזוגי. איך? למשל: הקדישו זמן להכנת ארוחה טעימה. הרקיע צופה מצבים של התפתחות רוחנית, כמו גם התרחשויות בהן החשיכה נעלמת ומפציע האור.

דלי
אתם מנסים להספיק ולבצע יותר מידי משימות ביום אחד. לחץ ועומס שמגיע מצד בני משפחה, גם הוא לא מוסיף להרגשה הטובה. הצטברות של עייפות ועצבנות מעיקה עליכם. היזהרו לא להיכנס לעימות מילולי. זה לא הזמן להחליט החלטות ולהכניס שינויי מרחקי לכת . נסו לחשוב על הצד החיובי של הדברים, יש מי שזקוק לכם. הרקיע צופה מצבים לפיהם דווקא כוחות מסתוריים ואולי, אפילו, מיסטיים – יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.

דגים
מצב הרוח שלכם משתפר. זרימה של אנרגיה חיובית משפרת את האווירה העכורה ששררה לאחרונה בתחום הזוגי. למי שנמצא בקשר צפויה התעוררות מפתיעה בשגרה שתביא לתחושת קירבה מבורכת. לפנויים זה ערב מתאים ליציאה לבילוי. חשוב מאוד שתבחרו בקפדנות את המקום. מועדונים רועשים ופאבים אפלוליים- לא רצוי. הרצאה מעניינת – בהחלט מתאים. הרקיע צופה מצבים לפיהם אתם מקבלים סיוע המאפשר לכם להתנתק מכבלי העבר ולפתוח דף חדש.

Back to top button