הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום טוב בו תוכלו להתפנות למשהו שנדחה שוב ושוב. צפויים להגיע אליכם אורחים למפגש חברתי שיהווה סיום משעשע לקטע ארוך ומייגע. הגישה החיובית שלכם תאפשר לכם לבלות ערב מהנה במיוחד. האווירה טובה במיוחד וזאת שעת כושר לפיוס עם מישהו מבני הבית שנפגע מהתנהגותכם ורק מחכה שיזרקו לו כפפה. המתרחש במישור הפיננסי, משפיע ישירות על הערוץ האישי והרגשי.

שור
לשכוח ולסלוח. זה צריך להיות המוטו שלכם להיום. הבוקר, אתם מתעוררים מחלומות לא נעימים עם מחשבות וזיכרונות שסוחבים אתכם פנימה כמו אל מערבולת. חשבו על הדברים הטובים שיש לכם בהווה. הקושי שלכם להתמודד עם הקרובים לכם, אינו קשור למציאות הנוכחית אלא נובע בעיקר מהרגשה פנימית של כעס וטינה על אירועים שקרו לפני שנים. הגיע הזמן להרפות מן העבר!

תאומים
בכול הנוגע לאנשים זרים הנכנסים לחייכם, היו זהירים וגלו מחויבות ונאמנות כלפי הקרובים לכם. עמדתכם האיתנה והיציבות שאתם מפגינים יקבעו את השתלשלות העניינים לטובתכם. החיוניות שמאפיינת אתכם בדרך כלל בסימן ירידה ואתם חוששים במידה מסוימת לקחת על עצמכם פרויקטים חדשים. השקיעו יותר זמן בתכנון מאשר בעשייה. במקביל- תעבדו על הביטחון העצמי שלכם. תוכלו להעלות את רף הציפיות שלכם, ככל שתלך ותתעצם עצמאותכם הכלכלית.

סרטן
אתם מאמינים שיש לפעול בשיטת "המטרה מקדשת את האמצעים". יחד עם זאת חשוב שתיקחו בחשבון את הנסיבות המשתנות. הגישה של "אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם"- לא תמלא את הציפיות שלכם לאורך זמן, גם אם יש לכם כוונות טובות. סכסוך עם אדם קרוב עלול להתלקח בדיוק על רקע זה. אינכם יודעים איך לפתור את המשוואה? היעזרו באיש מקצוע! בינתיים הימנעו מלהיכנס לצרות. הזמן להשקיע באפיקים המעניקים לכם חרות חומרית.

אריה
אתם עומדים להיות מופתעים. ביקור בו תגררו לשיחת נפש יביא לשיתוף פעולה עם אדם שאתם פשוט מעריצים. חשוב שתראו התלהבות גם אם אינכם בטוחים לגמרי שתלכו עם זה עד הסוף. בשלב ההתחלתי דרושה בדיקה וזה צריך להיות מובן לכול הצדדים, לכן בדקו כי הצד השני מרגיש בדיוק אותו הדבר. מה שתבקשו- זה מה שתקבלו. נסו לתקשר בצורה הכי ברורה שרק אפשר מבחינתכם.

בתולה
אתם צפויים לבלות חלק מהיום בנסיעות ארוכות, אך אל תשכחו להקדיש זמן למנוחה. סיטואציה שתתרחש במקום העבודה תגרום לכם "להתעורר" ותפתח עבורכם אפשרויות חדשות. שדרגו את הקשר שלכם עם הבוס. ארוחת צהריים משותפת עשויה להועיל יותר מכול 'שיחה רצינית'. אנשים מהעבר הרחוק עדיין מנהלים אתכם. כדאי לבדוק איך אפשר לשנות את הדפוסים המובילים לפספוסים.

מאזניים
יש לכם רצון עז לחיות בהרמוניה ובשלווה, ללא עימותים וויכוחים מיותרים שגורמים לכם לסערות נפש. יש תקופות שאתם מצליחים בכך אולם היום אין זה כך. מישהו מהקרובים לכם ביותר, מגזים בדרישות ואתם מתרגזים ומתנגדים בתקיפות שמפתיעה אפילו אתכם. המודעות שלכם לשינויים הפנימיים ולחיזוק האישיות, חיונית על מנת לעמוד על דרישותיכם. יש לנצל קשרים אישיים לטובת שותפויות רווחיות.

עקרב
מה שדרוש לכם בדחיפות זה פיתוח יכולת ארגון, למרות שבזמן האחרון אין ספק שאתם משתפרים. התחום החברתי נמצא בתהליך חיובי גם הוא בגלל הרחבת יכולתכם להכיל את השונה. מפגש חברתי שבו תשתפו היום יגרום לכם להבין עד כמה התקדמתם. לא תרגישו צורך להתווכח על כל דבר שמנוגד לדעתכם האישית. דלתות נפתחות בפני אלה מכם המשקיעים את מרצם בתחומים כגון. יוגה, מדיטציה, פנג-שוואי או רפואה משלימה.

קשת
יום אופטימי. אחרי תקופה של ניסיונות התקרבות עקרים- אתם מגיעים להרגשה של אינטימיות מבורכת עם בן/ת הזוג. בא לכם ליהנות ולחגוג ואתם נהנים משיתוף פעולה פורה. תנו לעצמכם לזרום. בכלל, היום הוא מועד מתאים להקדיש לשיפור איכות החיים ולזמן איכות עם בני המשפחה. הפנימו את הרעיון הקובע כי גם בנסיבות המבטיחות התקדמות, עלולים לצוץ מכשולים: כאשר מופיעים המכשולים בצורת אנשים עוינים, תמיד כדאי לנהוג בהם בנדיבות.

גדי
מצב הרוח הרומנטי שנחת עליכם גורם לכם להיות מקסימים יותר מתמיד. בקצב הזה אין לאף אחד צ'אנס לעמוד בפניכם. פרויקט חדש שאתם מתכננים עומד לקרום עור וגידים בעזרת אדם בן מזל דגים. אל תתנו לאנשים אחרים לתפוס טרמפ אחרי שאתם טרחתם והכנתם את הקרקע לעסקה רווחית. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני מתייחס בצניעות ובענווה אל הבאים להתייעץ איתו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא נעלה מהם.

דלי
לחצים חיצוניים גורמים לכם לדאגה פנימית. עומס התחייבויות גורם לתחושה של תשישות. חשוב שתנסו להירגע למרות הקשיים. נסו לגלות יותר התחשבות וחיבה כלפי בן/ת הזוג למרות הרגשותיכם הפנימיות. גם אם אתם סבורים שהחמצתם את המועד, הרי שהשפעתם הברוכה של הכוכבים מעניקה לכם הזדמנות נוספת. זה הזמן להרחיב אופקים, בעיקר בתחומים העשויים לשפר את מאזנכם הכספי.

דגים
אתם יודעים בדיוק מי מפעיל עליכם מניפולציות. אותו אדם עושה זאת מתוך הרגל וכוונות טובות אבל אינו מרגיש שעבר את הגבול והפך למעמסה. חשוב שתציבו גבולות, גם אם זה קשה לכם מבחינת המחיר הנדרש. העניין הזה מעסיק אתכם כל היום ומשפיע על כל בני המשפחה. אל תדחו את הטיפול בנושא. גם הספקניים שביניכם ירגישו באווירה אופטימית השורה על מישור הזוגיות, אך אין פירוש הדבר שצריך לשבת בחיבוק ידיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button