הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 01-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
ההתחזקות שלכם נותנת לכם אפשרות להיות שנונים ואסרטיביים במשא ומתן. אין צורך בתוקפנות כאשר אתם מרגישים שכל העולם בידיים שלכם. שמרו על קור רוח ותמצאו את הדרך לצאת מנצחים. בסוף היום אתם מתקשים להירגע? תרגלו מדיטציה או פשוט הקשיבו למוסיקה רגועה. הרקיע צופה הצלחות רומנטיות המגשימות את עצמן בכיוונים מעשיים וממוסדים.

מזל שור
אל תשכחו פרט חשוב שקשור לאחד מבני המשפחה. עליכם להשקיע בבני הדור הצעיר הזקוקים לתשומת לב רבה במיוחד. בעבודה חשוב לטפח קשרי חברות ולא להתמקד רק בערימות הניירת שלפניכם. אינכם פועלים בחלל ריק כפי שנדמה לכם לפעמים. האנרגיות הקוסמיות תובעות מכם לעשות שימוש בכישרונכם היצירתי. אל תבזבזו את אשר טבוע בטבעכם האמיתי. כ'שוורים' אמיתיים עליכם לנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: נחישות, התמדה ועקביות – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

מזל תאומים
אפשר לצפות לבשורות טובות. חובות כספיים שמעיקים עליכם מוצאים את פתרונם בדרך מקורית. אל תבזבזו זמן מיותר על חברים/ות שכבר לא מעניינים אתכם – רק בגלל שאתם לא רוצים לפגוע ברגשותיהם. היום אתם עלולים למצוא את עצמכם משתתפים באירוע שלא תכננתם כלל להגיע אליו. למרות השיבוש בתוכניות המקוריות- אל תיקחו את זה קשה מידי והשתדלו לראות את הצד החיובי ואת האופציות שנפתחות בפניכם.

מזל סרטן
ייתכן כי אינכם חשים על הגובה והדבר משפיע על כושר הריכוז ויכולת התפקוד. אל תעבירו ביקורת על עצמכם. גם ככה לא קל לכם. כדי להתרומם מהדכדוך שאתם חשים תצטרכו להפעיל את כל הכוחות העומדים לרשותכם. מכיוון שאתם עומדים על פרשת דרכים, מומלץ לא לקבל החלטות דרמטיות בתחום האהבה. טפלו קודם כול בבעיות הבוערות באמת. צפויה התחלה חדשה בתחום הפיננסי המובילה אל הצלחה והישגים.

מזל אריה
רעיון עסקי חדש שעולה במקרה, מקבל תוקף עקב חיזוק מכיוון לא צפוי. נדמה לכם שעליתם על משהו שיכול לקחת אתכם רחוק. שמרו על זכויות יוצרים ואל תפליגו בפרטים יותר מידי, גם כאשר אתם מדברים עם אנשים שנראה לכם שניתן לסמוך עליהם במאה אחוז. כדאי לגלות ערנות ולבדוק את הפוטנציאל האמיתי לפני שאתם משקיעים כספים. שי או דורון ייחודי מבשר על הצעת אהבה.

מזל בתולה
החלטות פזיזות עלולות להביא אתכם למצבים לא נעימים. לא שזה אופייני לכם אבל אתם נוטים לעיתים להתפתות. מצב הרוח מתדרדר בהתאם. אל תיכנעו לסיפוק יצרים מיידי. למרות תחושת הדחיפות, באמת ששום דבר לא בוער ואל תנסו להשיג דברים בכל מחיר. אתם עלולים לגלות שעשיתם עסקה ממש לא כדאית. הרקיע צופה לכם הצלחות בתחומים העוסקים בנפש האדם.

מזל מאזנים
אתם מתוכננים לצאת לנסיעה ארוכה אולם נראה שעיכובים שונים יעצרו אתכם ברגע האחרון. אין מנוס מלהגיע למסקנה שפעילות שאינה דחופה או חיונית, מוטב לדחות למועד מאוחר יותר. אווירה נעימה בתחום הזוגי תהווה מקור לעידוד. אתם מצליחים לשפר את המורל ואפילו לצאת לבלות בשעות הלילה. הרקיע צופה לכם הצלחות בתחומים המבוססים על היגיון ולא על אינטואיציה.

מזל עקרב
צפויה תחילת שבוע נעימה שאתם מתחילים אותה כבר מהבוקר בתחושה של חופשה. אתם מרגישים קרובים מתמיד לבני המשפחה והכול זורם על מי מנוחות. היכולת לבטא את עצמכם טובה במיוחד וזה הזמן לשיחת נפש. לדבר ולומר את אשר על ליבכם, זה דבר אחד שבהחלט לא אומר רשימת דרישות. שימו לב! על מנת לזכות בהצלחות ספונטאניות שאינן מושפעות מתכנונים קודמים, שלבו בבגדיכם גוונים של ירוק.

מזל קשת
אתם נלחצים בין עולם הרגש לבין הפן המעשי-ביצועי. אתם מתכננים שינויים בבית ונראה כי אף אחד ושום דבר לא יכולים לעצור אתכם. אולי רק גורם חיצוני (חשבון הבנק) יכול להוות גורם ממתן. במידה מסוימת היה טוב יותר אילו הפעלתם שיקול דעת והגיון כדי לבחור את העיתוי המתאים באמת. אולי הרעיון הזה בא כדי לפצות את עצמכם על מחסור בתחום הרגש? שווה להשקיע מחשבה.

מזל גדי
צפוי יום עמוס. אתם עסוקים מאוד וההרגשה של לחץ רק מוסיפה שמן למדורה. אתם מנסים להפיק אירוע חברתי וזה גוזל מכם זמן רב ואנרגיות בלי סוף. האצלת סמכויות ושיטות ייעול הן ללא ספק דרך לחסוך לכם בבריאות. מבחינה רגשית-נפשית אתם חשים צורך בפינוק או חופשה טובה- לבד. בעצם למה שלא תיקחו יוזמה ותעשו בדיוק את זה?

מזל דלי
אתם די עסוקים עם חומר ושוכחים את עולם הרוח. הפרטים הקטנים חשובים אבל התמונה הגדולה, לא פחות. נסו להגדיר לעצמכם את סדר העדיפויות האמיתי. מה הם הדברים שאתם חולמים עליהם ורוצים להגשים אותם. בלי פחד, תגלו שהרבה יותר קל לעשות זאת מכפי שחשבתם. בעצם אין שום דבר שעוצר אתכם. הרקיע גורס כי האדם הרוחני לעולם לא ילך בדרך אשר כרוך בה חוסר הגינות.

מזל דגים
דבר-מה שתתקלו בו תוך כדי שיטוט בתקשורת [רדיו, עיתונים, אינטרנט וכדומה], יעניק לכם רעיון שאפשר לתרגמו לכסף. מישהו שאתם מחבבים מתכוון לבצע משהו שישמח את יריביכם, אבל יכולת השכנוע שלכם מורידה אותו מהעניין. תצטרכו לשקול כיצד אתם ממשיכים איתו מכאן והלאה. מכל מקום, כדאי שתספרו לו כיצד בדיוק הרגשתם. מישהו בסביבתכם סידר לעצמו תנאים משופרים, אל תהססו לתפוס עליו טרמפ.

Back to top button