הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום צפויה לכם חוויה בעלת משמעות רבה, שמהווה בעצם- תמרור אזהרה. עליכם ללמוד להציב גבולות ולא להיגרר בצורה פסיבית אחרי אנשים שמנסים לשלוט בכם פשוטו כמשמעו. דאגו קודם כל לעצמכם ולא לאנשים אחרים שמנסים בין יתר המניפולציות לעורר אצלכם רגשות אשמה. יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. דאגות מעכבות את ההצלחה. הניחו לדברים לזרום והפסיקו להתפלסף.

שור
את רוב היום אתם מקדישים לבית ולמשפחה וקצת שוכחים את עצמכם. אתם זקוקים לזמן ולמרחב אישי. אל תתישו את עצמכם. חסרה לכם אהבה אבל כרגע אתם לא ממש פנויים להתעסק בעניינים שבינו לבינה. גם זה יבוא. סבלנות. בינתיים יש לכם זמן לשפר את כישורי התקשורת שלכם. הרקיע רומז על מתחרים שקנאתם בכם עלולה לעמוד לכם למכשול.

תאומים
מבחינה חברתית המזל מאיר לכם פנים. יש לכם לא מעט מעריצים/ת וכל מה שנשאר זה לבחור עם מי אתם בוחרים לבלות את זמנכם. רמת הפעילות וההספק שלכם כרגע גבוהות מהרגיל. בעוד אתם מתלהבים ומסתחררים מעט מעודף 'אקשן', יתכן כי אתם מפסידים דברים שלא נראים מרשימים במבט חטוף אך ללא ספק מצדיקים בדיקה מעמיקה. מתחולל בלגאן אצל אדם אשר יש לכם עימו קשרי עבודה. עשו כל שביכולתכם כדי להישאר מחוץ לתמונה.

סרטן
זהו היום הראשון השבוע ואתם יכולים סוף סוף להירגע. מנוחה זה בעיקר מה שדרוש לכם. שימו לב לא לבזבז את רוב היום בסידורים. קחו את עצמכם בידיים והקשיבו לקצב הפנימי שיכתיב התנהלות איטית. אתם זקוקים לשקט גם כדי לנוח מהעומס בעבודה וגם כדי לנוח מהמשפחה. אתם מושפעים היום מכוכב בעל אופי מחשמל. התופעה מבשרת טובות ליחסיכם עם ילידי המזלות דלי, תאומים ומאזניים.

אריה
יום של התרחשויות רומנטיות משונות. אתם מתחילים להבין שיש צורך לפתח מודעות בתחום זה. הדברים אינם מתפתחים בצורה הגיונית וקשה לכם להבין מה קורה. נסו לברר מה עמדת הצד השני. אל תפעלו. תקשיבו. תזרמו עם התהליך. אל תלחמו בו. נסו לשמור על גישה חיובית. הרקיע מציע לכם להסיר את הכפפות כאשר מדובר ביריבים נוקשים.

בתולה
יום לא פשוט ואתם לא מתלהבים מאווירת המשפחתיות שצונחת עליכם. אתם מתלבטים בנושאים אישיים הקשורים בעיקר לתחום הקריירה וזקוקים למרחב ולשקט כדי לרכז את המחשבות ולחשוב על פתרונות הולמים. מה שנחוץ לכם הוא מישהו שייתן ליטוף ועצה. חפשו אוזן קשבת בסביבה הקרובה. זה בהחלט בר ביצוע. אתם עומדים לפרוץ אל תוך מסגרת יוקרתית אשר קשה מאוד להתקבל אליה.

מאזניים
מישהו שאכזב אתכם בגדול, בעבר, מחדש קשר. אתם מתלבטים אם ללכת על צ'אנס נוסף או לנתק סופית את הסיפור הלא מוצלח הזה. המחשבה לבלות עוד שבוע לבד די מפחידה, אבל האופציה גם כן לא הכי וורודה. נסו למצוא את שביל הזהב ולהחליט באיזו גישה אתם נוקטים: קרה ועניינית או חמה ורגשית? אתם עלולים לגלות שאננות רבה מדי ביחסיכם עם אדם המתחרה בכם, הגיע הזמן לפקוח עין חשדנית.

עקרב
החג מתקרב והולך ואתם צריכים לתכנן מה הולך לקרות אך להשאיר פתח לשינויים של הרגע האחרון. גמישות מחשבתית וספונטאניות הן תכונות שיש לכם בדרך כלל, אבל בגלל עייפות פיסית לא בא לכם לשנות תוכניות כל כך מהר. לא כדאי לעשות יותר מידי כדי לרצות את הסובבים אתכם או חברים קרובים, כי בסופו של דבר אתם תרגישו מקופחים ומצוברחים. אל תתנו את ליבכם לאדם אנוכי המרוכז בתוך עצמו, מגיע לכם הרבה יותר טוב מזה.

קשת
אתם לא בשיא מצב הרוח אבל עם קצת מאמץ תוכלו לעבור את היום הזה בשלום. בזמן האחרון הזנחתם קצת את עצמכם ואתם מרגישים צורך לחזור לפעילות גופנית ולדיאטה. זה חשוב מאוד גם מבחינה בריאותית וגם כי אתם צריכים ללמוד לקחת פסק זמן ולעשות מה שאתם אוהבים ולא רק מה שאתם צריכים. מכל מקום, יש לנהוג בדיפלומאטיות – גישה כוחנית עלולה לשבש את מהלך העניינים.

גדי
יום אקטיבי בו אתם מלאי אמביציות. מוטב שתשקיעו את עצמכם בספורט או בכל פעילות אחרת שתגרום לכם להזיע ולהוציא החוצה את העודפים של המרץ. בתחום הזוגי אתם מרגישים כאילו בן/ת הזוג שלכם לא כל כך מפרגנים ואפילו בתחרות איתכם. אל תגיבו באגרסיביות. הטקטיקה הנכונה היא לעשות בדיוק להיפך. המסר היומי הוא: צפוי שפע ופריון לאלה מכם המצפים להרחבת המשפחה.

דלי
יש לכם הרגשה של חוסר פרגון מצד אנשים קרובים וגם בני משפחה. אתם מרגישים עומס ולחץ שקשה לכם להסתדר איתם, למרות מאגרי אנרגיה בלתי נדלים. כדאי לבדוק בצורה הכי אובייקטיבית שאפשר מה וכמה אתם משקיעים באמת ועל מה קמה כל המהומה. בירור יישר את ההדורים וישפר את האווירה. שווה. אדם חכם מדריך אתכם בדרך הנכונה, אך אינו יכול לעשות את העבודה במקומכם.

דגים
אתם משקיעים את כל כולכם בהכנות לחג. יש רגעים של נחת וגם סיפוק ומצד שני לא תמיד מעריכים מספיק את העשייה האינטנסיבית שלכם. כדאי מאוד לשמור על פרופורציות ולא להיבלע לגמרי בתחום אחד. בן/ת הזוג מצפים מכם ליותר. מוטב שתיזהרו לא להיכנס לוויכוחים מילוליים שעלולים להתדרדר למקומות לא רצויים. חלומות עלולים לקסום מקסם שווא, האמינו בכוחו של ההיגיון.

Back to top button